tuurlijk om de 2 dagen verdubbeld hcg dus dei zou al mooi kunnen zijn of een CB met indicator maar als je nog hcg zou hebben mag dat zoveel niet meer zijn dat die + aangeeft zou eerder opteren voor idem testje kwa contrast op te meten
Lov ,ja niet makkelijk omdat ik zo niet ben en heb niet graag - mensen om me heen. geen testdrang jij ?????
Hihi...wel hoor! Maar ergens ook weer niet....maar heb niet echt het gevoel dat het raak is eigenlijk.....heb nu wel wat een weeig gevoel daarbeneden....dus ik denk dat ik gewoon ongi wordt eigenlijk, daarom wacht ik af.
heb nog niet getest hoor. ga nog ff wachten. het kan nog alle kanten op an aan de ene kant denk ik ja het is raak maar aan de andere kant ook weer niet. heb alleen een klein beetje roze bloed verlies gehad op dag 22 verder geen klachten of kwaaltjes. dus ik ga nu op mijn handen zitten zodat ik die test niet kan pakken haha
Hoi hoi ik kom me weer bij jullie voegen als het lukt, de rust is hier weer een beetje terug. Maar eerst mijn bevallingsverhaal in het kort, heel lang kan niet want het duurde maar kort haha. Dinsdag 2-10 gestript bij de vk meteen slijm en bloed verlies maar alleen maar rommelende harde buiken, niks serieus. 3-10 s ochtends geen bloedverlies meer dus helaas. Maar smiddags begon het weer en vanaf een uur of 2 ook wel wat stevigere harde buiken. Rond 6 uur kwamen ze om de 10 minuten maar deden nog niet echt pijn. Meiden in bed gelegd en gaan douchen en daarna kwamen ze om de 6 minuten en gingen meer pijn doen. Om half 11 de vk gebeld, 11 uur was ze hier en ze zag dat het serieus was. De meiden op laten halen en toen om 12 uur mijn vliezen gebroken. Daarna werd het echt al serieus, inmiddels 4cm ontsluiting. Om 1 uur al 6 cm, viel mij een beetje tegen omdat de weeen echt pijn deden voelde het alsof het nog sneller ging. inmiddels dus 4-10, dierendag Om 2 uur had ik volledige ontsluiting en persdrang dus ik mocht meepersen. Maar gek genoeg lukte het niet om op de goede plek te persen. Dus even meezuchten en na 2 weeen kon ik het niet meer houden. 3 x persen en daar was onze lieve Fenna. Ze leek ontzettend veel op I.sa maar dit werd al snel minder, gek hoor. Na even lekker knuffelen en haar eens goed te bekijken en een prik om de placenta te laten komen heb ik haar aangelegd. Flinke golf bloed verloren maar door het snelle handelen van de vk niks aan de hand. Om half 4 ofzo gaan douchen en toen ik terug naar boven wilde lopen toen hoorde ik wat kletteren, bloed dus. Weer een flinke hoeveelheid en alles onder. Steeds kwamen er weer golven bloed, de kraamverzorgster hield me goed in de gaten. Uiteindelijk stopte het. Nu is ze gewoon al weer 1 1/2 week oud, wat vliegt de tijd. Ze doet het super, s avonds om half 11 de laatste voeding en dan rond half 3 en dan pas sochtends weer. Dus ik voel me ook erg fit. xxxxxxxxxxxx
Hallo, ik ben er ook weer eens. Ik zal proberen om er weer wat vaker te zijn. @Anno: wow. Nogmaals gefeliciteerd hoor. Fijn dat je er van kan genieten. @Nieuwe zwangeren: van harte gefeliciteerd! @wachtende meiden: spannend. Ik ga enorm voor jullie duimen. Haha, dit was wel een erg algemene reageer-actie. Wij hebben trouwens besloten om in ieder geval tot het eind van dit jaar te wachten met een derde beeb. Over twee weken begin ik met mijn nieuwe baan en daar wil ik me even goed op richten. Waarschijnlijk gaan we zo rond de Kerstdagen weer serieus aan de slag... X
Snap ik wel elfya...net zwanger op je nieuwe baan is ook zoiets he. Hier heb ik nog steeds niet getest...goed he hahahahahaha.. Gister kreeg ik een wat zeurderig gevoel en wil echt even afwachten wat er gaat gebeuren..... Hoop dat het van een zwschap is en geen aankomende ongi!
Weet het nog niet precies...denk echt pas op nod. Maar eerst even afwachten of ik nietngewoon ongi wordt....datnvermoeden heb ik wel.
elfya: spannend dat je over 2 weken mag beginnen, en de kerst is ook weer zo mooie tijd om te klussen al zeg ik het zelf. love: spannend, hopelijk geen ongi maar een zwangerschap. ik blijf duimen voor je. straks even werk bellen, laten weten dat ik volgende week weer rustig wat wil oppakken als het lukt. maandag weer naar vk voor controle en uitslag bloed van de combitest. krijg dan meteen de afspraak voor de 20 weken echo. zou zo blij zijn als die eerste 20 weken voorbij zijn, die duren altijd het langst vind ik. hebben jullie kids ook vrij deze week?
anno: mooi bevallingsverhaal, en idd heerlijk snel, dat heb je weer goed gedaan. je meisje doet het goed? en hoe vinden de andere kinderen het? 'nogmaals van harte gefeliciteerd en geniet lekker het klein zijn is weer zo snel voorbij.
Idd mooi verhaal anno! Had het gister nog gelezen en nog niet gereageerd. Ja we wachten af meiden...zo irritant...wachten op je ongi...
Anno.. wat een snelle bevalling..!! Geniet van je gezin!!! Elfya.. spannend, een nieuwe baan!! Alvast heel veel succes!! En idd.. voor je het weet is het al December! Kimberly.. deze week nog maar rustig aan, groot gelijk! En dan op naar de 20 weken echo! Weer een hele mijlpaal vind ik altijd en dan is het alweer aftellen! Hier zijn de kids volgende week een weekje vrij. Lov23.. ik weet helemaal hoe je je voelt.. wachten in onzekerheid.. NIET LEUK!! Ik heb vanochtend nog een testje gedaan... streepje helaas niet duidelijker te zien.. bijna helemaal niet meer... baal!! Maar vooral ook balen dat ik ook niet ongi wordt... Ik wil een nieuwe ronde in!!
Jammer ralin...hij had wel duidelijker moeten zijn niet? Ja ik voel me vreemd hoor.....ik wil ook weten wat er gaat komen dan maar ongi. Ook zou het fijn zijn als ik nu niet weer een lange cyclus heb...nou ja lang...