derde kindje.....

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by Lov23, Jun 11, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. @Lov gefeliciteerd!!!! Leuk man!!!

@Ralin ja hoor ritme helemaal gevonden, 's ochtends is het een race tegen de klok om 3 kinderen aan te kleden en zorgen dat ze gegeten hebben en op tijd op school te zijn maar tot nu toe nog steeds gelukt.
    Regeldagen zijn ook weer voorbij, stroom helemaal over haha.

@Kikkert, neem je tijd hoor ;)

Hier alles zijn gangetje, lekker weekend, door de regeldagen loop ik wel wat achter met huihouden maar vandaag al flink wat ingehaald.
    Van de week nog even boven en dan is het weer bij, niet erg.

xxxxxxxx

2. Leona

Leona Fanatiek lid

May 30, 2012
    1,195
    0
    0
    Ralin, inderdaad. Maar wie weet ooit.. We hebben gelukkig 2 kindjes, en mocht het niet lukken dat is dat heel jammer, maar dan is er weinig aan te doen

Anno, nog gefeliciteerd met jullie kleintje! Fijn dat jullie een ritme gevonden hebben.

3. zeester

zeester Bekend lid

Jun 28, 2012
    780
    0
    16
    @lov, wat een topnieuws! Leuk en gefeliciteerd!

4. Liefoe

Liefoe Niet meer actief

Avond ,

WOW Lov GEFELICITEERD !!!!!

Begrijp degene die afstand nemen wel hoor is idd.soms moelijk.

Lees wel mee heb mijn Iphone nu en als ik bericht krijg volg ik.

veel liefs xxx

5. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Dank je meiden........

6. Liefoe

Liefoe Niet meer actief

Hallo ,

Hoe is het hier nog??

Vandaag mijn bijna laatste stuks speelgoed verkocht en nu kan ik uitkijken voor de jongste zijn cadeautje.

Verder niet veel ,een niet-mama-dagje gehad ,opstap geweest naar een stockverkoop en 2dehandsbeurs maar leeghandig thuisgekomen (ML blij natuurlijk) ;)

7. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Hahaha das fijn nimme!
    Hier gaat het goed...druk met verbouwen thuis en de oudste is wat ziekjes......vandaag ook nog portretfoto's op school....

8. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

Jan 17, 2012
    4,226
    0
    0
    Leona: Fijn dat je er weer bent meissie

Zeester: Meis wat klink jij krachtig en sterk. Ik hoop echt dat jullie heel snel weer een mooi beebje mogen verwachten ♥ Ik gun t je zo..
    Nu even lekker tijd voor jezelf en je gezinnetje nemen.

Anno: Ooooh heerlijk dat je het ritme alweer gevonden hebt!! Genieten nu na die regeldagen ;)

Sepherine: Welkom!! Leuk jullie ook voor de derde!

Kimberly: Neem je rust he meid!! ;) Beetje t weekend doorgekomen?

Claudia: Ooooh geweldig meid!!!

Lov: Nog lekker op je wolkje? :D Nu een heerlijke plakbeeb en je geluk kan niet meer stuk ♥

Nimme: Zoooooo lekker dagje dus ;):D

Kikkert: Ik snap het wel hoor meid. Neem je tijd :)

Ralin: Ik hoop echt dat het snel weer op orde is in jouw buikje en je weer verder kan. Dan kun je het ook beter afsluiten he...

Hier: Nou de eerste ongi zit er op. ML en ik hebben besloten er niet vol voor te gaan, maar het ook niet tegen te gaan. Dus geen temperaturen of ovusticks, maar ook geen AC. :) We shall see ;)

9. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Hih jazeker babbel!
    Gister verjaarndag van neefje en daar kon ik lekkr zwijmlen over. Bruiloft hahahahah..

Maarm er niet voor gaan maar het ook niet tegenhoudn hahahaha wat is het, dan wel:D
    Of gebruiken jullie standaard ovutesten?

10. lieke1979

lieke1979 Fanatiek lid

Oct 13, 2008
    1,438
    0
    0
    Weer terug in het land. Ik moet nog bijlezen en reageren, maar wil jullie wel even laten weten dat wij een goede echo hadden vanmorgen. Ik ben, zoals verwacht, ruim 9 weken. We hebben twee armen en twee benen gezien en hij/zij bewoog ook al. Heel bijzonder weer! Super opgelucht en blij dus. Ik zal sraks met de gewonen pc even proberen een fotootje te uploaden. Als jullie dat leuk vinden tenminste...

