Gisteravond moest ik werken.. ik werk in een verzorgingshuis.. er belde een bewoner die anders nooit belt.. dus ik er gelijk heen.. BRAND!!!!! Haar uit haar kamer gehaald, alarm ingedrukt... alle deuren dicht gedaan... echt super eng!!!! Gelukkig was de technische dienst er nog (zit ook bij de brandweer) die was er binnen een minuut... samen de brandslang gepakt en hij heeft het geblust... kamer was al zwart van de rook.. ik hoorde hem zeggen dat hij het niet onder controle kreeg en ik zat al te denken hoe ik de andere bewoners zo snel mogelijk daar weg kon krijgen.... en toen na enkele minuten die wel uren leken hoorde ik hem zeggen brand is uit!!!! Pfffffffff... wat een opluchting!!!Brandweer was al onder weg maar we hadden het gelukkig onder controle! Op die gang begonnen alle mensen te bellen want ze voelden dat er wat was natuurlijk.. ik iedereen geruststellen... toen alles achter de rug was kwam alle spanning eruit... janken!!!! Wat een stress.. en wat er ook nog wel bij kon... bloed...... ja hoor.. ongesteld geworden.. met witte broek..aaarrghhh!!!!!!!! Kon er ook nog wel even bij!! En wat bleek nou...?? De bewoonster wilde haar waterkoker schoonmaken met azijn.. maar ipv azijn te gebruiken had ze er wasbenzine in gegooid.... :S pfffff wat een geluk dat het goed is afgelopen.. maar ik moet zeggen het blijft me in mijn hoofd spoken....
Tjonge ralin, wat zul je geschrokken zijn! @ all bedankt voor de lieve berichtjes! Ik kom er wel door hoor, maar wil zo graag bevestiging dat het goed zit. Nou ja ik ga maar even schoonmaken. Misschien gaat de tijd dan sneller
Jemig Ralin wat een consternatie!! en als afsluiting ongesteld geworden, kon er ook nog wel bij dacht je?? Gelukkig is het goed afgelopen!
Ralin ,mensenlief seg maar goed dat je zo hebt gehandeld en die man ook!! Hebben ze dan zo'n producten op hun kamer staan of hoe is ze eraan geraakt? Mijn man moest lachen toen ik dat zei ,hij was niet boos mja getuigd dat hij het ook wel HEEL goed beseft. En dan poeslief doen s'avonds in bed dat pakt bij mij dan niet hoor Het sneeuwt en nog niet een beetje. Net naar de iphone dienst gebeld ,heb problemen met de speaker en gewoon dat ik de mensen net niet hoor als ik opneem en op speaker horen ze mij niet.... Dadelijk met wassen en dan op bezoek bij iemand in de buurt ga te voet met mijn winter rubberen laarzen.
Een aantal bewoners waaronder dus deze vrouw gebruiken wasbenzine om vlekken uit de kleren te halen.. dit deden ze vroeger heel veel! Vanaf nu is het dus strikt verboden om het nog op kamer te hebben. Vandaag worden alle kamers erop gecontroleerd!! Tegenwoordig heb je ander spul die je ervoor kunt gebruiken... Balen van je Iphone Nimme.. hopelijk is het gauw weer opgelost! Zeester... de dagen nu aan het aftellen tot de echo.. hartstikke spannend.. maar komt vast helemaal goed meid!!
jeetje nee niet echt goed om zoiets in een bejaardenhuis te hebben... Maar stinkt dat niet ontzettend ?
Ralin: JEEEEEEE wat een verhaal En ook nog ongi pfffff heftig hoor Ik hoop dat de schrik je snel uit de benen gaat!
Lieve lov, Ik denk aan je en ik hoop heel erg dat het bloeden stopt meis!!! Mijn duimen draaien!!! Liefs
Shit lov hoe kan dat nu??? Denk aan je... Ralin, wat een verhaal zeg! Ongelofelijk zeg wat een risico! Gelukkig is het goed afgelopen door ouw handelen...
