derde kindje.....

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Lov23, 11 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    Hij is al ingedroogd inmiddels en krijg hem helaas niet scherp met de gsm

2. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Jammer.........wil m graag zien hahahaha

3. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    Ik zal kijken of ik hem via de foto camera wel scherp krijg

4. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Spannend....

5. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    Helaas gaat dat hem ook niet worden, krijg het streepje niet goed erop. Sorry dames over 3 dagen nogmaals dan maar en dan zal ik mits er weer een streepje is meteen een foto maken

6. claudia1976

claudia1976 Bekend lid

8 nov 2010
    744
    0
    0
    Kikkert Spannend!!!! Zou echt mooi zijn!!
    Hoop op een mooie foto met streep over 2 a 3 dagen!!!

7. Ralin

Ralin Actief lid

25 aug 2012
    250
    0
    0
    Verzorgende IG
    Friesland
    Ja ja.. jullie zien het goed... ik heb weer een banner!!!!! Yahoooooeeeeee.. helemaal happy en eerst heel erg verbaasd was ik gisteravond toen ik naar het toilet was gegaan... ik ben ongesteld geworden... en hoe!! Moet nu elk uur naar het toilet te verschonen.. haha!! Maar dat doe ik graag voor 1 keer..haha.. op naar een nieuwe kans voor ons!!

8. Ralin

Ralin Actief lid

25 aug 2012
    250
    0
    0
    Verzorgende IG
    Friesland
    Oeh spannend Kikkert!!!! Ik ga voor je duimen dat die knalt de volgende keer met testen!!!!!!!!

9. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    Eindelijk meid! Nu weet je tenminste waar je aan toe bent.
    Thx, ik hoop het ook zo wil liever niet verder de mmm in ik krijg al Brrrr ideeën als ik alles lees van hoe en wat

10. Lov23

Lov23 Niet meer actief

A super! Nu kun je beginnen!

11. Mamsie1982

Mamsie1982 Actief lid

2 nov 2012
    208
    0
    0
    Gelderland
    Hey,
    Ook ik ben mamma van 3 kids:D. Ja, je bent bezig de hele dag. Maar met alle liefde! De oudste 2 gaan naar school en dan heb ik thuis effe alle tijd voor de kleine. Bij onze tweeling altijd al aandacht moeten delen, dus dit is wel heerlijk. En als ik ga kijken als de kids liggen te slapen bijvoorbeeld, kom uit m'n werk of we zitten met z'n allen aan tafel of wat dan ook als we samen zijn of als ik onze kids zie, dan voel ik me zo rijk en gelukkig! Voel me nu zelf haast weer een kind, nu sint weer in aantocht is. Lekker meegenieten.
    Het is of we nooit zonder onze mannen zijn geweest.:)

12. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Klinkt heerlijk mamsie!

13. Liefoe

Liefoe Niet meer actief

Hoi ,

Na een druk verjaardagsfeestje kom ik boven water ,letterlijk ,mijn man kan niet tegen de druktes en liet me vaak opdraaien voor alles en heb me voorgenomen volgend weekend afhaal te halen.
    En vandaag doe ik niks buiten wat ik moest doen voor het huishouden en eten op tafel te krijgen.

Hoe is het nog met iedereen ???

Ralin , Jeuj!!! ik duim voor een mooie cyclus!!

Kimberly ,beterschap!

Kikkert, jij maakt het SPANNEND !!!!!!!!!!!!!!!!!!! AMAI !!!
    Showen als je nog eentje hebt gedaan è!!!

Mamsie, welkom !

Zeester ,hoe zit het met je eitje ;)

Heb ook de kamertjes van de kids zitten veranderen ,men ventje moet van hun bureau (eentje zelf gemaakt)een deel afzagen aan 1 kant was zo bij aankoop huis.Dan kan ze daar haar keukentje langs zetten want ze krijgt van Sint een mega groot barbiehuis en wou toch plaats in midden vrij hebben ;)

De jongste krijgt dan een groot pakket van Thomas en dat gaat boven gebouwd worden op de jongens hun kamer.

*zwaai*

14. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Hey nimme!!
    Druk druk dus hahahaha wel leuk he dat veranderen....vindt ik tenminste wel. Hier kan ik binnenkort ook de kamers maken voor de kids....helemaal leuk!
    Ik wil,de hele kamer wit hebben en aanvullen met leuke ditjes en datjes....