11. Lov23

Lov23 Niet meer actief

aaah superneiuws! Nou ik wil m wel zien jullie guppie hahahaha

12. lieke1979

lieke1979 Fanatiek lid

Oct 13, 2008
    1,438
    0
    0
    @zeester: hoe is het nu met je? Nog veel verdriet? Wat knap dta jullie er meteen weer voor willen gaan na zo'n klap!
    @leona, ik hoop dat je nu wat meer geluk gaat krijgen en niet meer te lang hoeft te wachten op een zw die door de kritieke fase heen komt.
    @claudia, had ik jou nog niet gefeliciteerd had met de tweeling? zo nee, als nog van harte! Wauw wat bijzonder! Ook fijn dat je weer een goede echo hebt gehad... Ik ben benieuwd naar de foto's!
    @Ralin, nog geen zekerheid? Heb je al een nieuwe afspraak bij de gn staan?
    @kimberly, vermoeidheid nog niet af aan het nemen?

13. sepherine

sepherine Niet meer actief

Hoi dames vandaag negatief getest . Ongi afwachten maar

14. Lov23

Lov23 Niet meer actief

jammerrrrrr:(

15. sepherine

sepherine Niet meer actief

Ja heel jammer maar goed zit niets anders op dan wachten

16. Kikkert

Kikkert VIP lid

Mar 25, 2007
    9,319
    1
    38
    À balen meis

17. lieke1979

lieke1979 Fanatiek lid

Oct 13, 2008
    1,438
    0
    0
    we kregen bezoek, dus ik moest mijn bericht gedeeltelijk versturen. Hierbij de rest:
    @Lov: GEFELICITEERD MEID!!! Super leuk nieuws. Lente lijkt mij een hele leuke periode. En idd hopelijk met een hele dikke buik! Ik hoop dat deze ronde raak is!
    @sepherine: welkom en shit dat je ongi bent geworden. Op naar de volgende ronde...Wat een aparte naam overigens, waar komt dta vandaan?
    @anno: ja dat lijkt me een hele drukte, maar wel super leuk. Drie gezonde kindjes: je bent terecht trots!
    @babbelbol, ben heel benieuwd hoe het jullie deze ronde afgaat... Zou mooi zijn als het zo snel gaat lukken.

18. lieke1979

lieke1979 Fanatiek lid

Oct 13, 2008
    1,438
    0
    0
    #2258 lieke1979, Oct 29, 2012
    Last edited: Oct 29, 2012
    En dan nu een poging om de echofoto te showen:

Attached Files:

19. tweety

tweety VIP lid

Oct 2, 2005
    10,054
    0
    36
    dordrecht
    hallo dames hier ben ik weer na een tijdje weg geweest.
    druk druk druk en komt nog veel meer druk druk druk aan morgen de sleutels van ons nieuwe huis eindelijk. dus druk opknappen en verhuizen de komende week wil deze week al zoveel mogelijk klaar hebben en as weekeind al een deel van de spullen uit de opslag halen zodat ik op me gemak verder kan uitpakken en inrichten.

@lov verloofd gefeliciteerd al een datum geprikt?????

ben de afgelopen paar dagen beroerd blegh denk buikgriepje van zoonlief gekregen. afgelopen weekeind een weekeindje weg geweest en heel de zaterdag buikkramp en misselijk en ook nog eens spugen erbij. gisteren en vandaag nog steeds buikkrampen en een raar gevoel in me maag.

ook is mijn cyclus een beetje gek aan het doen geweest. eerst gewoon ongi minder dan normaal op dag 4 heftig zoals ik normaal eerder al zou worden en dag 7 alles weer weg. dag 8 weer ongi eind van de dag weer zo goed als weg en dag 9 en 10 hetzelfde. zal wel door alle spanningen komen voor het huis enz maar blij wordt ik er niet van. nu maar hopen dat het weg blijft en het klussen deze maand een beetje wil gaan lukken aangezien we de komende dagen ook anders moeten klussen lol

20. Leona

Leona Fanatiek lid

May 30, 2012
    1,195
    0
    0
    Lieke Wat een duidelijke echo!

Ik heb vandaag mijn eisprong volgens mij gehad... Jeutje.. Heb altijd alleen maar eventjes een krampje gevoeld, nu echt een paar uur achter elkaar. Vorige maand ook al zo.

Ben eens benieuwd hoe lang het nu duurt voor ik weer ongesteld word. Verder er maar niet te veel mee bezig zijn.

Share This Page