derde kindje.....

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by Lov23, Jun 11, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. kimberly22

kimberly22 Fanatiek lid

Jan 24, 2007
    1,039
    0
    0
    zeester: leuk dat jullie ook een derde willen, haha geheelonthouding zou hier ook niet werken hoor. ik denk dat je voor september zwanger bent ;)

lov23: ik vind het ook voor jou spannend hoor, wachten duurt zo lang.

ik vind dat voorbereiden ook wel handig, bij ons ging het bij de 2e ook zo snel vond ik. ik wacht nog steeds op mijn ongi, mocht ik nu niet zwanger zijn dan ga ik ook gewoon verder met de pil tot eind dit jaar ;)
    alles wijst er alleen op dat ik wel zwanger ben dus nog even spanning.

jullie nog vakantie plannen?

2. xxisoldexx

xxisoldexx Fanatiek lid

Apr 1, 2009
    1,538
    4
    0
    Spannend! wanneer kan/ga je testen?

3. Lov23

Lov23 Niet meer actief

haha ja soms gaat het goed dat wachten en dan opeens krijg ik weer kriebels hahahahaha:p

Wanneer ga je weer testen?
    Ja wij gaan naar Mexico heerlijk aan het strand all-in aaahhhhh:D

4. kimberly22

kimberly22 Fanatiek lid

Jan 24, 2007
    1,039
    0
    0
    oh mexico ik ben jaloers, wij gaan dit jaar niet meer, wij zijn begin dit jaar al geweest. naar ghana.

ik ga pas volgende week donderdag weer testen, dan heeft het toch even de tijd gehad, als het dan nog negatief is, dan maar even bloedprikken via de huisarts.

5. zeester

zeester Bekend lid

Jun 28, 2012
    780
    0
    16
    @ kim; wow spannend wanneer ga je testen?
    En wij zwanger voor september, tja het zou maar zo kunnen hihi!

@ lov mexico!! Lekker!!

6. zeester

zeester Bekend lid

Jun 28, 2012
    780
    0
    16
    Je test volgende week weer zie ik nu....spannend joh!!

7. Leona

Leona Fanatiek lid

May 30, 2012
    1,195
    0
    0
    Hier kwam vandaag een vriendin van me vertellen dat ze zwanger is.. Door de pil heen welliswaar maar ok...
    Het was totaal niet gepland ze wilden er eind dit jaar pas voor gaan, maar ja ach, wat maken die paar maanden dan uit?

Hier alles lekker rustig. We krijgen volgende week 2 kittens, dus daar zal ik de komende tijd wel mee zoet zijn.

Ook hier geen vakantie plannen. We zijn begin dit jaar een week naar centerparks geweest, was erg leuk, dus dat vond k genoeg, mede ook omdat de katten komen

8. kimberly22

kimberly22 Fanatiek lid

Jan 24, 2007
    1,039
    0
    0
    leona: wat toevallig van je vriendin, wij hebben exact hetzelfde, wilde ook pas eind dit jaar er voor gaan. wat leuk 2 kittens altijd zo schattig. helaas zijn mijn kinderen allergisch ik had ook wel een huisdier gewild.

mijn klachten nemen met de dag toe, ik krijg mijn broeken bijna niet dicht, mijn borsten vallen uit mijn bh en zijn zo gespannen en pijnlijk. maar ook die misselijkheid. ik zou mega balen als ik nu ongi zou worden. kan niet wachten tot het donderdag is of in ieder geval tot ik meer zekerheid heb

9. Lov23

Lov23 Niet meer actief

haha jaloers...ghana:$ super zeg!
    Ja lekker horo ik heb er zo` n zin in:D
    Ja want nu zou er toch een ongi of posi test moeten komen denk je dan niet:(

10. Lov23

Lov23 Niet meer actief

@Leona leuk voor je vriendin!
    @Kim ga toch naar de ha meid want klint erg als zwschap niet?

11. kimberly22

kimberly22 Fanatiek lid

Jan 24, 2007
    1,039
    0
    0
    ghana is zeker mooi, wij gaan elk jaar en blijven dan ongeveer een maand. wij hebben sinds 2006 daar een eigen huis dus we zitten nooit vast aan hotel en dergelijke.

ik werk zelf als doktersassistente dus kijk wel wat mijn lieve baas kan doen voor mij, of anders mijn eigen ha van de week even.
    misschien dat ik met bloedprikken wat verder kom dan nu.

