Nog gefeliciteerd met de verjaardag van je zoontje! Niet leuk die duivels na zo`n lange tijd he hahahaha...ben eens benieuwd of het nu gelijk een mooie cyclus gaat worden...
nog gefeliciteerd met je zoontje en op naar een mooie cyclus. verder bij iedereen alles goed? hier nog geen ongi gesignaleerd, wel misselijkheid, braken en ben zo moe. vrijdag is mijn nod dus ben benieuwd.
Spannend Kimberly! Lov, voorpret is ook leuk! Hier ook weinig te vertellen, behale dat ik het 'fantastische' weer nu al zat ben! Hier zijn bij een paar bomen al wat verkleurde bladeren gesignaleerd... En dan is het Juli!!!
gefeliciteerd met je zoontje en hopelijk een gelijkmatige cyclus. @hier nog steeds geen ongi, wel krampen elke dag dus 30 keer per dag naar de wc om te kijken, maar ook nog steeds geen positest. ppffff geef me 1 van de 2 of ongi of een positieve test (die het liefst )
masami wat balen zeg, hopelijk mag je snel een positieve test in je handen houden. love wij waren eigenlijk ook niet bezig voor een 3e, we wilden eigenlijk eind dit jaar ervoor gaan. maar zou wel reuze blij zijn als 1 keer pil vergeten ons een wondertje geeft ik ga morgen testen als ik nog niet ongi ben. als ik reken dan is morgen mijn nod. dus wie weet.
Hier nog een mama van 3 jonge kids. Twee meiden van 3 en 2 en een zoontje van bijna 5 maanden. Het gaat super! Wij wonen in Belgie, dus hier mogen de kinderen al vanaf 2,5 naar school. Mijn oudste is afgelopen jaar iedere dag halve dagen geweest en vanaf september gaat ze hele dagen, de jongste zit bij een gastmoeder en de jongste sinds vorige maand ook. Ik heb een dubbele kinderwagen ( een ouderwetse) maar je kan de stoeltjes / maxicosi draaien in welk opzicht dan ook. De middelste en de jongste zitten dus altijd tegenover elkaar, want dat vinden ze het leukst! Ja soms is het druk, maar meerendeels gaat het echt van een leien dakje! Ik zou ze iig nooit meer kwijt willen
lov23 ik slik geen pil nu, ik merkte 2 weken geleden dat ik allerlei klachten kreeg dus ben ik gestopt.
ik heb net getest, zoals verwacht negatief, maar even een weekje wachten en dan toch maar een afspraak maken met de huisarts. kan niet zo goed tegen die onzekerheid. hoe is het hier verder met iedereen. love23 heb je geen moeite met wachten? en zeker als je hier zo meeleest? fijne dag allemaal, ik ga snel naar mijn werk
Hallo hallo, Wij gaan ook voor een derde kindje. Wij wachten net als lov nog eventjes tot de zomer voorbij is, maar ik verwacht dat we er in sept of okt voor zullen gaan. Ik ben alvast gestopt met de pil en slik vast weer foliumzuur. Ik ben wat voorzichtig geworden en wil de voorbereiding goed laten verlopen. Mijn tweede zwangerschap ging zo snel namelijk dat ik helemaal geen tijd heb gehad om me er goed op voor te bereiden. Bij de tweede besloten we op vakantie in okt dat we er voor zouden gaan. Ik stopte met de pil en vier weken later was ik zwanger... Hartstikke fijn, maar ik was redelijk in shock hoe snel dat ging. Nu dus rustig voorbereiden. Ik lees al wel even mee, maar ik dacht laat ik me maar even voorstellen. Allemaal succes en gefeliciteerd voor de meiden die in verwachting zijn!! Lefs zeester
Hey meiden, hoe is het hier? Met hub gaat het niet echt lekker, nog 3 dagen en dan mag ie eindelijk naar huis!
idd niet fijn die onzekerheid....maar je bent natuurlijk ook opeens gestopt met je pil toch? Je lichaam snapt het gewoon niet denk ik Ja soms is het moeilijk hahahahahaha
hey wat leuk ! Maar ben je dan niet "bang" dat je nu al zwanger wordt...zou hier dus wel gebeuren hahahahaha.... Eerts gaan wij op vakantie en we zitten in een verbouwing hier van badkamer en woonkamer dus wil niet bevallen als het huis nog niet af is...daarom wil ik wachten.
Ik ben niet 'bang' om zwanger te worden want als het gebeurt is het welkom, maar ik zou zo graag nog even wachten zodat ook de jongste als de baby geboren wordt bijna of helemaal naar school gaat. Wij hadden alleen de pil als anticonceptie, dus doen nu aan geheelonthouding. Maar pfffff das best moeilijk eigenlijk dus ben benieuwd hoe lang we het volhouden!
haha geheelonthouding? Vraag me af waarom jullie zo moeilijk doen eigenlijk hahaha... Ja hier moeten we dus wel wachten en dat stoppen alvast heeft hier dus geen zin hahahaha....