lov: jeetje wat spannend zeg, het lijkt er nu toch verdacht veel op dat het zo is. babbel" hopelijk ook voor jou een mooie test deze week. zo is ook niet leuk. weer een werkdagje erop zitten vandaag. we hebben momenteel veel zieken daardoor is het echt aanpoten. verder voel ik mij nog steeds beter als de weken hiervoor. wel wat moe maar niet meer zo ziek gelukkig. het eten gaat nu ook redelijk. vandaag mail gehad van de bezorgservice dat de kinderwagen morgen middag geleverd wordt. ben zo benieuwd welke het is geworden. ik ben echt helemaal in de babystemming sinds het weekend. heb zelfs de bekleding van de maxicosi gewassen hihihi. woensdag de echo, ben heel benieuwd naar onze uk. mijn moeder heeft gevraagd of ze mee mag. achteraf gezien vind ik het een beetje jammer dat ik ja gezegd heb want nu kan ik stiekem kijken naar het geslacht
Ja je gaat richting de helft aan.....dan wordt het toch wat realistischer niet. Dan ga je ook echt pas wat dinge doen....tenminste ik ook ... En je voelt je natuurlijk pas beter. Ja vandaag dacht ik echt weer....het zou zomaar kunnen.....we wachten maar af....
Je maakt het nu wel echt spannend Lov!! Ben zo benieuwd hoe je test op woensdag! Je zou denken je hebt genoeg symptomen ervoor! Kimberly morgen alweer de 20 weken echo, misschien kan je het inderdaad al zien!! En dan krijg je vandaag ook nog je nieuwe wagen, wat een feest!
Hmmm lov... Balen wijffie Kim: Leuuuuk de 20 wk echo alweer, wat gaat t hard!!!! en je kunt je moeder toch even naar de gang sturen? Of eerst even alleen naar binnen gaan en vragen of ze even het geslacht willen laten zien? Of je zegt tegen je moeder, dat je toch liever met zn tweetjes bent, mocht er toch iets zijn??? Ik zeg ook maar wat Nimme: FIJN meid!!!!! Hier: Vooral ongi gevoel, maar geen ongi. Vanmiddag komen nieuw testjes binnen, dus morgen geen bloed, doe ik nog een testje
Ik kan t me voorstellen meid. Maar je kunt echt beter wat langere cyclussen hebben dan te korte, want dan heb je kans op een te korte LF... En geloof me, een lange cyclus betekent echt niet minder vruchtbaar!!!! ♥
Lov... nee he.. wat onwijs balen zeg!!!!! Laat die ongi dan nu ook maar komen idd.. dan kun je verder met de volgende ronde. Hoop dat je meer duidelijkheid krijgt met de ovu testen! Babbelbol... ook nog geen duidelijkheid.. wat duurt wachten dan lang he!!
Hoi , Is niet leuk ja ,vind het erg voor je Lov! Ik zou die link eens raadplegen en jezelf een pakketje laten samenstellen door haar ,wie niet waagt... Hoe gaat het verder met iedereen? Baal dat ik mijn eigen moet opleggen tot januari te wachten. En nee in de zomer bevallen ofzo jak wordt men dood. Strijk is kalar nu het eten en de opkuis nog
nee het is echt niet leuk..... Wacht even af wanneer mijn ongi begint en bestel dan idd bij diegene van je link nimme....
He lov wat balen zeg! Ik dacht ook echt dat je zwanger zou zijn! Ik voel me wel oke eigenlijk. Beetje misselijk en een beetje moe. Vooral ook koud brrrr. Besef is er nog niet hoor. Ik zit nog steeds verbaasd op mijn testjes te kijken.....donderdag bel ik de vlos en dan hoop ik gelijk een echo afspraak te krijgen. Liefs
Ja ik weet het ook niet zeester....ongi is er ook nog niet? Maar geniet jij er maar lekker van......hhaha nee dat besef komt pas na je echo denk ik niet?
lov: wat balen zeg, ik dacht ook echt dat je zwanger zou zijn nu. of dan die ongi laten komen of toch alsnog een posi test dit afwachten is zo slopend. ik blijf toch nog stiekem duimen voor je. zeester: ik geloof direct dat het besef er nog niet is. wel echt super voor jullie. hopelijk krijg je snel een echo met een mooi kloppend hartje. ik heb zo meteen de 20 weken echo. ik heb gisteren nog met ml overlegd en hij zou het erg vinden als ik het wel weet, dus besloten het dan beide niet te weten. een echte surprise baby wordt het dus. ik ben nog nooit zo zenuwachtig geweest voor echo als nu, slaap al 3 dagen niet. vreemd toch?
Spannend Kimberly... heeft toch ook wel weer wat als je het geslacht nog niet weet.. idd een echte verrassing!! Wist je het bij de andere 2 wel? Veel succes straks en geniet ervan!! Onze prinses is vandaag jarig!!!! 5 jaar alweer!! Wat een feest.. vanochtend op haar nieuwe fiets naar school, traktatie mee.. ze straalde helemaal.. zo leuk om te zien!!