Even snel via mijn gsm: Helaas nog steeds geen echte streep op de test, maar als ik van een volledige cyclus uitga en dus geen rekening hou met mijn brij vroege eisprong dan zit ik nu op 5-4dagen voor nod. Ik ben wel met vlagen kotse misselijk, borsten zijn iets gevoelig en meer afscheiding. Mannetje is d'r van overtuigd ik nog niet eerst een echte streep dan pas kan ik positief zijn. @all knuffel
maar je had wel al een streep toch? Vreemd dat die dan niet donkerder wordt he.... Stom he die onduidelijkheid.......ik hoop dat ej snel antwoord krijgt hoor....
pff spanning komt nu wel een beetje hoor. Ik wil eigenlijk volgende week vrijdag (12 DPO) voor het eerst testen. We gaan dan op vakantie en als ik een streepje zie, koop ik een digitale en kan ik mijn mannetje verrassen met een digitest in zijn schoen (sint hihi) Ik ben alleen bang dat ik al eerder zal testen. Ik denk donderdag (11 DPO) ik heb namelijk bij mijn ovutestjes 4 zwangerschapstesten gekocht en ik 1 gratis gekregen (oktober actie). IK heb er 1 gebruikt om te kijken of het HCG na de miskraam uit mijn lijf was, dus ik heb er nu nog 4 hihi! Ik hoop zo dat mijn temp hoog blijft... Lov, krampjes weg?? Ik denk echt innesteling meis!! Duim...duim...duim.... liefs
Spannend he! Ja dat wachten tot nod is ook moeilijk.....ik test ook iets eerder....heb testen gemoeg hahahaha...maar zie het even aan wat ik voel. Maar dat zou super zijn zo' n kadootje moge pn geven aan je man!
Wat een spanning allemaal! Ik hoop zo op veel streepjes deze maand!!! En sommige verhalen klinken al hoopvol. Hoe is het met de rest? Kimberly weer beter? Claudia, groeit je buik nog steeds zo hard? Hoe voel je je? Mamsie1982: welkom! Hier sinds gisteren erg misselijk, vaak naar de wc... Ik hoop dat het een griepje is dat niet doorzet. Vrijdag de twaalf weken echo. Merk dat dat ook wel spannend wordt nu! Ben zo bang dat ik weer zo'n afschuwelijke echo krijg...
Spannend lieke! Ik las trouwens een paar dagen terug het oude bevallings of mamatopic van aug. 2009 en we hebben daar ook nog samen geschreven, hihi. Ik schreef toen nog onder een andere naam en mijn zoon is uiteindelijk op 23-7 geboren: twee weken te vroeg. Grappig he. Joepie mijn temp stijgt!!! (Zie kaartje in handtekening) Tot vanavond! ( ik mag van mezelf niet overdag op zwp! Anders duren de dagen veels te lang, hihi streng he...nog een week en dan ga ik testen!!!)
Hahaah zeester.......ik heb vandaag gelukkig ook van alles te doen! Uhm Lieke....ben je niet gewoon hartstikke zwanger hahahaa.. @kikkert en nog nieuws?
@Lieke ja buikje groeit gestaag door, kreeg al van een vriendin te horen je begin het nu heel duidelijk te zien!!! Goh dacht ik het enige wat ik nog zie is een omhooggeduwde buik met darmen e.d. ...... Maar dat is omdat ik weet dat beide kleintjes nog niet zo hoog zitten. @Kikkert ik hoop dat het binnenkort een hele dikke vette streep wordt!!! @Zeester een cadeautje van Sint leuk bedacht zeg!! Ik hoop het voor je! @Lov ik denk inderdaad ook aan innestelinge en ook ik duim met je mee! @Kimberly hoe gaat het nu met je??
@Lov ik hoop dat het een goed teken is!!!! @Kikkert TESTEN!!!!! ik ben zo nieuwsgierig ik hoop op duidelijke strepen of of bij cb een vette plus!!!
Helaas dames, ik ga er vanuit dat het niks gaat worden deze maand. Het lijkt wel net alsof er een super licht streepje staat maar het is bijna onzichtbaar dus vandaar dat ik d'r niet in geloof
Echt wel of ik heb gewoon weg nog steeds te vroeg getest, ik zit een beetje met vroege eisprong (zit nu op 12dpo) maar ik moet nog als ik een cyclus van 27 dagen (wat gemiddeld is bij mij) reken nog met vandaag erbij geteld 4 dagen tot nod. Dus er is nog hoop al hou ik mezelf voor dat het niet raak is anders ga ik mezelf weer gek maken
Nou geen ongi.....dan is er gewoon hoop meid! Hier denk ik vaker ik wordt ongi....ook veels te vroeg eigenlijk....maar ja...we wachten af.
Jij zit nu op cyclus dag 25 en ik 24 dus we lopen gelijk op. Spannend he meis maar idd geen bloed geeft moed
Ja alleen is mijn cyclus wel tot 32 dagen...gemiddeld. Laatste cyclus was zelfs 34 dagen.... Maar ja als ik nu een kortere cyclus krijg ook niet erg....maar ja liever zwanger natuurlijk,,!!! Nou positief blijven........succes! We houden elkaar op de hoogte he...