Maar Ralin toch wat heftig Ik had ook zo'n ongi de eerste keer na een jaar BV... Echt heel heftig! En dan ook nog buikgrip BAH Hopelijk ben je nu dan helemaal schoon en fris voor een lief plakbeebje! Lov: Ik hoop het echt voor je meissie!!!!! Mijn kaarje blijft aan voor je
JAk idd.Ralin zo'n ongi's had in tijdens de bv.bij de dochter ook ,hoesten en niesten en dan zat ik nog door te lekken door heen 3 maandverbanden... Toch opletten dat je geen flauwtes krijgt ed.
Hoe is het nog ?? Hier eindelijk een lichtje in de duisternis (als ik het zo mag noemen) Heb het centrum gebelt waar ik zo graag wilde enja we mogen op consult (intake gesprek) begin januari en dan een wachttijd van +/- 2 maanden maar dan wordt hij wel intensief geholpen op alle vlakken buitenschools. Ben opgelucht hoor en ok.dan is het 3X 1 uur per week maar als hij daardoor geholpen wordt! x
Nimme dat is toch goed nieuws en dat kan je volgens mij goed gebruiken!! Ralin dat is toch best nog heftig!! Das niet niks ongi en buikgriep tegelijkertijd!! Gelukkig gaat het nu wat beter met je. En goed dat je je vk hebt gebeld kan ze het in de gaten houden....
Nimme: Goed nieuws meid!!! Die wachttijd is wel te overzien of niet? Erg fijn dat je geholpen wordt!!
Bedankt voor alle lieve reacties dames!!! Nimme... goed nieuws dus begrijp ik.. ook al weet ik niet helemaal waar het over gaat...
Dank u iedereen mijn zoon heeft ass.maar loopt op een 'normale'school les. Tot nu toe ging alles vrij goed (hij heeft ook goede punten). Maar op Taalgebied is hij zwak en dit moet nu geholpen worden (begrip woorden ,lezen ,zinsbouw ,enz...). Ben zo happy dat ik als een tornado doorheen het huishouden vlieg
@Lov knuffel @nieuwe zwangere gefeliciteerd @de rest knuffel Hier gaat het redelijk, de jongste geeft vorige week in het zh Belgen met een fikse longontsteking. Daar gaat het nu redelijk goed weer mee gelukkig want ze was echt dood ziek. Verder weinig meegemaakt de laatste week alleen maar zh gedoe. Liefs
Kikkert een fikse longontsteking das best heftig en dat voor zo'n kleintje! Blij toe dat het al iets beter gaat!! Hopelijk wordt het nu weer wat rustiger voor jullie?? Ik zie dat je bijna kan testen, ga je het doen?? Wat zegt je gevoel??
lov: wat schrikken allemaal zeg, hopelijk blijft je ukkie vechten en heb je snel een mooie echo. wat vreselijk spannend nu. nimme: fijn dat je geholpen wordt nu. ralin: dat is heftig zeg, hopelijk knap je snel volledig op. ik heb mijn baas dinsdag uitgebreid gesproken en ze heeft haar excuses aangeboden. ik kom alleen niet van dat menstruatie gevoel af dus idd een teken om het rustig te doen. maandag overleg ik weer even met de vk hoe nu verder. rust zou heerlijk zijn. vandaag met de oudste naar de kno geweest ze wordt 14 januari geholpen aan neus en keel amandellen. verder is ze weer terug verwezen naar de kinderarts op verdenking van relapsing polychondritis. dit las ik op de verwijsbrief toen ik thuis kwam. hij heeft daar helaas niks over verteld dus ben gaan zoeken en daar wordt je niet vrolijk van. het is een zeldzame vorm van reuma die in het kraakbeen zit. pfff moet er echt even van bijkomen en heb er alweer de hele dag buikpijn van. ik denk dat ik morgen even ga bellen want we kunnen pas 14 januari komen bij de kinderarts. tot die tijd wachten houd ik echt niet vol.
