hmm ik heb nu echt gevoel ongi te worden weet je dat.... Ik zie wel wat er gaat gebeuren.....anders op naar ronde 4
spannend hoor, ik zie ook iets heel lichts, misschien over 2 dagen een duidelijke test, ik hoop het voor je. vandaag bij mijn ouders geweest, die vroegen of er maandag overdag iemand thuis was bij ons. ze hebben een verassing. manlief is thuis gelukkig. als het goed is krijg ik een nieuwe kinderwagen geleverd. hun hebben een kinderwagen besteld. vind dat echt zo lief van hun. gelukkig heb ik er zelf nog geen gekocht.
@Lov als ik je onderstaande tekst lees ben op naar de volgende ronde ik hoop dat ik ongelijk heb!! @Kimberly een verrassing is altijd leuk!! Laat die verrassing maar komen!!
Oh nou dat doet ie blijkbaar vanzelf.... Maar heb wel vanmorgen negatief getest met kruidvat dus zal wel volgende ronde worden.
ja stom he! Ik voel de ongi aankomen dus over....... Nou we gaan de volgende ronde wel eens ovutesten gebruiken want ik wil wel eesn weten wat er gebeurt in mijn lichaam. Nog tips welke?
Shit Lov! Ik vind de smiley testen van cb het fijnst maar die zijn ook enorm duur. Ben er wel alle keren heel snel zwanger mee geraakt. Maar goed, ik weet niet of dat daar aan ligt. Ik had daarvoor kruidvat en dan wist ik nog niet wanneer hij nu positief was. Aangezien ik een lange en onregelmatige cyclus heb, gebruik eerst een goedkope test en als er dan een streep begint te kmen stap ik over op cb. Maar ik lees hier ook veel positieve. Verhalen over goedkope testen via internet... @kimberly, ohhh wat super leuk zeg! Welke wagen wordt het of is dat nog een verrassing?
lov: wat balen zeg, ik hoop alsnog dat je ongi niet komt en je toch zwanger bent. lieke: ik weet niet welke het is geworden. dat is wel nog een verassing. we hadden zelf besloten om gewoon een goedkope combi wagen te wagen nemen merkloos of de quiny zapp xtra. aangezien ik zelf graag een draagzak gebruik.
ja zolang ik niet ongi ben is er nog hoop he.... Leuk kim! Wij hebben toen eentje van mutseart gekocht ook niet te duur....sommige wagens zijn gewoon 1000 euro belachelijk!
ja idd nog steeds hoop, echt belachelijk hoe duur sommige wagens zijn. voor de eerste toen wel een duurdere gekregen van mijn ouders maar na 6 maanden als nieuw verkocht. wij gebruikten bijna alleen de maxicosi op de quinny zapp en de draagzak en zo ook bij de tweede. ik duim voor je dat je zwanger bent.
Net terug van vakantie, maar ik kan niet meer wachten om het jullie te vertellen! Superblij en bovenal dankbaar zijn wij dat wij zagen, 2 dagen voor verwachte menstruatie:
Lov Neeeeee he Maar indd geen bloed = moed!! Zeester: JAAAAAAAAAAAAAAAAAAHAHAHAHAHAHA Gefeliciteerd wijffie!!! ♥♥♥ Hier alweer op dag 36 van de cyclus en nog geen ong te bespeuren... Zucht wat duren mijn cyclussen lang zeg of...? heeeeeel kleine kans, maar ja... toch.... Lieke: Haha nee in Noord! Claudia: Oooh geweldig de eerste schopjes ♥♥ Kim wat een leuke verrassing!
Ja babbel.....ik hoop toch ook dan dat ik zwanger ben en niet een nog langere cyclus heb...pfffff....dus wat dat betreft snap ik je...