Lov je test zag er toch + uit hoor ,jammer dat je hem hier niet hebt gepost Kim,ik vind het erg voor je dat je zo afziet en misschien is het geslacht dan te weten komen een lichtpuntje? Zeester ,hoe is het ? Ben jij een oude bekende dan ,anders mag je me eens pben ik ben hier ook al jaren actief maar niet onder deze nickname. Hier is het afgesloten de laatste verjaardag gevierd van 2012 , maar goed want de kids waren stout en mijn volwassen bezoek irritant in opmerkingen. Zo staat hun auto voor de onze ,vraag ik of de man ff met me meewil naar de frituur om het eten uit te halen ,neen...de auto is te vuil???? 1 van hun kinderen doet 1 van ons pijn en ja wordt niet op gereageerd... liefs x
nimme: klink niet echt als een gezelig feestje. balen als mensen zo irritant doen. mijn gevoel zegt idd ook dat als ik het geslacht weet dat het voor mij een lichtpuntje is en dat het meer houvast biedt. jammer dat manlief het niet wil weten, gelukkig kan ik het wel goed voor mij houden, dus misschien dat ik stiekem even kan spieken hihihih. lov:spannend hoor.
Idd nimme klinkt niet gezellig haha Gelukkig willen wi altijd het geslacht weten....zou helemaal niet kunnen wachten haha
Ik heb mijn banner maar weer aangepast. Zo klopt ie beter. Volgens ff ben ik nu 8 dpo en heb ik een cyclus van 35. Deze banner klopt met eisprong en aantal dagen....pffff dat is nog lang zeg Testje dus ook omo wit....beetje te vroeg getest dus (schaam) Ik test over een paar dagen pas weer! Werkse vandaag
zeester: ik duim voor je. buikje is ineens heel erg gegroeid, dagen heel veel spierpijn gehad nu begrijp ik wel waarom. ik ga iedereen klaar maken over 10 minuten moet ik de deur weer uit. fijne dag allemaal.
Wat een mooi buikje Kim!! En wat vervelend die spierpijn! Lov, vocht uit tepels heb ik nog nooit gehad, behalve dan tijdens het borstvoeden, hahahahha Zeester misschien inderdaad te vroeg getest?? Lieke wat een mooie echo en wat duidelijk al te zien!!
Hahaha nee ik dus ook niet...... Maar het zomaar weer een nieuw ongi dingetjes worden dus afwachten maar...
Hallo hallo ben ik weer!!! Ben jullie niet vergeten hoor!!!! Nimme: Lekker de kamertjes aanpakken Leuke sinterklaascadeau's! Ralin: JAAAAAAAA fijn meid die ongi! Klinkt als mijn 1e ongi van laatst Kim: Leuk wiegje opknappen. Heb ik voor mn dochtertje ook gedaan. Het oude rotanwiegje van ML heb ik helemaal opgeknapt. Zo leuk en bijzonder. Zoonlief heeft in mijn oude wiegje gelegen. En al bijna 20 wk!!! WOW Prachtige buik!! ♥♥ Rot dat je je zo slecht voelt steeds meid Kikkert wat maak jij t spannend zeg!! En ik wil je niet ontmoedigen, maar ik heb 6 (!) van die positesten in mijn kast liggen met een heeeeeuuuuuul licht streepje... En niet zwanger Dus ik geef je gelijk, even nog wat geduld!! Maar ik DUIM!!!!! Aaaaaah neeee lees nu je latste berichtje BAAAAAAAAAAALEN wat rot zeg meid Had t je zo gegund wijffie Ralin: Ik gebruik die van Zwanger &kids of sensitest. Erg fijn in gebruik! De dipsticks. Zeester: Je bent een kanjer! Ooooh moooooi kaartje!!! Temp is goed hoog zeg!! Ssssspannenddddd!!! Lov: Spannend hoor! Ik heb altijd ongiklachten als ik zwanger ben!! En voxht uit de tepels heb ik altijd Sinds mijn BV van mn zoon. Maar ben dan ook een langvoedster hihi Mamsie: Klinkt heerlijk meid!! Genieten dus!!! Anno: Hoe is t in huize Anno? Gaat t allemaal? Lieke: Ik gun jou de mooiste echo van de wereld.. Oh wauw wat supermooi!!! ♥♥ Zo ik ben gestopt met de BV. Best een dingetje hoor Pffff. Maar het liep niet meer lekker en ik had diepe tandafsrukken in mijn tepel staan. Tot bloedens toe. Nou ja dan is 13 mnd voldoende dacht ik zo. en nog een paar maandjes mn lijf voor mezelf is ook wel lekker. Omdat ik superveel heb moeten laten ivm haar allergieën. Verder zijn we zaterdag bij DE intocht van Sinterklaas geweest in Roe.rmond. Erg bijzonder!!! zo genoten!
Hier ook beide keren tot 1 jaar gevoed.....maar heb noot in de tussentijd vocht verloren hahahaha.... Ach we zullen zien..... Ja is even en dingetje dat stoppen hè.....ik deed ook altijd tot 1 jaar zodat ik weer eve pauze had tussendoor...
Hier toch ongi geworden zoals ik al verwachte. Morgen naar de gyn voor dingen te bespreken en een echo te maken.