Ik zag een mooie echo en nega testen, ei-jacht en ik deel voor iedereen knuffels uit. Al weer bijna tijd om naar school te gaan, vandaag drukke dag, veel klusjes gedaan maar weer helemaal bij. F.enna doet het verder super, heerlijk. xxxxxxxxx
lieke: wat een super mooie echo, helemaal top. ik snap wel dat het heel dubbel is, hopelijk kun je nu een beetje genieten. zeester: wat moeilijk idd die dagen dat je er weer aan herinnerd word. hopelijk ben je snel zwanger en gaat het goed. kun je er goed over praten? sepherine: wat onzeker allemaal zeg zo, hopelijk heb je snel duidelijkheid want dit is niks zo. kikkert: wat komt daar toch nog veel bij kijken, hopelijk ben je snel zwanger. klinkt best heftig allemaal. ik heb de uitslagen gehad van de gyn en die waren goed gelukkig, dus weer een zorg minder. ik kijk nu wel echt uit naar 28 november. weer een mijlpaal de 20 weken echo. verder ben ik nog steeds erg vermoeid en heb ik toch best wel last van mijn bekken. ik werk nu een stuk minder en hopelijk gaat het daarmee beter. mijn buik groeit nu erg hard dus het word ook voor de meiden nu tastbaarder. gelukkig zijn ze erg lief voor mij en mijn buik. ik ga zo maar weer eens lekker naar bedje
Thx voor te positieve bericht, ben wel heel blij dat we hulp gaan krijgen al had ik het liever zonder gedaan natuurlijk. Liefs
Kimberly spannend hè als je richting de 20 weken gaat. Fijn dat alles goed was. Wel balen van je vermoeidheid en bekken. Ja er komt idd wel wat bij kijken maar ja onze wens is groot voor nog een derde wondertje dus heb het er wel voor over, maar ben ook weer nuchter aan de andere kant en blij met wat ik heb.
@kikkert. Oh wat spannend allemaal! Fijn dat je blij bent met de hulp. Ik ben even kwijt of je de vorige twee keer ook hulp hebt gehad. Uiteindelijk is het resultaat het belangrijkste hè?
kikkert, idd spannend weer. manlief wil absoluut het geslacht niet weten, terwijl ik het eigenlijk wel heel graag zou willen weten. heb mij geprobeerd er bij neer te leggen nu maar hopen dat ik mij zelf onder bedwang kan houden hahahah. ik heb het er idd ook zeker voor over en nu ik de beeb voel bewegen dan sust het ook een beetje de ongemakken. hopelijk ben je snel zwanger, en kun je lekker genieten van een onbezorgde zwangerschap. lieke: hoe voel jij je?
@kikkert, spannend joh en fijn! Ik hoop dat je snel zwanger bent! @claudia: lief dat je zegt dat je blij bent dat ik er weer ben. Er zitten veel lieve mensen hier doet me goed! Hoe is het met je? Wordt je buik nu ook al groter door de tweeling? @kim: ja ik kan er heel goed over praten met de mensen die het weten. Ik kijk weer positief naar de toekomst wow de 20 weken echo komt al dichtbij zeg. Willen jullie weten wat het wordt? Oei verdeeld lees ik net hihi. @anno: merk je veel verschil in je dagelijks ritme nu je drie kids hebt? Ik hoop dat ik niemand vergeten ben hihi, moet er weer even inkomen Fijne dag allemaal...
@Zeester, heb al een aardige buik je zou denken dat ik al bij de 20 weken hoor!! Komt denk ik ook omdat ik na mijn laatste zwangerschap niet geheel ben ontzwangerd was te snel weer zwanger aan de ene kant niet erg maar het valt nu meer op dan toen ik voor de tweede keer zwanger werd. Mijn lichaam had toen de kans om te ontzwangeren!! Voor de rest ben ik ontzettend moe, kan de hele dag wel slapen natuurlijk onmogelijk met nog 2 kinderen. 21 november mag ik weer naar het ziekenhuis, afspraak met gyn. Volgens mij geen echo, maar dat kan ter plekke gewijzigd worden. Heb bij de vorige afspraak ijzertabletten en extra foliumzuur meegekregen. Moet dat de hele zwangerschap door slikken. Hoe gaat het verder met je??
