@claudia wat een mooi buikje zeg! Hier is het wachten op mijn ei. Ik lijk nog geen ei gehad te hebben. Ik vind het superspannend hoor. Ik ben ergens zo bang dat het niet komt. Mijn ovutesten zijn nog negatief en ik hoop echt morgen of overmorgen positief te gaan zien. We zullen het zien! Liefs
Wat een verhalen lees ik allemaal....nimme jeetje! @kikkert hoe is het nu al nieuws? @zeester balen dat je nog geen ei hebt gevonden... Ikzelf heb geen idee eigenlijk...soms meen ik wel iets te voelen van een ei.... Afwachten maar en veel sex hebbe hahaha
@lov, ik voel nu ook van alles. Ben echt benieuwd voor de komende dagen of mijn testjes mijn ei ook vindt, hihi. We lopen wel precies gelijk nu, grappig hoor! Weltrusten
hier, de samenlevingstest van afgelopen zondag was positief en de gyn meende dat hij zaterdag ook positief had moeten zijn (wss niet goed gekeken door andere gyn) dus das een geruststelling de zaadjes kunnen dus wel overleven in mijn bmslijm. nu is het deze maand ff afwachten of het raak is en anders verder de mmm in. Vrijdag moet ik wel bloedprikken kijken of het progesteron wel goed is. Verder klussen we vrolijk verder, we hebben in ieder gevan 100% zeker geklust op de dag voor tijdens en na eisprong. Mannetje is d'r van overtuigt dat het deze maand raak is maar ik daarin tegen helemaal niet durf niet meer te hopen
nimme: jeetje wat een heftig verhaal zeg, je hebt al heel wat moeten doorstaan. petje af hoor. zeester: hopelijk vind het testje je ei en kun je volop klussen kikkert: gelukkig een beter bericht, hopelijk dat het nu raak is en de rest van de mmm uitblijft. ik duim voor je. hier gaat het redelijk, nog steeds moe, en soms ook al harde buiken dus een rede voor weer een stapje terug. dit ga ik van de week even bespreken op het werk ook. het advies van de vk is voor nu stoppen en rusten. ik ben eigenlijk ook niks aangekomen. alleen mijn buik groeid door maar voor de rest val ik af. hopelijk voel ik mij snel beter. ik kijk wel erg uit naar de 20 weken echo, weer even spieken naar ons ukkie. hoe gaat het met de rest van de dames?
Hey kikkert das goed nieuws!! Kim doe je wel rustig aan meis? Goed op jezelf passen hoor! Hier is het net zo gezellig als bij Lov Ik dacht vanmorgen al dat mijn ei onderweg was, want mijn temp zakte van 36,5 naar 36,3 en mijn ovutest was redelijk op weg positief te worden. Toch was deze om 5 uur al weer wazig en slecht te zien. Verder wel heel veel tekenen van vruchtbaarheid: buikpijn enzo, herkenbaar van vorige maanden. Ik hoop dat mijn testjes het morgen ook gaan zeggen. We klussen wel heel gezellig, dus we hopen en we hopen!! Wachten duurt wel lang als je het zo graag wilt, hihi! Kus
Zeester wat ben je toch een eispotter!!!! Ik hoop dat het deze maand lukt voor je en dat het een plakbeeb wordt! Veel klusplezier!!
@clauda, tja hihi hoezo controlfreak. Van niks en we gaan in november beginnen naar temperaturen, ovulatietesten en op commando klussen. Ik wil zo graag terug wat ik ben kwijtgeraakt!! Ik vind het fijn om er mee bezig te zijn. Soort van verwerking hoop/denk ik. Mijn ovutestje is bijna positief (net om half 1) ben benieuwd hoe het om vijf uur vanmiddag is Dus ik stuurde mijn mannetje al een appie of hij vanavond wat te doen had, met een dikke knipoog erachter. Hier kwam een lachend gezinchtje op terug...ook gelukkig dat mijn lijf het weer aardig lijkt op te pakken. En dan maar wachten en hopende de komende twee weken! Kus
Nimme.. wat heb jij al veel moeten doorstaan meid!! Gelukkig ben je zo sterk en positief, echt respect!! Zeester en Lov... succes met klussen... ik hoop voor jullie dat het deze keer raak mag zijn!!!!! Hier nog helemaal geen nieuws. Morgen is het precies 8 weken na de ingreep. Als ik maandag nog niet ongesteld ben dan maak ik een nieuwe afspraak bij de gyn. Dan gaan ze nog maar even verder kijken... hoewel ik het eigenlijk ook niet wil weten.. het is zo dubbel!!
spannend dames, hopelijk is het raak deze maand. zal vast en zeker gezellig zijn hihihi ralin: dat wachten is vreselijk, hopelijk heb je snel zekerheid en ben je snel zwanger. ik gun het je heel erg. vandaag op het werk voelde ik mij ineens niet lekker, pijn in de buik, vreemde druk op de blaas. toch even urine nagekeken, ( makkelijk als je werkt bij de huisarts) geen ontstekingscellen maar wel bloed in urine. mijn baas zei dat ik dan toch mijn eigen huisarts moest bellen om te kijken of die een kweek wilde maken. dus gebeld, ik moest na 2 uur terug bellen, kreeg ik na 2 uur te horen dat ik maar naar de verloskundige of gyn moest bellen. pffff dus de verlos gebeld en moest meteen komen. baarmoeder was perfect en ook de beeb doet het geweldig, dus zij verwees mij weer naar de huisarts omdat ze dacht aan een blaasontsteking, dat denk ik zelf dus ook want zo voelt het. mijn huisarts stuurde mij dus naar huis want vond het geen typische klachten, morgen weer terug komen. nu zit ik hier dus met buikpijn, druk op de blaas , misselijk en om de 5 minuten plassen. geloof nu toch echt dat deze zwangerschap tot het einde zwaar gaat blijven. sorry voor mijn lang bericht, wordt er ook wel een beetje moedeloos en verdrietig van. gelukkig maken de schopjes redelijk wat goed.
