Oeh nog maar even dan tot je echo kim..... Wij hebben ook altijd gewacht tot na die 20weken echo... Ik ben eens beneiuwd of ik deze ronde wel zwanger ben geraakt...soms ben ik wel eens bang dat ik geen ei heb....lees dat dit namelijk wel kan...ongi worden terwijl je geen ei hebt
Meiden even een vraagje.... Ik twijfel of ik ovulatietesten zal gaan gebruiken. Voor de meiden die dat wel doen.. welke gebruiken jullie en op wat voor dag begin je daarmee??
@Zeester je doet het fantastisch meid heb enorm respect voor je!! @lov inderdaad heb het ook weleens gelezen dat je ongi kan worden maar geen eisprong hebt gehad. Weet alleen niet waar! Maar volgens mij komt dat maar heel zelden voor! @Ralin geen idee heb nog nooit ovutesten gebruikt, maar ik denk dat er wel dames zijn die het gebruiken om meer gericht te klussen of om hun cyclus beter willen begrijpen. Hopelijk kan het bij jou een goed hulpmiddel zijn.
Ja zal vast wel niet al 3x zijn gebeurt bij mij he hahahaha... Ik kreg nu net opeesn een ongi gevoel...lichtjes...nu weer weg. Gek hoor zo vroeg???
Ik had ze van sensi... test maar heb ze ook gewoon via mp besteld bij ene Cindy. Die waren goedkoper en beter!
@claudia, dank je wel. Lief dat je dat zegt *bloos* @lov, ik dacht ook direct aan een innesteling! meis, tuurlijk niet drie cyclussen achter elkaar! Msschien toch ovutestjes doen. Helemaal niet veel poespas, maar iedere dag streepjes plassen, hihi! Ik vond het heerlijk om te doen (echt! Haha) en ik weet nu heel zeker wanneer ik mijn ei heb gehad. Ik las namelijk ook een ander topic van dat je het lastig vindt dat je niet weet wanneer je ei was.....misschien toch eens over denken, maar hey msschien hoeft het wel niet meer @ralin, ik heb ze van zwanger en kids. Ze werkten heel goed bij mij! Nog 1 dagje werken en dan weekend!! Yes! Liefs
Ja zeester ik vindt ik het idd lastig om onzeker te zijn nu....maar vooralsnog wil ik geen ovutesten gaan gebruiken.... Misschien denk ik er straks weer anders over hahaha maar nu even niet...
het begint wel weer spannend te worden zeg, hopelijk mooie testen volgende week. ik duim met jullie mee.
Laat die foto's van + testen maar komen (zie dat zo graag haha). Hup aan de slag heb zitten napraten aan de schoolpoort een don't als je wilt doordoen in't huishouden