Hoi!!!!!!!!!! 10000000000000 x sorry ,nu mijn man vanavond terug gaat werken na 2 weken verlof en gisteren naar de Efteling geweest zal ik meer proberen te komen ... Ik zag een PRACHTIGE echo voorbij komen *smelt* En ik duim voor je Leona ,Kikkert en alle anderen die zo graag willen Ik heb ook weer geen meldingen gehad in mijn inbox dus ga even chekken dacht al zo weinig reacties kan niet en idd. Vandaag is het opruim-en wasdag dus vanavond eens de kindjes slapen mamatijd op de pc
Nimme: Komt goed meid, soms heb je t gewoon wat drukker, is helemaal niet erg Anno: Hoe is t met 3??? Wij willen het weten van onze ervaringsdeskundige Kikkert: Het is zeker verdrietig dat het nodig is, maar wel superfijn dat je geholpen wordt!! Mijn zus is ook zwanger geraakt van haar derde bij het samenlevingsonderzoek Dussssss Leona, tweety, Lov, Sepherine : Hoe gaat t bij jullie? Ralin: Hoe voel jij je? Zeester: Hoe is het met jou meissie? Claudia: Ja geloof ik meteen dat je buik al giga is!! Zo snel op elkaar en dan ook nog 2!!! hihihihi Hier: Dag 12 van mijn cyclus. Ik ben benieuwd hoe lang deze gaat duren Verder 2 ziekige kindjes met hoesten en snotteren, verhoging en gewoon niet fit. Mn werk is leuk, maar alles is wel overweldigend met school en stage en de WW, en dan nog het HH en de kindjes...
@Claudia en Babbel Ik voel me lichamelijk prima. Alles wijst erop dat mijn cyclus weer redelijk op de rit is. Er stond gisteren al een duidelijk streepje op de ovutest en ik ben benieuwd wanneer het echt positief gaat worden. Ik hoop dat mijn cyclus dus nu ook weer zo'n 30 dagen zal zijn, maar das dus nog afwachten. Mentaal is het wat minder. Op zich heb ik vrede met de miskraam. Het was niet goed in aanleg en het is dan beter dat het niet verder ontwikkeld, maar de angst slaat wel een beetje toe. Word ik uberhaupt nog zwanger? en gaat het dan goed. De onzekerheid is enorm en dan ben ik nog niet eens zwanger Nou ja een beetje in de achtbaan nog zeg maar, maar ik ben er wel van overtuigd dat mijn tijd vroeg of laat ook nog zal komen! Kus
Ach Zeester toch!!! Die achtbaan zal wel aardig hard gaan met veel ups en downs. Ik wou zeggen ik snap er alles van maar dat is niet zo! Ik probeer ook niet zo over te komen, want je weet pas wat het is als het jezelf overkomt. Ik heb veel respect voor je hoe je ermee omgaat en ik hoop van ganser harte dat een volgende zwangerschap spoedig komt en dat het dan helemaal goed gaat! Liefs Claudia
Ja Babbel al aardig groot en niet meer te verbergen, maar dat hoeft ook niet ben er best trots op nu 2 kindjes bij me te dragen. Mijn zoontje probeert elke dag naar de babies te luisteren, maar baalt enorm dat ie nog niks kan horen, echt grappig om te zien!
Zeester ,het is normaal dat je zo denkt ik had dat ook hoor en kijk toch zwnager geworden en nog steeds een kinderwens Claudia ,FOTOOOOO buikie Leona ,hoe is het bij u? Er zijn er weer vele nieuw bijgekomen ,ik weet amper nog wie wie is buiten degene waarmee ik gestart ben. Wie is nu aan't aftellen naar haar NOD ?????????????? !!!!!!!!!!!!!!!!!!! Hier tijdens onze trip naar de Efteling veel zwanger vrouwen tegengekomen ,veel kinderwagens (waaronder mijn droomwagen)met kleine dutsjes erin ♥ Kon mijn ogen er niet vanaf houden
Vandaag ook maar de kraamzorg geregeld zal vandaag of morgen wel gebeld worden om het een en ander door te nemen. Welke kraamzorg hebben jullie ik Kraamzorg Midden Nederland. Bij de eerste had ik Partula werd geen succes, bij de tweede Kraamzorg Midden Nederland en ik werd heerlijk verwend en mijn zoontje was helemaal weg van de kraamverzorgster ook van zijn zusje! Maar de kraamverzorgster was helemaal het einde voor hem......
Claudia,ben nog aan de pil, nog 2 strips na deze denken we moest het dan lukken zitten we eind oktober en zo door als we weer miskramen gaan hebben. Lob, toi toi dat is net het leuke in de wintermaanden,lekker onder de wol.
Hai dames, Ben vandaag is het zh geweest echo gehad en gesprek met vpk. Morgen hebben we de samenlevingstest in het zh, dat vind ik wel spannend ben bang dat het pijn gaat doen (dit komt door nare pijnlijke ervaring met het zetten van mijn spiraaltje 7jaar geleden). Volgende week bloedprikken en moet manlief het potje vullen en dan afwachten. Mocht ik weer niet zwanger zijn moet ik op dag 3 bloedprikken en dan gaan ze verder kijken.....ik vind het spannend we zitten nu echt in een stroomversnelling.