15. kimberly22

kimberly22 Fanatiek lid

24 jan 2007
    1.039
    0
    0
    kikkert: wat spannend nu zeg, hopelijk breng je goed nieuws over 2 dagen zou toch geweldig zijn.

ralin: super dat je nu meer zekerheid hebt, je kunt er weer voor gaan.

mamsie: klinkt geweldig, kan niet wachten op ons ukkie.

nimme: leuk veranderen van kamers, doe ik ook graag hahha. leuk zeg dat je ook al zo met sint bezig bent.
    ik ben wel al aan het kijken maar vind het zo moeilijk.

hier gaat het nu iets beter, heb nu antibiotica voor blaasontsteking dus het moet snel over zijn. verder houd ik mij zo vast aan de datum van de 20 weken echo. voelt echt als een mijlpaal. woensdag ga ik een leuk wiegje ophalen die ik samen met mijn moeder opnieuw ga bekleden.

verder alles goed dames?

16. Liefoe

Liefoe Niet meer actief

Ja vond het leuk dan ook maar ineens grote kuis gehouden op de kamers en verse lakens opgelegd op de bedden.

Ze vonden het leuk :)

Ik heb heel simpele kamers ,wij hebben een houtmassiefbouw aangekocht dus alles binnen in ons huis is houtstructuur.
    De dochter haar kamer is in een groen tint gebeitst ,de oudste blauwig en de jongste soort beige.
    Ik heb enkel van malm de nachtkastjes ,3-lades en commode ,aan ieder hun 1 zijde hebben ze inbouwkasten en die extra van malm dienen voor hun wekkerradio ,nachtlampje ,...

ik decoreer ook liever maar soms is dat net zo moeilijk om te kiezen :cool:

17. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ja ik,wil vaak te veel.leuke ipdingetjes kopen

18. zeester

zeester Bekend lid

28 jun 2012
    780
    0
    16
    @ralin, meid een cyclus! Wat heerlijk voor je!
    @nimme, met mijn ei? Goed hoop ik hihi. Gisteren gesprongen en goed geklust de afgelopen dagen, dus nu maar hopen! Ik vind et moeilijk hoor, maar ik temp nog even door endat vind ik spannend. Heb ik toch nog wat te doen na mijn -ik zoek mijn ei- avontuur hihi
    @kim, fijn dat je ab hebt gekregen. Ik leef met je mee naar de 20 weken echo! Eind nov toch?
    @kikkert, spannend meis...ben benieuwd naar de komende testjes
    @lov, heb je een gevoel voor deze maand? Mijn ei was dus wat later op dag 22 (21 ovutest positief) dus ik ga uit van 35 a 36 dagen toch maar...dus nu nog 13 dagen....wanneer test jij? Over 10 dagen? Ik volgende week vrijdag denk ik (23e) mits mijn temp hoog blijft.

Het is precies drie weken geleden dat ik mijn miskraam kreeg...even een slik moment.....lijkt al veel langer geleden.

Liefs

19. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Totaal nog geen idee wat ik ervan moet vinden eigenlijk....ik wacht maar weer af. Wanneer ik ga testen...weet het nog niet...

20. kimberly22

kimberly22 Fanatiek lid

24 jan 2007
    1.039
    0
    0
    zeester: dat is idd wel even slikken, het blijft toch heel moeilijk.
    hopelijk test je positief en heb je een onbezorgde zwangerschap.

love:voor jou wordt het ook weer spannend. ik duim ook voor jou voor een mooie test.

nimme: wij hebben ook alles simpel gehouden, gewoon witte meubels en bedden, de rest van kamer van de meiden is rose met accesoires van disney prinsessen, ze zijn er helemaal happy mee. nu onze kamer nog hmmm wordt toch moeilijker hahaha.

voor de kleine uk heb ik ook veel leuke dingen in gedachten, maar wil even wachten tot na de 20 weken echo. ik heb wel al dingetjes gehaald maar heb er verder nog niks mee gedaan.
    ik wil zelf een hemeltje gaan maken en een wiegje gaan bekleden.
    de echo staat gepland voor 28 november.

Deel Deze Pagina