derde kindje.....

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Lov23, 11 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Liefoe

Liefoe Niet meer actief

Lov ,witte afscheiding is goed hoor !

Kikkert ,aj heb je foto van je testjes ?

Ik duim hoor dames...

Ik leef enorm mee met 2 hoogzwangeren die ik ken ,echt zo spannend beiden minder als een maand te gaan.
    Net kommetje bloemkoolsoep gegeten en de poes lust het ook kommetje staat langs me op de sofazijkant en lik lik hoorde ik ...de gekke poes :p

2. Lov23

Lov23 Niet meer actief

hahaah is ook lekker bloemkoolsoep!

ja maar ik voel me echt alsof ik ongi wordt.....wil niet zeuren hoor...maar voel me vreemd!

3. kimberly22

kimberly22 Fanatiek lid

24 jan 2007
    1.039
    0
    0
    lov: balen zeg dat wachten, het wordt nu ook wel heel spannend, laten we hopen dat je klachten te wijten zijn aan een beebje in je buik.

kikkert: hopelijk heb je te vroeg getest en wordt het eenmooi duidelijk streepje.

nimme: spannend zeg die laatste weken, ik kan niet wachten.

het wiegje gisteren opgehaald en helemaal laten stomen en wassen. ik ben er echt heel blij mee.
    vandaag een mindere dag weer, ik heb zoveel pijn in mijn gehele buik en mijn ribben. lijkt wel of er een auto over mij heen gereden is. vk belde vandaag nog om te vragen hoe het ging dus meteen even gevraagd. zij denkt dat het komt omdat de buik nu ineens erg hard groeid. zal het weekend een foto maken van de wieg en mijn babybelly.

4. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Laten we het hopen Kim.....
    Ben benieuwd naar je foto!

5. Liefoe

Liefoe Niet meer actief

Idd laat de foto's maar komen!

Lov ,je zaagt niet !

6. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    Sorry dames test was niet fotografeerbaar helaas

7. lieke1979

lieke1979 Fanatiek lid

13 okt 2008
    1.438
    0
    0
    @zeester, hé wat grappig! Wat was toen je naam, misschien weet ik het nog? Hebben we dan twee keer rond dezelfde tijd een kindje gekregen? E nu misschien de derde keer? Bestaat dat topic nog?
    @lov, ik vind het een beetje gek, dat ik tot elf weken helemaal niet misselijk ben geweest en nu opeens wel. Had ook diarree... Witte afscheiding is volgens mij een goed teken!
    @claudia, ja dat herken ik heel erg. Mijn buik is ook een brok ophoog geduwde en opgezwollen darmen...
    @kikkert, balen van de negatieve test. Ik hoop dat het komt door te vroeg testen...
    @nimme, mmmm heerlijk bloemkoolsoep!
    @kimberly, ik hoop dta je je nu eindelijk eens beter gaat voelen. Blijft kwakkelen hè meid?

8. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Oh ja,lieke das wel gek dan........geen idee of dat kan?

Gelukkig zeur ik niet hihi

9. claudia1976

claudia1976 Bekend lid

8 nov 2010
    744
    0
    0
    Goedemorgen dames,

Kikkert balen zeg maar misschien inderdaad te vroeg getest??
    Kimberly ik hoop dat je vandaag een betere dag hebt dan gisteren en dat de pijn weg is!
    Nimme ik heb volgens mij nog nooit bloemkoolsoep gehad, ga je het helemaal pureren? Die bloemkoolroosjes dan he!! En hoe breng je het op smaak??

Hier verder een rustig dagje gepland nu maar hopen dat de kids daar hetzelfde over denken.....
    Hoe gaat het vandaag met iedereen??

10. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    Ff snel....net bruinverlies gehad dus mijn lichaam heeft me weer in de steek gelaten, dacht echt dat het raak zou zijn. Ben dus mega aan het balen ik wil die stomme mmm niet verder in maar ja

11. Liefoe

Liefoe Niet meer actief

Kikkert :( vind het erg voor je laat het ff zakken allemaal ! x

Claudia ,ik stoof de uien aan met wat boter en dan erna knolselder (niet teveel)erbij ,prei in stukken ,patatten ,bloemkoolroosjes en afhankelijk van de hoeveelheid 2 kippenboullionblokjes.
    Water erbij dat het net niet onder staat en laten koken.
    Eens klaar mixen maar en eventueel bijkruiden met peper en nooitmuskaat (maar dat doe ik nooit)wegens de boullionblokjes.

:)

12. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    Is ook shit, vooral omdat we al zo lang proberen en er medisch niks mis is (zover de onderzoeken tot nu toe laten zien) kijk als d'r nu medisch een aanwijzing was dan had ik er mss iets meer vrede mee maar nu voel ik me belazerd. Sorry Mbenga mss onredelijk maar ben het ff beu

13. Lov23

Lov23 Niet meer actief

vindt het *** voro je kikkert!

14. lieke1979

lieke1979 Fanatiek lid

13 okt 2008
    1.438
    0
    0
    Shit zeg Kikkert! E heel terecht dat je nu baalt! Laat het maar even lekker toe, je hebt er alle reden voor. Kan me goed voorstellen dat je er geen zin in hebt!

Bloemkoolsoep: tip van mijn oma was altijd een bakje goudkuipje erin, dan krijg je een lekker kaassmaakje.

Wij hebben vanmorgen de 12 weken echo gehad en alles was goed. Ik ben helemaal opgelucht! We zijn bijna een uur binnen geweest. Hebben heel veel foto's en zelfs 3d kunnen kijken en een gratis dvd mee gekregen. Echt lief als mensen zo met ons meeleven...
    Ik zal straks proberen een foto te plaatsen... Voor nu helemaal happy!

15. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    Super Lieke! Geniet d'r van meis

16. claudia1976

claudia1976 Bekend lid

8 nov 2010
    744
    0
    0
    Balen Kikkert!!! Zet het ook door?? En laat de emoties maar lekker toe, je mag meid!!

Lieke echofoto's altijd leuk om te zien!!! Blij dat alles goed is gegaan en zelfs nog een dvd mee gekregen, geluksvogel dat je bent!!

Nimme bedankt voor de tip ga ik de volgende keer doen als ik weer bloemkool in huis heb!! En met patatten bedoel je waarschijnlijk aardappelen??

17. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    Het is nog niet door gezet, alleen af en toe wat bruin verlies. Heb ik 9 van de 10 Keer 3-2 dagen voor ongi dus zie het zeer somber in

18. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Super lieke!!

19. Liefoe

Liefoe Niet meer actief

Foto's Lieke !!! ♥ geweldig ,ik vind het top als mensen echt de tijd uitreken om zo'n wondertje te bekijken en onderzoeken zoals het overal zou moeten want die 9 maanden schieten zo om !

Claudia ,patatten zijn idd.aardappelen ofwel kun je kant en klaar puree nemen uit de vriezer is ook lekker erbij (makkelijker) ;)

Kikkert ,zou het nog alle kanten uit kunnen?Ik heb niet echt een slecht gevoel bij je!

20. lieke1979

lieke1979 Fanatiek lid

13 okt 2008
    1.438
    0
    0
    Even spammen!

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      31,6 KB