Fijn dat je wat dat betreft gerust gesteld bent. Je kunt nu ook niet veel meer doen. Gewoon timen met ovulatietesten en that's it. Ik hoop dat jullie de komende maanden gewoon een keertje geluk hebben!
kikkert: ik begrijp je gevoel goed, ik geloof dat ik ook opgelucht zou zijn. wel minder leuk voor je man natuurlijk. hopelijk lukt het zonder hulp en heb je voor de 3 maanden om zijn een mooie test. ik gun je het je heel erg. lov: maak je geen zorgen, elke zwangerschap is idd anders. ik vind vooral juist deze zwangerschap zo anders. ik heb wel elke maand dat ongi gevoel en heb dat eerder nooit gehad. lekker genieten van de zwangerschap. 14 december ga ik weer onze uk bewonderen, via de fontys. kijk er weer naar uit om even binnenin te spieken. ik besef dat ik nu toch wel erg veel echo's heb gehad al, 6 inmiddels. wat een genot eigenlijk hihihi.hopelijk gaan de komende 20 weken sneller.
Ja is ook zo kim.....het is gewoon altijd zo onwerkelijk he... Fijn dat je al een hoop echo`s hebt gehad ... lekker toch hahaha geniet er maar lekker van!
Kikkert ,kan je gevoel begrijpen en ik hoop dat de 3 maanden zo snel om mogen gaan en wie weet toch een kans in die maanden ,ik duim voor je! Lov ,heerlijk die roze wolk en niet iedereen heeft krampen in't begin hoor Ik ga aan de strijk ,vandaag lijkt me niets vooruit te gaan ,alhoewel de kinderen super braaf waren Wilde de kerstboom klaar hebben maar geen stopcontactendoos in huis (vergeten aan te kopen).en ik ga niets erin hangen van bollen enz.zonder dat de lampjes aankunnen ,lijkt me gezelliger en handiger en nu maar starten aan mijn leukste hobby ,ahum
Ahhhh lov, yes nu echt officieel! Top meid proficiat! Ennuh welkom bij de onzekere zwangere miepjes, hihi. Ik denk telkens, zal ik de echo toch verzetten naar de 14e? Tis zo verleidelijk, maar ik ga het niet doen, hihi! Kikkert pfff toch wel schrikken voor je man denk ik of viel dat mee. Ik snap je gevoel wel hoor! Ik hoop dat de komende drie maanden goed nieuws zullen brengen. Kim, jij mag dus de 14e! Ik tel met je af, dan hoef ik nog maar zeven nachtjes te wachten, haha! Nimme, jij hebt dezelfde hobby als ik (ahum, maar niet heus!) Ralin, ga je al snel testen? Joepie de 5 in mijn banner en een nieuw plaatje!! Deze week is spannend, met 5.6 ging t de vorige keer mis, pfff ben blij als de 6 er volgende week veilig en wel staat. Al is mijn gevoel wel goed en sterk deze keer! Liefs
Haha zeester dank je........ja je kan beter iets later gaan voor een echo ... Ik bel morgen eens naar het zk....ben eens benieuwd! Toch leuk als er al een datum vaststaat ..... Fijn dat je gevoel zo goed is! Mijn gevoel is ook goed!
Lieke.. wat vervelend dat je nog ziek bent. Hoop dat je snel opknapt! Hier nog 1 dag wachten met testen.. pfffff vind het zooo moeilijk Vorige keren nooit last van gehad, ik wachtte zelfs vaak dagen na mijn NOD af.. en nu.. drama.... haha!!
Het gaat prima morgen alweer 16 weken en over 2 weken alweer de 20 weken echo!!! Af en toe een groeispurt van de kleintjes en dan is het wel even een beetje pijnlijk, maar voor de rest gaat het prima. Kikkert veel klusplezier de komende 3 maanden en hopelijk lukt het zonder extra hulp en anders is het maar wat handig dat die hulp er is!!
lieke beterschap! Claudia heb je nu dubbel zoveel last overal van of valt dat wel mee? Ralin spannend....!
mmmmm valt op zich mee met dubbel last, mijn lichaam was nog niet geheel hersteld van de vorige zwangerschap, dus in dat opzicht zal het wel meevallen. Afgelopen zondag had ik een zeurdig gevoel en last van mijn banden, maar dat zal wel door de groeispurt komen. Nu nergens meer last van. Lieke beterschap Ralin morgen is het WOENSDAG niet gehaktdag maar TESTdag!!!!
Dank jullie wel! Ralin, spannend zeg... Nog 1 dagje! Claudia, heb je de 20 weken echo met een reden zo vroeg? Ja die groeispurten zijn herkenbaar, maar zijn die bij jou extra heftig?
De meeste 20 weken echo zijn tussen de 18 en 22 weken. Maar ik denk omdat ik een tweeling in de buik heb kunnen ze het dan beter opmeten en checken dan een paar weken later! En de groeispurten zijn denk ik niet echt veel pijnlijker maar misschien duren ze iets langer dan bij een eenling......