@zeester en love: veel succes met klussen ik duim voor jullie! @kimberly: shit zeg! Je blijft klooien hè? Hoop echt dat het vanaf nu beter met je gaat. En gaat je huisarts nog wat doen? @ralin, wat vervelend die onzekerheid! Is er tussendoor niets meer gedaan? Echo of test? @kikkert, ik duim heel hard voor jullie! Hier gaat het wel ok. Ik ben toch best snel ongerust, merk ik. Ik ben blij als het volgende week vrijdag is, dan hebben we de 12 weken echo! Mijn buik groei best hard. Gsiteren vroeg iemand hoe lang ik nog moest? Dat is toch niet te geloven hè? Ik ben zelf heel trots op mijn buikje en hoop dat ik de baby snel ga voelen...
Aaahhh heerlijk Lieke!! Geniet er maar van meid....al is dat soms best moeilijk! Dat heb ik altijd al laat staan jij! Maar toch genieten...daarbheb je gewoon recht op! Kim jeetje jij blijft bezig he....maar een ontsteking kunnen ze toch makkelijk zien in je urine?
Nimme meid, wat een verhaal.... Pfff meid wat heb je toch veel meegemaakt zeg. Ik kan me voorstellen dat dan ineens je 'zin' weg is. Je leeft maaaaanden naar dat ene moment toe dat je groen licht krijgt. En dat is je doel, daar ga je voor.. en dan is dat moment daar, het gaat voorbij en sta je ineens stil. Wat nu? Dan is die hele spanning weg, die toch ook onderdeel van je leven is geworden en ben je ineens weer 'normaal'. En dan moet je dus ineens van ziek, vechten, wachten, spanningen, ellende, kracht etc. terug naar 'normaal'. Dat doe je ook niet 1-2-3, dat heeft tijd nodig. En goed dat je die neemt. Ik vind je een sterke vrouw, ik heb diep respect voor je. Hopelijk zijn we saampjes zwanger!! ♥ Claudia: Prachtige buik meid! Kikkert: Oh meid spannend!! Gelukkig was alles wel in orde en kunnen de zaadcellen goed zwemmen bij je!! Zeester: Ja jee het is ook zo spannend. Zeker nu. Maar het komt echt goed meid. Heb je misschien al een positest gehad ondertussen? Oh lees net van je testjes: Meid een extra glas drinken kan een ovutest al lichter doen uitslaan. Komt goed Lov: Hahahahaha nou ja daar is ook niks mis mee! Lekker genieten van elkaar en dan komt dat beebje wel Kim: Rustig aan meid, nu even tijd voor jezelf. oh jee ik hoop toch dat het geen zware zwangerschap wordt meid... Ik weet wat dat is Geen pretje met al 2 kindjes! Ralin: Jeetje meid, duurt wel lang zeg Ik hoop dat je snel ongi bent meid! Lieke: oh meissie ik kan me zo voorstellen dat het allemaal zo dubbel is voor jullie. Toch vind ik het superknap dat je zo kunt genieten, ondanks je ongerustheid. Je bent echt een kanjer hoor!! Hier: Zooo ik heb het zooooo druk, ben zelfs blij dat ik niet zwanger ben nu hoor, jeetje. Maar we hebben wel besloten en in januari voor te gaan. Maar eigenlijk weet ik niet of ik dat wil, want februari wil ik overslaan. Er zijn al 4 van de 6 kleinkinderen van mijn ouders (dus mijn neefjes en nichtje en mn dochter) zijn al in oktober jarig. Dat is gewoon geen leuke maand meer Dus.. misschien toch maart... Ja ik denk Maart. En de ziekenboeg: eerst wij allemaal, toen mn zoontje, daarna mn dochtertje en nu mn zoon weer hahaha gaat lekker zo!
Ik was ons kwijt hihi. Dus ik schop m weer naar boven. Vandaag om 1 uur was mijn ovutest echt knal. Hij stuiterde nog net niet van het stripje af zeg maar! Om 5 uur was hij nog positief, maar niet meer zo knal als om 1 uur. Mijn buikpijn zakt ook wat af nu. Nu begint het lange wachten en hopen pffff. Zo jammer altijd hihi. Fijn weekend nog meiden! Knuffel
@zeester, ik hoop dat het gelukt is nu nog 11 dagen wachten en dan maar TESTEN!!!!! Hoe gaat het met de rest?? Hier nog steeds strontverkouden.....
Ik heb nog niet terug kunnen lezen internet doet raar en met gsm terug lezen is niet fijn. Hier vandaag 9dpo een extreem licht positieve test (streepje echt bijna niet te zien) ik wil ook nog niet te vroeg juigen ivm de test wat torn vals positief was. Wel ben ik wat misselijk al 3 dagen met vlagen (had ik bij beide zwangerschappen ook) en meer afscheiding. Dus we gaan nu de spannende wacht dagen tegemoet. Ik ga over 2-3 dagen nogmaals testen, ik heb mij ei vroeg gehad dus mijn nod zal ook iets korterbij zijn dan de gebruikelijke 27-28 dagen denk ik.