Lov ,hoe is het nu met je ??? Hoe is het verder nog met iedereen?? Hier druk en emotioneel nu de zoon weer examen heeft ,doorverwijzing gekregen voor logo ivm.Taal onderzoek hoever hij staat. Dinsdag moet ik voor de bespreking en dan erna test voor hem. Maar ik krijg ook morgen even bezoek van een medelotgenootmama om alles eventjes op een rijtje te zetten ,zij had nog een centrum waar we eventueel goedkoper terecht kunnen. Het is niet dat we in geldnood zitten maar het kost veel allemaal tesamen ... Liefs x
@nimme, wat een gedoe met je zoon. Ik hoop dat het meevalt. Of is het al zeker dat hij extra hulp met krijgen? Komt vats goed, maar de stress die je er weer allemaal van hebt hè? Hier alles ok. Wel behoorlijk ziek geweest en nu nog steeds verkouden en snel moe... Buikje groeit goed, bewegingen zouden van mij wat meer mogen, maar goed ik ben ook pas 15 weken!
Lov hoe gaat het nu??? Nimme veel succes met het examen van je zoon en ik hoop dat je morgen een goed gesprek hebt met de medelotgenootmama.. Lieke die bewegingen komen vanzelf wel frequenter!!
Nog steeds blodverlies......wel niet zoveel maar genoeg zeg maar. Geen krampen dus beetje vreemd.... Morgen maar de gyn bellen en hopen dat ze een echo willen maken...
lov: jeetje wat schrikken zeg, hopelijk niks ernstigs, morgen idd maar gelijk even bellen zeg. ik duim voor je dat alles goed is. nimme: wat een moeilijke periode voor jou en je zoon weer. hopelijk haal je wat voldoening uit het gesprek en sluit je zoon zijn examens netjes af. lieke: leuk is dat die bewegingen, ik voelde onze uk met 14 weken voor het eerst en tot 2 weken geleden was dat maar heel zelden, nu voel ik onze ik vooral s'avonds en dan ook meteen heel goed. mijn blaas doet er pijn van. geniet er lekker van. hier gaat het redelijk. 2 zieke kids helaas al 2 weken, afgelopen dinsdag naar de kinderarts geweest, ze hebben zoiets al een 6e ziekte en de oudste heeft weer extreem veel last van eczeem wat ook weer terug slaat op de longen. medicatie weer tijdelijk verhoogd nu. woensdag met de oudste naar de kno. vrijdag heb ik echo in de fontys, heb er zin in. weer even spieken en dan maandag weer naar de vk. gisteren meteen even op de weegschaal gestaan aangezien mijn buik nu toch wel fors groeit. en ja hoor plus 3.5 kilo nu. waren jullie veel aangekomen?
Lov nee toch ,heb je dit ooit bij de andere 2 gehad of miskramen in't verleden? Hou ons op de hoogte aub. KNNUFFEL!!! Kim ,ik was tem week 30 altijd + 10 kg bij de 1e kwam er daarna niks meer bij ,bij de 2e 1 kg + en bij de 3e 2+ Maar ik kwam het meeste bij tussen week 18 en 22 (meestal + 4 kg) Ojee veel beterschap voor uw kindjes!!!! x Ben het gewoon zat die stress ,ruzies of kibbelingen ik wil een normaal gezin maar helaas zit er dat niet in. We zullen elk jaar 4 x moeilijk hebben omtrent examen ,3 x omtrent feestelijkheden (verjaardag ,sint ,kerst ,pasen). We komen er alleen de wachtlijst is zo lang voor thuisbegeleiding en als het dan net nodig is grrrrrr
Nee wel wat bruinverlies en roze verlies bij de meiden maar dit nog nooit.... Ik hoop dat het niks geks is..........heb nog een beetje hoop aangezien ik geen krampen heb en het nu weer bijna weg is.....
Lieve Lov wat rot zeg Ik zag het te laat in je banner sorry Ik heb bij zoonlief ook bloedverlies gehad. De VK zei toen: Binnen 2 dagen moet het stoppen... Oh ik duim zo voor je wijffie... ♥♥♥ Nimme: Jij ook veel succes meid!!! Hopelijk kun je goed terecht bij die andere kliniek dan. Kim: Oh lekker laten groeien. Ik val altijd eerst af in de zwangerschap en ben na de zwangerschap steevast 10 kilo lichter dan voor de zwangerschap Heel gek, maar ach Lieke: Jaaaa die bewegingen komen vanzelf meid, maar voor jou is dat de bevestiging lijkt me dat alles gied gaat daar binnen Komt goed meissie Claudia: Hoe is het met jullie? Zo bijzonder vind ik het steeds! Ik wil zoooooo graag een tweeling Nog tips? Ik merk dat ik het wachten steeds moeilijker en zwaarde vind. Ik denk ook niet dat ik Maart ga halen