derde kindje.....

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by Lov23, Jun 11, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Ralin

Ralin Actief lid

Aug 25, 2012
    250
    0
    0
    Verzorgende IG
    Friesland
    Ja ik had woensdag al inmijn hoofd...kan echt niet langer wachten.... :D

2. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Hahahah nou dan doe je dat toch....

3. claudia1976

claudia1976 Bekend lid

Nov 8, 2010
    744
    0
    0
    Van sensitest had ik ze ook en 4 dagen voor NOD kan je met ze testen!!! Hoop woensdag op goed nieuws van je!!!

4. lieke1979

lieke1979 Fanatiek lid

Oct 13, 2008
    1,438
    0
    0
    @ralin ik heb twee keer twee dagen van te voren getest met een test die nie bedoeld was voor vroeg testen. Heb dus geen ervaring met vier dagen van te voren, maar volgens mij zijn die best betrouwbaar. Ik meen meer dan 80%. En wat je zegt die eerste weken blijven toch heel spannend, zeker in jouw geval... Dus of je het nu wensdag of zaterdag weet, dat blijft toch.

5. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Meiden ik heb wel helemaal niet zo'n last van krampen? Zou het komen om dat het al de derde zwschap is?

6. lieke1979

lieke1979 Fanatiek lid

Oct 13, 2008
    1,438
    0
    0
    Wat voor krampen bedoel je?

7. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ja die soort van ongikrampen die je in het begin hebt....

8. lieke1979

lieke1979 Fanatiek lid

Oct 13, 2008
    1,438
    0
    0
    Heb ik nooit gehad, wel van die steken in mijn liezen. En die komen en gaan de hele zw. Volgens mij groeien baby's altijd met sprongetjes. Dan heb je weer een paar dagen last en dan weer een paar dagen niks. Ik vind dat altijd erg spannend. Maar omdat ik dat de vorige keren ook had, was ik er nu wel wat rustiger onder...

9. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ja heb wel heel erg last van mijn liezen...datbtrekkerige gevoel.....

Maagzuur en honger en misselijk....en nog wat dingetjes dus heb niks te klagen.

Stom hè hoe je iedere keer weer zo onzeker kan zijn in het begin

10. lieke1979

lieke1979 Fanatiek lid

Oct 13, 2008
    1,438
    0
    0
    Ja het blijft gewoon heel spannend. Zeker die eerste weken, dan weet je gewoon dat de kans heel reëel is dat het nog fout gaat. En dat wil je niet. Eenmaal een kinrwens, wil je zsm zwanger zijn, eenmaal zwanger dan wil je ook da het goed gaat. Tenminste dat is mijn ervaring... Sommige vriendinnen hadden heel veel geduld met zwanger worden, maar ik niet...

11. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Geduld is niet mijn sterkste kant nee..l..hihi.

12. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

Jan 17, 2012
    4,226
    0
    0
    JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAaa Lekker Lov!!

Genietennnnn
    en iedere zwangrschap is echt anders meid. Dus geen krampjes is helemaal niet erg :) Komt goed wijffie!

View attachment 290166

Lieke: He getsie meid, beterschap!

Kim: Lekker meid! :)

Ralin: Jaaaaaa woensdag testen!!! :D

13. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Lief babbel!! Idd moet me niet gek maken......hahaha

14. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

Jan 17, 2012
    4,226
    0
    0
    Hahahah nou ja dat zul jij waarschijnlijk ook tegen mij moeten zeggen over een poosje haha ;):p

15. Lov23

Lov23 Niet meer actief

16. Kikkert

Kikkert VIP lid

Mar 25, 2007
    9,319
    1
    38
    @nieuwe meiden welkom
    @nieuwe zwangere gefeliciteerd
    @all knuffel

Hier gaat het goed heb bewust wat afstand genomen om niet teveel er mee bezig te zijn.
    We hebben alle uitslagen van de gyn. Bij mij is alles goed alleen heeft manlief slecht zaad. We moeten nu 3maanden zonder hulp proberen lukt het niet dan gaan we een traject opstarten.

Liefs

17. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

Jan 17, 2012
    4,226
    0
    0
    oh Kikkert wel heftig nieuws en spannend zeg.... En 3 mnd is wel lang, maar wel met uitzicht op hulp. Oh ik duim voor je meissie ♣

18. lieke1979

lieke1979 Fanatiek lid

Oct 13, 2008
    1,438
    0
    0
    Dank je babbel!

Hè Kikkert wat vervelend! En de vorige twee keer gewoon spontaan zwanger geworden? Hoop dat dat nu ook nog lukt en anders is er snel hulp... Sterkte ermee!

19. Kikkert

Kikkert VIP lid

Mar 25, 2007
    9,319
    1
    38
    Klopt 3 maanden is lang maar omdat de samenlevingstest test positief was is d'r wel hoop. De zaadjes kunnen wel overleven het zijn d'r mss heel weinig maar ze zijn de wel. Ik temp al maanden en ben sinds deze cyclus gestart met ovulatie Testen zodat we nog berichten kunnen klussen.

Lieke zaad kan in de loop d'r tijd slechter worden, maar manlief heeft als kind wel een operatie aan zijn bal gehad dus daar kan de oorzaak ook liggen. En ja we hebben wss veel geluk gehad. Bij d. 9rondes en bij c. 1 ronde

20. Kikkert

Kikkert VIP lid

Mar 25, 2007
    9,319
    1
    38
    Trouwens ben heel eerlijk gezegd wel blij dat ik nu wel weet dat het niet aan mij ligt (klinkt stom) maar ik twijfelde enorm aan mijn lichaam tot mijn grote ergernis. Maar ik weet nu ik hebben eisprong, en deze verloopt ook goed. Mijn hormoon waardes zijn in orde ect. Dus nu kan ik al een stoppen met mezelf gek te maken.

Share This Page