derde kindje.....

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Lov23, 11 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Hahahaha....misschien morgenvroeg,,,,

2. pffffff

pffffff Actief lid

21 mei 2008
    339
    0
    0
    Hoi daar ben ik weer een keer! Ik lees wel gewoon braaf mee hoor! Voor alle Bijna testers....spannend!! Ik lees/reageer altijd via mijn tel en dannkan ik niet handig teruglezen om op iedereen te reageren... Maar ik zal een mooi zwanger buikje op de foto voorbijkomen! Lov morgen misschien testen wat spannend!!? Nog even een vraagje ik las net domperidon?? dit zorgt voor meer melkproductie? Bij beide kindjes ging de borstvoeding niet echt lekker zeg maar en heb doorgezet tot ze drie maanden waren maar dat vond ik zo jammer!! Maar heb nog nooit hiervan gehoord dus dacht eens even navragen! Kun je dat via de huisarts vragen?

Groetjes Karin

3. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

17 jan 2012
    4.226
    0
    0
    ff snel:

pfffff: heel veel huisartsen kennen die werking van dmprdn niet en schrijven t niet voor. maar alle lactatiekundigen wel! en als de ha bij de lact kindige navraag doet komt t meestal goed. maar ke kunt t ook kopen.zonfer recept.

4. zeester

zeester Bekend lid

28 jun 2012
    780
    0
    16
    hoi hoi allemaal,

Hoe is het met iedereen? Met mij prima!
    Nog 1 dagje werken en dan lekker weekend. wij gaan lekker een paar daagjes weg met de kids. Heb er zin in!
    Ik ga as zaterdag testen, ben benieuwd.
    Ik ben ook erg benieuwd naar lov haar testje!

Fijne dag!!

5. Liefoe

Liefoe Niet meer actief

lovvvvvvvvv ???? :p

6. Lov23

Lov23 Niet meer actief

7. Liefoe

Liefoe Niet meer actief

8. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Maar er is nog hoop hahahaha.....mijn banner gaat uitban 32 dagen....maar demcyclus hiervoor was 34 dagen.

Vorige wek kramen gehad....dus misschien was het de innetseling!

9. Liefoe

Liefoe Niet meer actief

Ooohhh ok :)
    Dan duim ik dat over 3 dagen je wel een + test hebt !

Ga jij dan ook testen Zeester??

10. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ja ik dacht ik pak het gemiddelde....nietsnut dan ga je te vroeg testen....niet dat ik er meer zwanger van wordt hoor!

11. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

17 jan 2012
    4.226
    0
    0
    :) ik vind m niet omo Lov :$.... Of zie ik spoken???:)
    Ik lijk een heel licht roze streepje te zien hoor :)
    Hopelijk overmogen een dikkere streep!!! :D:D

12. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

17 jan 2012
    4.226
    0
    0
    Sorry effe ego :$:$:$:$:$ OMG Zoon heeft Dochters haar geknipt :$:$:$:$ :(:(:(:(:( Ze heeft nu een heeeele korte asymmertrische pony en overal hapjes uit :(:(:(:( Ik trok haar staartje eruit en echt er zat 1/3 van het staartje aan het elastiekje... Oh ik vind het echt erg.... Maar moet ook een beetje lachen.. Wissel een beetje tussen die emoties...;)

13. Liefoe

Liefoe Niet meer actief

omg babbel ,anders naar de kapper gaan om een schuine pony?
    Ojeee ,.... onze dochter deed het vorige keer bij oma zelf onder de tafel knip aan de zijkant een heel stuk haar :)

14. zeester

zeester Bekend lid

28 jun 2012
    780
    0
    16
    O jee babbel! Dat zou ik toch echt niet zo leuk vinden denk ik...
    Lov, ik zie eigenlijk ook niets, maar t kan nog meis.....kun je m in negatief zetten of donker maken? Tja of gewoon over twee nachtjes weer testen, hihi!! Duim...duim....duim.....

Hier slaat de angst toe....ben zo bang en durf niet te testen....stom, maar ik weet niet waarom. Ik test zaterdag....denk ik, hihi

Kus

15. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Oh nee babbel! Wa erg! Ik heb vroeger eens de haren van mijn broer geknipt hahaha...

Heb nu al de hele dag ontzettend veel,last van mijn borsten...aaahhhh

16. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Zit nu niet achter d pc helaas....kunnen jullie m niet donker maken of neg:)

17. Liefoe

Liefoe Niet meer actief

In't negatief zie je helaas ook niets heb hem al bewerkt.

Zeester ,goh kan je angst goed begrijpen ,maar voel je iets anders dan anders??

18. zeester

zeester Bekend lid

28 jun 2012
    780
    0
    16
    Nou ja ik voel me wel onrustig. Ik heb veel puistjes, ben enorm chagerijnig en heb lichte misselijkheid. Ook is het in mijn onderbuik heel warm en bovenbenen ook. Beetje ongigevoel in mijn buik. van die lichte zeurende -ik word ongesteld- krampjes :p
    Tja t kan ook bij een komende ongi horen. Het enige wat nu helpt is afwachten maar....(en duimen :D)

Liefs

19. Lov23

Lov23 Niet meer actief

ik duim zeester! hahaha zo herkenbaar...hier voel ik ook wel eens wat,...hopelijk zwanger maar kan ook van een ongi zijn. Maar daar gaan we niet vanuit toch!

20. claudia1976

claudia1976 Bekend lid

8 nov 2010
    744
    0
    0
    Lov het kan nog!! Over een paar dagen weer testen en wie weet!

Zeester het kan bij ongi horen maar ook bij zwangerschap! Dat ligt in het begin zo dicht bijelkaar! Zaterdag weet je waarschijnlijk iest meer duim duim duim!!

Vandaag bij de gyn geweest, blijkt dat ik een vitamine D te kort heb (bloedonderzoek) dus gelijk vitamine D meegekregen. Ook een echo gehad helaas geen foto's maar dat komt 18 december want dan heb ik mijn 20 weken echo!! De beebjes zagen er goed uit! Zonet tijdens het typen een eerste plopje gevoeld, voelde als een eerste echte schop! Zo ineens uit het niets!

Deel Deze Pagina