Mijn hemel pindaatje wat een klote nieuws (zacht uitgedrukt) Heel veel sterkte in deze moeilijke periode
Jemig meis, wat verschrikkelijk nieuws. Dit zal hard aangekomen zijn. Ik wil jou en je man heel veel sterkte wensen in deze moeilijke tijd.
pinda: wat een verschrikkelijk bericht hebben jullie gekregen. ik wens jou en je man heel veel sterkte en enorm veel beterschap toe.
ow nee Pinda wat een rot nieuws hopelijk slaat de chemo snel aan. Heel veel sterkte de komende tijd! dikke knuffel, Miek
Pindaatje, heel veel sterkte met dit nieuws en de chemo's! Hier inmiddels toch de rode duiveltjes gespot Op naar ronde nummer 2!
goedemorgen dames pff zou bijna denken dat ik toch echt zwanger ben, al die klachten zeg. ben gisteren al om 20.30 uur naar bed gegaan. misselijk, moe, koud. en dit heb ik nu al zo'n 2 weken. ik ben daardoor afgelopen maandag toch maar gestopt met het nemen van de pil. wel een weekje eerder maar dan kan het ook geen kwaad mocht het zo zijn. het zou tenslotte niet de eerste zwangerschap zijn met gebruik van anticonceptie. ik wacht toch gewoon netjes tot eind volgende week, alhoewel ik toch al ongesteld had moeten worden na het stoppen. wat denken jullie? xxx
lov23: ik zou wel willen alleen werkt testen niet bij mij,ik heb al 2 kindjes en bij beide kinderen nooit een positieve test gehad, bij beide meiden kreeg ik een echo toen ik de 2e verwachtte menstruatie ook niet kreeg en bleek ik bij de eerste al 11 weken zwanger te zijn en bij de 2e 9 weken. ik wil eind volgende week wel proberen misschien dat het nu anders is.