12. Lov23

Lov23 Niet meer actief

wauw dat klinkt super zeg!
    Oh nou das dan wel weer handig he hahahaha...idd bloedprikken dan hoor!

13. kimberly22

kimberly22 Fanatiek lid

Jan 24, 2007
    1,039
    0
    0
    nog steeds geen ongi hier, moet zeggen dat wij nu ook zoiets hebben van, och die paar maanden minder maakt dan ook niet uit.
    we hebben dus gewoon door geklust zonder bescherming intussen.

ik kan niet wachten te weten of het zo is of niet. ik test donderdag wel nog een keer en anders even bloedprikken.

hoe is het bij jullie? genieten van het mooie weer vandaag?

14. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Leuk Kim dat jullie er nu ook gewoon voor gaan!
    Maar misschien ben je nu al zwanger....spannend man!

Ja hier lekker genoten hoor....werd eens tijd dat het beter weer werd zeg..

We zijn hier nu flink aan het opruimen op de zolder enz....wat een zooi kun je bewaren zeg. Dan beginnen te verbouwen en dan ergens stoppen met de pil...oeeehhh zo leuk hahahaha..

15. kimberly22

kimberly22 Fanatiek lid

Jan 24, 2007
    1,039
    0
    0
    nog steeds geen ongi en wel heel veel klachten, iedereen vraagt of ik zwanger ben???? vandaag op het werk nog een testje gedaan op advies van de baas, weer negatief. donderdag nog een keer en anders vrijdag bloedprikken. wordt wel heel spannend nu.

16. Lov23

Lov23 Niet meer actief

hahah spannend.....maar hoe zouden ze dan moeten zien of je zwanger bent hahahaha...grappig!
    Wel fijn dat je HA zo makkelijk is he...vaak lees ik hier op het forum dat de huisartsen bloedprikken niet doen.
    Gelukkig is mijn HA ook niet zo`n moeilijke...

Hoe is het met de rest??? Al posi testen?

17. kimberly22

kimberly22 Fanatiek lid

Jan 24, 2007
    1,039
    0
    0
    het scheelt dat ik voor een huisarts werk die tevens een goede vriend is. mensen om mij heen weten hoe ik ben als ik zwanger ben, mijn moeder zei, je straalt ben je zwanger? mijn baas zei het zelfde hahah. och we zullen zien

18. Lov23

Lov23 Niet meer actief

haha op die manier.....ja vaak zie je het aan het gezicht van iemand he...

19. zeester

zeester Bekend lid

Jun 28, 2012
    780
    0
    16
    Hey meiden,

Hier alles ok. We hebben gisteren lekker genoten van een daggie strand en wat was dat heerlijk relaxed zeg, mmm!!
    @ Kim je maakt het wel spannend hoor. Ik hoop zo voor je dat je lekker zwanger bent!!
    @ Lov jullie ook al aan het ruimen?? Wij hebben bedacht dat de jongste naar zolder gaat en de babykamer dan babykamer blijft. Mijn man is van het weekend al begonnen met opruimen van boeken en verplaatsen van de boekenkasten hihi.
    Ook hebben we het moeilijk met 'het' niet doen, want alles wat niet mag is verleidelijk he...
    We zien wel waar het schip strand. Ik ben nu net gestopt met de pil en na het stoppen van mijn jongens had ik een cyclus van 30 dagen. Die heb ik nu ook aangehouden en ik hoop dan ook dat het 'ontpillen' niet te lang zal duren en dat mijn lijf het weer goed oppakt.
    Ik zou zo graag ook nog wat willen afvallen voor het zwanger worden, maar dat vind ik ook zo moeilijk!

Fijne dag allemaal vandaag! Ik ga zo naar de tandarts...bleh!!

Liefs Zeester

20. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ai succes bij de tandarts....ben ik altijd erg bang voor.
    Hier gaan de 2 meiden op de zolder slapen...is best groot dus plaats genoeg. En de slaapkamer van de oudste wordt dan de babykamer...
    Maar eerst beneden verbouwen en dan pas naar boven.

Ja dat kan ik me voorstellen dat het moeilijk is om niks te doen hahahaha...hier zou het ook echt niet lukken.

Wat is het nu lekker weer he.....!

Share This Page