Hallo allemaal, ik ben lekker vrij vandaag. Vanochtend al boodschappen gedaan en net nog even staan strijken. Tussendoor nog even een kwarktaart gemaakt met dochterlief, die staat nu in de koelkast. De taart dus, niet mijn dochter . De jongste ligt nog even te slapen. @Lieke en Claudia: ahh, beterschap! @Claudia: en wat zei de assistente??? Mijn man heeft ook op een andere functie gesolliciteerd. Ze zouden uiterlijk een week na sluitingsdatum wat laten horen. Dat is aanstaande vrijdag. Ik vind het wel een beetje spannend. Ik hoop zoooooo dat hij wordt uitgenodigd voor een gesprek! X
Claudia: Ach arm meisje. 39.1 is nog niet zo heel hoog voor die kleintjes (ja klinkt wel vreselijk, maar ze mogen tot 41.5!!), maar het moet wel minder worden na een zetpilletje of een lauw badje. Dat het in de loop van de dag oploopt is wel normaal, dat is meestal bij kindjes. Maar als je t niet vertrouwd altijd bellen natuurlijk!
En ik bedoel dit alleen maar lief en geruststellend écht niet betweterig!!! Ben ik altijd bang voor Elfys: Oeioei spannend hoor!!! ik duim mee!
hoi hoi ik ben er nog hoor! En ik lees ook mee maar heb het best druk!! En niet zo heel veel zinnigs te melden eigenlijk Van het weekend lekker weggeweest ivm ons 12,5 jarig samen zijn was heerlijk lekker in het bos gewandeld en elk paddestoeltje gezien (zoonlief vindt ze helemaal geweldig en rust niet voor papa en mama ze van dichtbij hebben bekeken haha de schat! En natuurlijk een speeltuin en zwembad! Deze week twee dagen training op het werk dus de week vliegt voorbij! De oudste is heel erg verkouden en al twee nachten wordt hij continu wakker van het hoesten en moet hij huilen...zo zielig en ook vermoeiend de wallen zijn ook van de partij.... alle trucs uit de kast gehaald maar wordt nog niet echt beter... Voor alle andere zieken en zieke kindjes beterschap!! Nog testers? Love wanneer ga jij testen?? Groetjessss!
Hey pffffff...dus ook even lekker gewandelt enz....lekker he. Nou toevallig vandaagbgetest.....omowit helaas. Afwachten maar, ongi ben ik ook nog niet! Lief dat je naar me vraagt trouwens!
Wat een zieken zeg... zo sneu!! Beterschap voor allemaal!!!! Pfffff... lekker even weg geweest, heerlijk!! Lov23... wat balen zeg van die test.. maar wie weet heb je je ei iets later gehad en was het nog te vroeg om te testen.. hoop houden hihi.. geen ongi is nog een beetje hoop.. toch?? Tweety.... hoe is het bij jou meid? Al getest?? Nog een paar uurtjes en dan zit ik bij de gyn!! Ben zo benieuwd!!
@lov, he das balen zeg! @ralin, spannend hoor. Mijn duimen draaien! Morgen komt moeders voor moeders. Vind het toch wel spannend. Ik moet toch weer een testje doen! We zullen het zien. Liefs
Ik gisteren om 15.30 terecht bij de huisarts. Conclusie snotverkouden en een lichte oorontsteking en verhoging! Goh had ik ook kunnen vertellen...... Maar ja een redelijke nacht gehad en nu licht dochterlief vanaf 9.00 uur in de box te slapen. Balen Lov maar het kan nog!! Ralin spannend meid ik duim voor je!
Nou daar ben ik weer... Snap niet waarom ik bij de gyn ben geweest.. ik weet nu nog niks!!! Heb een echo gehad... maar kon ze niks op zien!! Over 2 weken terug als ik niet ongi wordt... Pffffffffffff...Whaaaaaaa!!!!! Nog meer afwachten................
Kon ze ook niet zeggen.. het zag er een beetje onrustig uit zei ze.. maar dat kon 2 kanten op zei ze erachter aan... ja wist ik al.... ppffff Ik baal wel hoor.. dacht dat ze wel wat meer konden zien aan je slijm ofzo weet ik veel wat maar daar zijn meer onderzoeken voor nodig denk ik en die zullen ze wel niet zomaar altijd maar doen... Heb nog gevraagd of ze kon zien waar ik stond in mijn cyclus.. nee zei ze...
Ja heb ik gedaan.. vanochtend omowit!!!! Zal dus wel niet zwanger zijn.. maar wil gewoon zekerheid!!! Waar blijft die ongi nou..?? Lees allemaal horrorverhalen over Asherman enzo.. bah moet ik niet aan denken!! Vroeg ook of ze iets van verklevingen zag.. maar OOK daarvaar was het nog te vroeg om er wat over te kunnen zeggen..... ZUCHT!!
Banner maar even weggehaald. Wordt er wat depri van om telkens te lezen dat ik 7 dagen overtijd ben... wat waarschijnlijk dus niet eens zo is... geduld hebben is moeilijk..
@ralin vanmorgen verslapen geen tijd om te testen veegde ook wat roze sliertjes vanmiddag ook nu niks meer als het niet door zet test ik
Oh nee witte test is dan niet goed......maa je niet gelijk druk maken nu en nie teen veel,verhalen lezen op internet hoor....