Dank je meiden.... Pffff ik kijk maar steeds op de test en ja hoor hij staat er nog steeds hahahaha.... Hoe ik me voel.....niet veel,kwaaltjes...maar ik krijg die bijna nooit in het begin. Wel al wat last van de borsten..... Morgen wil ik de cb met indicator doen.....maar toch ben ik dan weer een betje bang dat die niet zwanger gaat zeggen...pfff hahaha erg he
@lov, duim voor een goede test morgen! Snds gisterenmiddag na een week flinke verkoudheid enorme pijn aan mijn kaak (bijholteontsteking?). Paracetamol vannacht hielp niet. Nu de hele dag stomen, warme compressen, zoutoplossing... Iemand nog tips? Zal ik morgen naar de dokter gaan? Ik wil eigenlijk geen antibiotica...
Jaaaaaaa!!!! Lov!! Gefeliciteerd meid!! Oei lieke dat klnkt pijnlijk! Sterkte ermee Morgen komt de 5 in mijn banner, yes!!
zeester, ja de 5 toppie. lieke: ik zou ook even langs de huisarts gaan, wie weet wat die kunnen betekenen. lov: ben benieuwd morgen, hopelijk een mooie test. ben zo blij voor je. wij hebben een leuke dag gehad vandaag. de brunch was erg leuk en lekker. verder lekker op de bank gelegen met mijn gezinnetje heerlijk filmpjes gekeken en de kids met hun cadeautjes gespeeld. morgen nog de laatste inkopen doen voor woensdag. verder voel ik mij redelijk gelukkig, wel nog veel moe maar kan heerlijk genieten van de echte schopjes van onze uk. zelfs de kids genieten er van mee, zo leuk is dat.
Heerlijk,Kim! Verheug me er echt op om het met de oudste te kunnen delen....nu ze 4 is krijgt ze het toch meer mee ...
Nou heb maar een gokje gedaan met de banner.... Mooi is ie he nimme hahah Ah meiden het besef is er nog niet helemaal....
Jaaaaaaaaaaaaaaaaa LOV... superrrrrrrrrrrrrrrrr!!!!!!!!!!!!! Nu echt genieten meid!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Lov Geweldig en gefeliciteerd meid!!! Je banner is inderdaad errug mooi! En het besef komt echt nog wel!! Lieke Vorig jaar in december toen ik nog zwanger was van mijn dochter had ik een kaakontsteking en heb toen ook een antibiotica kuur gekregen. Had toen te lang gewacht want ik dacht ook dat het schadelijk zou zijn maar wat was ik blij toen ik het kreeg binnen een paar dagen van de pijn af! Oja dat was rond de kerst ik was toen bijna uitgerekend!
Allemaal bedankt voor de tips en lieve woorden. Ik heb gelukkig een veel betere nacht gehad en voel nu vooruitgang. Ik kijk het nog een dagje aan en anders toch maar naar de dokter... Ik moet dus niet te lang wachten als ik jouw verhaal hoor Claudia!
Gelukkig is de pijn wat afgenomen Lieke! Hopelijk hoef je niet naar de huisarts en valt het allemaal mee.. beterschap!! Ik zit me hier helemaal gek te maken... voel vanalles en wil zo graag testen........ ook al weet ik dat een test nog niet veel zegt..aangezien de echo mij pas zekerheid kan geven maar wil zoooo graag weer zwanger zijn!!!!!!!!