Ik vind het jammer dat ik geen striemloze buik heb das het enige wat ik zou willen wegtoveren na de zwangerschappen . Ben door moet met de oudste naar de tandarts x
Nimme veel last gehad van striae?? Mijn ervaring is hoe goed je ook smeert, je houdt ze niet echt tegen!! Hoe mooi de praatjes ook zijn die bij de middeltjes horen.....
Striemen: bij de niet bij de tweede wel. Bij tweede niet zo goed gesmeerd, dus dacht altijd dat het daaraan lag... Had bij de tweede ook wel een veel dikkere buik (veel vruchtwater). Ik vind het ook wel jammer at mijn buik zo ontsierd is. Zeker omdat ik er niets voor terug gekregen heb... Ralin wat jammer, maar ik hoop gewoon dat het door het vroege testen komt. Claudia, ok fijn toch dat je zo vroeg kunt gaan... Claudia
Ik heb bij de eerste pas striemen gerkegen op het eind...echt in de laatste week....dat is pas erg hahaha Bij de tweede ook pas later eigenlijk....ach het is niet meer zo mooi. Maar je gaat toch niet meer zo vaak in je bikini zitten als voorheen...tenminste ik niet.
Ja dat had ik ook.. in week 39 nog een groeispurt ofzo... allemaal striemen.. bij de 2e bijna geen streep erbij gekregen maar ik lijk alsnog een tijgertje.. door die allerlaatste week!
Mijn buik is eentje van Freddy Kreuger als je hem kent ,ik heb ook striae op mijn bovenarmen ,borsten ,billen en kuiten ,niet mooi ik weet het maar mijn moeder en oma hadden het ook en hoop maar dat onze dochter er van bespaard blijft! Jij nog niks??
Oudste is super flink geweest bij de tandarts ,heeft een matchbox autootje gekregen ,hij is ook direct erna terug naar school gegaan.... ENNNNNNNN Ik mag morgen mijn 2de hands bugaboo donkey ophalen!!! Yessssssss ,alles erop en eraan voor een prikkie ,nu die baby nog
Van de eerste in de laatste week striemen gekregen buik en bovenbenen. Bij de tweede niet echt iets erbij gekregen. Bij deze 2 zal het ook wel de laatste weken komen aangezien er nog wat rek uit is van de vorige zwangerschap........
ow striemen praat me er niet van. Ik durf echt niet meer in blote buik. Ook liever niet thuis zeg maar. Zo erg is het bij mij. Ik hoop dat deze baby lief voor me zal zijn hihi!! Liefs
Hihi als de baby niet lief is zullen wij dat zijn Zeester Zo oooo kerstboom ooo kerstboom ... ballen in hangen
oh jee die striemen zo herkenbaar, ik noem mijzelf al sinds de eerste zwangerschap landkaart. ik sta ook helemaal vol, buik, boven benen, borsten. heb mij er inmiddels bij neer gelegd dat het niet anders is. ik heb er zelf wel pijn van ook nu weer. het gevoel alsof mijn huid te strak staat. mijn buik groeid nu sinds enkele dagen ineens enorm. zelfs manlief zei vandaag dat ik nu toch echt wel een dikke buik begin te krijgen. nimme: wat super dat je oudste zo flink is geweest, trotse mama weer. en oh die donkey is zo gaaf he, laat die baby maar komen. mijn jongste gaat straks op een plankje achter de wagen of anders ons beebje in de draagzak, vind dat zo heerlijk. ralin: spannend ik duim voor je dat er snel een mooi streepje staat
Natuurlijk moest ik het vanochtend nogmaals proberen met ochtendurine... helaas weer omowit!!!! Nu wacht ik echt tot zondag om nogmaals te testen.. als mijn ongi weg blijft....!!!! Ik houd niet van wachten
Shit Ralin! Duim voor je voor zondag... Ik ga dadelijk naar vk voor extra controle, maak me een beetje zorgen...