Lov... hoe is het nu met je??? Hopelijk is het bloedverlies helemaal gestopt?? Nimme.. super dus dat jullie zoon nu geholpen gaat worden!! Kikkert.. wat moet dat schrikken zijn zeg als je je kind zo ziek ziet.. gelukkig gaat het weer de goede kant op! Ben ook wel benieuwd hoe je je voelt.. hoop dat je ongi weg blijft, spannend!! Kimberly... fijn dat je met je baas hebt gesproken.. maar die rust is niet zo makkelijk te krijgen zeg.. nu dit bericht over je oudste... jeetje idd heftig om te horen en raar dat de ha je er niks over heeft vertelt. Ik zou er zeker achteraan bellen... ik hoop dat het toch allemaal mee valt. Dikke knuff!! Hier zo goed als geen bloed meer.. maar weer richting vruchtbare dagen.. na het weekend ongeveer... spannend.. we gaan er maar weer voor!!
Succes weer ralin! Jeetje kikkert........in het zk gelegen? Hoe is het nu...? Kim pas maar op met die krampen ! Doe rustig aan... Hier is het bloedverlies opeens weg.........Ohhh ik hoop zo dat het ook wegblijft!
Oh wat fijn Lov!! Super!! Ik ga voor je duimen dat het goed mag blijven gaan!!! Wanneer had je ook alweer een echo.. volgende week maandag toch?
Ja maandag.....pffff ik hoop het zo. Hou gewoon rekening met beide kanten......weet wel dat ik me nog zwanger voel maar ja dat zegt ook niet alles... Lees veel succesverhalen over bloedverlies en slechte vruchtzakjes dus we houden hoop. Weet wel dat als de echo maandag goed is ik het gelijk ga vertellen aan familie.l..want nu is het wel moeilijk dat je in deze situatie zit maar niemand ervan af weet.... Maar eerst maandag afwachten
Gelukkig lov, dat het nu weer beter gaat en dat het bloedverlies is gestopt! Houden zo en dan maandag een goede echo aub!!! Hihi Wij hebben volgende week vrijdag de echo pffff begin m een beetje te knijpen...geen bloed betekent natuurlijk niet automatisch dat alles goed is en ben toch wel een beetje bang voor de echo, maar wil aan de andere kant ook zo graag. Ik had morgen ook gemogen, maar ik was bang geen hartje te zien met 6,4....toch nog maar een weekje wachten. Wij vertellen het met nieuwjaarsdag als alles goed is! Fijne dag!
Ja is idd altijd eng zo'n echo! Oh jeetje ik was wel gegaan.....nu zie je toch zeker wel een hartke zeester.... Ja laten we het hopen.......
Zeester... ik kan me je gevoel heel erg goed voorstellen!!!! Ik duim ook zo voor jou dat je ook een goeie echo hebt!!!!!!!! Lov.. je kan de laatste dagen gaan aftellen... duim duim duim!!!
Kikkert knuffel!! Lov en zeester we duimen voor jullie beiden !! Hier Mijn man ziek ,ik en de jongste ,de 1 andere kids blijven precies gespaard en maar goed ook met de examens op school! Gisteren bijna een appelcustmermedewerker door de foon getrokken ze hebben een grote fout begaan door mij niet fantsoenlijk te informeren over terugzenden voor reparatie dus ik ben alles buiten mijn toestel KWIJT .... Dus ik heb zitten klungelen om de simkaart erin te krijgen en nu maar op goed geluk met de batterij tot ik gehoor krijg in mijn zaak. Ga eentje extra bijkopen ,lader en kabel maar dat is niet alles wat erbij zou moeten zitten (doosje ,pinstukje ,uitlegboekje en al de rest origineel foetsie). Was RAZEND en na 30 minuten had men nog niet mijn dossier om een idee te geven hoe ze daar doen. Had ik dat ooit geweten.......:x Ik kom zodra ik kan ,denk aan jullie hoor XxX
Lov gelukkig geen bloedingen meer!!!! Maandag je echo is altijd spannend, hoop zo dat het goed gaat!! Zeester volgende week vrijdag je echo!!! Spannend!! Ik hoop dat je een prachtig kloppend hartje gaat zien! Nimme alles kwijt behalve je telefoon?? Gaan ze je compenseren voor de fout die zij hebben gemaakt??