Ja het ergste is dat je niet meer kan doen... Ik duim echt voor je... Zal een kaarsje voor je branden meid ♥
Ja vanmorgen heel erg verdrietig en dacht ik dat het niet goed zat.....maar nu weet ik het even niet. Maar dat komt ook omdat ik geen krampen heb en het bloedverlies niet erger wordt.... Maar ja wat zegt dat... Ik vindt het gewoon erg dubbel........
Dank je voor de reacties claudia, kim en babbel. Dat doet echt goed! E ik zoek idd continu bevestiging... @lov, bij Maud bruin bloedverlies gehad en op een geven moment licht roze. Alles bleek goed. Ik hoop dat het voor jou ook goed afloopt. Dum voor je! @kim, ben twee keer ongeveer 12,5 kilo bijgekomen maar wel heel anders verdeeld. Bij Maud meer aan het einde, bij Bart meer aan het begin. Ik ben nu door het ziek zijn niet bijgekomen en misschien zelfs afgevallen. Maar was wel zwaarder toen ik begon, dus is net erg
Lieke: Ja meid dat is zo begrijpelijk! Komt goed meissie knuf! Lov: Meid hoe is t nu???? Het is ook zo dubbel. Heb je de gyn al gebeld?
Heb gebeld.... Echo maken doen ze niet want je ziet toch niks. Mevrouw had het over een innetselingsbloeding .... Nou dat lijkt me sterk zei ik maar goed. Ik moet het in de gaten houden en anders mag ik donderdag langskomen voor een echo. Als ik blijf bloeden was het een mk volgens die mevrouw. Ja hoe gaat het..........ik heb nog steeds geen krampen.....dus ja. Ga de HA maar bellen denk ik voor een bloedtest?
Oh Lov nog geen duidelijkheid dus Hoe is het met bloeden nu? Hoeveel verlies je? Ja ik zou ook de Ha nog even bellen. Heb je nog getest?
Lov ik hoop zo dat er niets aan de hand is!! Is het nog steeds rood of zwakt het nu af?? Het zou helemaal geweldig zijn als je donderdag bij de echo toch wat ziet!! Bij alle 3 zwangerschappen heb ik geen last gehad van innetselingsbloed, wel van krampen maar dit maar een avondje en toen was het weer over. Babbelbol tips voor een tweeling, nee niet echt! Het komt in mijn familie voor zowel 1-eiig als 2-eiig.
Nou verlies nog wel wat......... Nou meiden ik heb een vk gebeld en mag vanmiddag al langskomen! Toch belachelijk niet dat het zk niks doet maar een vk wel.
Lov ik hoop zo op goed nieuws en wat goed van je vk!!! en wat een pppppppppppppppiiiiiiiiiiiiieeeeeeeeeeeepppppppppppp ziekenhuis (ik zal maar niet letterlijk noteren hoe ik erover dacht! Dan wordt ik per direct geweigerd op deze site denk ik??)
Ohh ik duim zo erg voor je Lov!!! Hier op en af aan't bellen voor de zoon , blijkt centrum waar ik echt terecht wil dat ze vandaag er niet zijn... c g g en multidisciplinair team en goedkoper werken ook MAAr met wachtlijst. De andere logopediste kan maar tem 7 jaar testen ,wil helpen maar kan niet (was goedkoper). Heb dan de begeleidster van g o n gebeld maar zat in meeting dus wachten op haar reactie maar normaal moet zijn aankaarten met de school (directie ,leerkrachten)wat a s s is en dit lijken ze enkel in 1 kadertje te zien ipv. ruimer... Weet je stress helpt echt ben van 114 kg nu al gezakt naar 112.4 kg.Ik ben groot maar dan nog ik wil graag 100 kg voor we starten maar dat zal niet gaan lukken en zeker niet met mijn medische problemathiek erbij. Liefs en ik denk aan iedereen XXX
Lov wat erg... ik duim.voor je dat er niks aan de hand is!!! @Nimme sterkte met alles voor de testen van je zoon!
Ja sommige meiden op het forum zeggen dat je nu idd nog niks site en daarom heeft het ook geen zin een echo... Maar waarom laten ze je gewoon zo aan je lot over? Geennbloedtest niks? Ja toen ik zei dat ze best eens konden kijken naar mij hcg had ze zoiets van bel je HA maar... Ze praten ook alsof je niks ergs hebt..... Ja als je blijft bloeden heb je een mk..... Nee echo heeft geen zin die doen we pas als je schoon bent.... Nou lekker dan... Maar straks zit er hopelijk nog iets in mijn bm......ze kunnen denk ik wel al zien of het mis is daarbinnen denk ik.. We hopen maar op het beste maar ga er zelf vanuit dat het mis is....zelfbescherming
Dank je meiden.......ben even niet zo in de stemming om op de rest te reageren.....maar dat snappen jullie best ....
Oooooooooooh Lov wat zenuwslopend. Wel erg fijn dat je naar de VK mag meissie. Echt BELACHELIJK van zo'n ZH!!! Hoe laat mag je? DUIM DUIM DUIM DUIM!!! Hele dikke knuffel wijffie Nimme: Pfffff ook een gedoe zeg... Succes! En fijn dat je dan weer wat kilootjes kwijt bent Wil ik ook wel Lieke: Nou, mijn oma was van een tweeling en de opa van ML ook. Verder niet... Ooms, tantes, neven, nichten, zus en broer allemaal eenlingen... Dus ik heb een piepklein sprankje hoop hahaha
Ja nu komen we tenminste iets te weten! Ik mag om 16 .... De vk vroeg ook nog zo lief of het heel erg was dat het laat in de middag was......nou ben al blij dat ik,uberhaupt mag!