derde kindje.....

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Lov23, 11 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Aaah super Claudia al de eerste schopjes!
    Heerlijk! En al bijna weer de 20 weken echo.....gaat snel!

2. Liefoe

Liefoe Niet meer actief

Oooooh heerlijk ♥ die schop
    jammer van je vit.D tekort!

3. Liefoe

Liefoe Niet meer actief

Hier terug van de Zumba ,was leuk !
    Nu maar hopen dat ik niet lichamelijk weer pech ga hebben (voet oude blessure blijft opsteken).

4. lieke1979

lieke1979 Fanatiek lid

13 okt 2008
    1.438
    0
    0
    @ralin: nog flink aan het klussen?
    @lov, wat ontzettend balen! Maar misschien te vroeg getest? Wat een botte opmerking van je huisarts trouwens. Dat slaat toch nergens op.
    @babbelbol: ook Zuid-limburg? Haha ik zie het al helemaal voor me dat je zoon je dochters haar knipt!
    @kikkert: gelukkig dat het er tot nu toe goed uitziet!
    @nimme: wauw je zoon doet het goed! En het is januari voordat je het weet...
    @zeester: veel plezier dit weekend! En za testen. Zal wel extra spannend worden voor jou, of niet? Ik duim voor jullie! Eens met Claudia, dat de symptomen zoveel op elkaar lijken...
    @claudia, fijn dat alles behalve vitamine D goed was. Gelukkig snel te verhelpen! Jammer dat je geen foto's hebt. Lijkt me zo bijzonder een tweeling.

Met mij gaat het goed, heb vandaag ook de eerste kriebels in mijn buik gevoeld. Zo bijzonder toch weer....

5. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Aaahh mooi lieke!
    Ja hopen dat we te vroeg waren....

6. Liefoe

Liefoe Niet meer actief

Ohhh heerlijk !!!! ♥

7. kimberly22

kimberly22 Fanatiek lid

24 jan 2007
    1.039
    0
    0
    claudia: wat fijn dat de beebjes het goed doen, wel minder van de vit d gelukkig ben je er snel bij en kun je er mee aan de slag. spannend zeg op naar de 20 weken echo, wil je het geslacht weten van je ukkies?

liek: heerlijk dat jij ook al lekker de plopjes van je ukkie voelt. dan wordt het ineens zo echt.

love: spannend hoor, hopelijk was je gewoon te vroeg en ben je zwanger.

zeester: ook voor jou zo spannend nu, ik hoop ook dat je zwanger bent en lekker kunt gaan genieten.

ik heb nu een paar goede dagen gehad gelukkig. ben wel moe maar toch voelt het al beter. vandaag ben ik op het werk gevallen. jeetje wat was dat schrikken zeg. viel over een drempel en kwam gelukkig op handen en knieen terecht.
    de schrik zat er even flink in. gelukig voel ik mijn ukkie lekker bewegen nu ik rustig op de bank lig.
    woensdag heb ik de 20 weken echo, heb er zo'n zin in.

dames ik duim voor jullie mooie testen.

8. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Oei Kim.......das idd schrikken....gelukkig zitten ze veilig daarbinnen maar je schrikt je rot hè.....

Hier dacht ik vandaag dat het over was....steekjes en dat drukkende gevoel wat je hebt als je ongi wordt.....maar niks?

9. lieke1979

lieke1979 Fanatiek lid

13 okt 2008
    1.438
    0
    0
    @kim, wow dat is schrikken. Gelukkig is het goed afgelopen!
    @lov, spannend....

10. zeester

zeester Bekend lid

28 jun 2012
    780
    0
    16
    @claudia, leuk zeg nu al schopjes
    @ kim oei das schrikken!
    @ nimme, zumba is echt leuk!
    @lov, de 25e ga je testen he? Ik ben zo benieuwd!

@all ik test dus as zaterdag, misschien zelfs wel zondag... We gaan alleen wel een weekendje weg. Heerlijk naar centerparcs. Maandag moet ik de hele dag werken incl. 10 miuten gesprekken, dus ik kan pas maandagavond komen vertellen wat de uitslag is.....duim....duim.....duim........

Fijn weekend allemaal!

Liefs

11. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ja zondag waag ik weer eens een testje....
    De kindjes zijn ziek dus ik krijg mijn tijd wel om...arm schatjes.
    Succes zeester en veel,plezier in cp!

12. claudia1976

claudia1976 Bekend lid

8 nov 2010
    744
    0
    0
    Lov en Zeester wat maken jullie het weer spannend!! Ik hoop zo op positieve testjes!!

Lov veel sterkte met je meiden, hoop dat ze snel weer beter zijn!

Kimberly als de kleintjes laten zien wat ze zijn jongens of meiden of beide wil ik het wel weten!!! Maar je hebt er sommige echoscopisten (of hoe je dit ook schrijft) die er moeilijk over doen en het gewoon niet willen zeggen. Zal je net zien krijg ik zo 1!!

Lieke ook jij de eerste kriebels, wat is dat toch een heerlijk gevoel! Ben benieuwd wanneer ze met zijn beiden te keer gaan in me buik en dat ik het ook dubbelop voel!

13. lieke1979

lieke1979 Fanatiek lid

13 okt 2008
    1.438
    0
    0
    Ja Claudia, dat lijkt me inderdaad heel speciaal... Ben benieuwd of je ook echt onderscheid kunt maken.

14. Liefoe

Liefoe Niet meer actief

#2534 Liefoe, 23 nov 2012
    Laatst bewerkt door een moderator: 23 nov 2012
    Lov ,beterschap voor je meiden ,wat hebben ze?
    Zeester ga je ook zondag testen?
    Lieke en claudia dat is 1 van de mooiste zaken buiten het groeinen van de buik ,de stampjes!!!:)

Hier ongesteld dus laat de tijd maar snel omgaan tot 11 januari :cool::D

we zijn ook opgeroepen om met de zoon op controle te gaan of we in aanmerking komen voor verhoogde kinder bijslag wegens zijn aandoening.

15. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Buikgriep....en ik heb het nu ook helaas....

16. lieke1979

lieke1979 Fanatiek lid

13 okt 2008
    1.438
    0
    0
    Beterschap Lov!

17. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Dank je!
    Nou gelukkig was het maar voor een avond......

Nog steeds geen ongi!

18. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Meiden ik heb net getest en ik zie iets!

19. Liefoe

Liefoe Niet meer actief

Lol fotoooooo :p

20. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Deel Deze Pagina