Lov: Oh hihi wat fijn om hier wat meer langvoedsters te treffen. De meesten verklaren me voor gek ihihihi Misschien is t hormonaal!!!! I HOPE SO!!!! Kikkert: Meid getverderrie wat balen zeg Oh man ik kan me je gevoel zo voorstellen! Over de HSG heb ik gehoord, dat er daar vaak de eierstokken door worden 'gereinigd' en er daarna vaak een beebje komt!!! IK DUIM!!!!!!!! Nimme: Oh nee ik stopte ook niet omdat er straks een beebje komt, maar omdat ze beet en rukte aan mijn tepel uit frustratie. Ik heb alletwee mijn borstvoedingsperioden domperidon moeten slikken, omdat ik anders te weinig productie heb. Na een jaar was ik er klaar mee dit te slikken, want het is toch een medicijn dat je iedere dag inneemt en het mag ook niet tijdens een zwangerschap. Vandaar dat ik er mee stopte. Daardoor liep mijn productie zo terug dat het niet meer toeschoot en mn dochtertje erg frustreerde. Ook heb ik (naast mijn eigen noten,- en vruchtnallergie) ook nog een jaar geen melk of ei kunnen eten. Nou geloof me: Probeer maar eens boodschappen te doen voor producten ZONDER (sporen van) melk ei of noten. Er blijft zooooo weinig over, niet leuk meer. Nou daar was ik wel even klaar mee! En dat alles bij elkaar genomen was het gewoon tijd om te stoppen! Anders had ze nog wel 1,5 jaar langer mogen drinken hoor. Maar het moet niet ten koste van alles gaan vind ik! Ik ben er daarom JUIST extra trots op dat ik het, ondanks al die tegenslag, zo lang heb volgehouden! Ralin: WHOOP WHOOP aan de klus!!! hihihi have funnnn!! Lieke: Jaaaa het was superleuk! Hahaa leuk dat jullie er ook waren! Wonen we misschien wel bij elkaar in de buurt? Zeester en Lov: Ik duim duim DUIM!!!!!!!! ♥
hahaah hier vroeg de HA aan mij of het kwam omdat mijn vriend van een andere cultuur kwam hahahaha...uh nee ik wild dat gewoon hahahaha... Mij kijken ze ook gek aan hoor....ik geef het ook gewoon overal hihi
HAhahahaha hoe kortzichtig!!! jeutje.... Ja ik geef t ook overal gewoon hoor, geen enkel probleem! Alleen heb ik altijd megazware baby's dus ik moet wel goed kunnen zitten hihihi
Nee dat is meestal dat ze het niet verkeerd bedoelen, maar de strekwijdte van hun vraag niet kunnen zien hahaha. ach ja wij zijn er gewoon blij mee en trots op
even snel... ben bij gyn geweest, de testen tot nu toe waren prima in orde. vandaag weer bloed geprikt en manlief gaat morgen het potje inleveren. dan word ik volgende week dinsdag gebeld en dan krijg ik de uitslagen. mochten mijn bloedwaardes in orde zijn (in ieder geval de chlamydia titer, moet goed zijn "maar dat is hij voor zover ik weet heb het zover ik weet nooit gehad") dan hoe ik de hsg of wel bm foto niet te laten maken. vanuit hier gaan we verder kijken hoe het aangepakt gaat worden. de gyn verwacht geen gekke dingen omdat mijn cyclus zeer regelmatig is, ik een goede eisprong heb, ik al 2x eerder zwanger ben geweest (en een vmk) dus het is nu echt ff afwachten of de uitslagen.
Vind ik duidelijk ,op naar die goede cyclus nu voor een beeb!! Lov ,ben er klaar voor maar nog 2 pilstrips na deze ongi. Babbel ,ik denk er ook aan de volgende keer dat bij te slikken want ik heb uit mijn eigen door stress nogal een flucueerende productie gehad de laatste x en dat was zoooooooo frustrerend!!
Klinkt allemaal positief kikkert! Heb je er een goed gevoel over allemaal? Nou nog even dus nimme....