Ach meis toch wat is dat balen!!! Heel veel sterkte gewenst met het verwerken van dit verlies! Ik heb er geen woorden voor hoe erg ik het vindt!
Dank je Claudia..... Het is goed zo voor ons.....kindje was niet gezond en mijn lichaam heeft het zelf verwerkt.....om het maar zo cru te zeggen....sorry lieke als ik je hiermee pijn doe weet ook niet hoe ik het anders moet zeggen
Raar is het eigenlijk hoe een lichaam het allemaal vanzelf kan oplossen! Een ieder heeft recht om zijn gevoelens neer te zetten, het is inderdaad niet zo dat we er een ander ermee willen kwetsen en zo moet het ook niet opgevat worden.
Nee Claudia maar wilde het toch even vermelden... Ja weet je ik vindt het prima zo.....ons kindje was niet gezond en daarom is het nie goed gegaan. En ik ben alleen maar blij dat het dus nu zo is gegaan. Het is gewoon al klaar ....l mijn bm is al schoon er was zelfs al een mooi laagje bmslijmvlies te zien. Het was waarschijnlijk een ander verhaal als ik nu nog steeds restweefsel had gehad en alsnog medicatie of curretage......
Ach meisje toch..wat vreselijk naar voor jullie. Goed dat je zo goed kunt relativeren, maar laat het verdriet ook toe als het er is hoor. Heb ik ook gedaan en toen heb ik het ook vrij snel een plekje kunnen geven. Ik wil jullie heel veel sterkte wensen!! Liefs
lov: wat erg zeg, dit had ik zeker niet verwacht. ik ben blij dat je er vrede mee hebt en dat je geen behandelingen hoeft te ondergaan. je kindje verdient een mooi plaatsje in je hart, hopelijk kun je het goed verwerken en laat je emoties lekker op de vrije loop. dikke knuffel voor je.
Ik zit even heel verbaasd te kijken... had dit echt zo niet verwacht Lov!!! Tuurlijk kun je relativeren.. maar toch wordt je droom wel onverwachts uitgesteld... en dat SUCKS!! Dikke knuff meid!!!!
Lov, hè wat naar! Kan me je gevoel wel voorstellen, dus je doet me er absoluut geen pijn mee. Ik denk dat je dit niet kunt vergelijken... Toch sterkte me dit verlies!
Tuurlijk niet te vergelijken lieke wilde alleen niemand kwetsen...... Nu heb ik vandaag opeens weer bloedverlies en lijkt wel gewoon een ongi want heb ook de bekende krampjes.....dat is snel?
Lief dat je zo gevoelig ermee omgaat! Maar zoals gezegd je kwetst me echt niet! Veemd die ongi terwijl echo zegt dat je schoon bent? Zal wel even van slag zijn, toch?
Ja ik kreeg krampen en het leken wel weeen.......ze kwamen en gingen weer weg.... Toen ik naar je wc ging verloor ik weer bloed. En eigenlijk is het daarbij gebleven. Dus het zal wel het laatste beetje zijn geweest....
Lov ik bedoelde mijn tekst niet zo star. Ik bedoelde alleen maar dat een eider recht heeft zijn verhaal hier kwijt te kunnen en dat het niet bedoeld is om een ander ermee te kwetsen.
Lov: Knap hoor meid, dat je het zo goed kunt verwerken en accepteren. Fijn dat je er zo rustig onder bent. Ik hoop dat je heel snel weer mag aantellen wijffie! Wel raar indd van de bloeding. Misschien ook van de inwendige echo? Claudia: Ik vond je niet star hoor!! Ik kon me heel goed vinden in jouw woorden en ook die van Lov en Lieke. Het is niet te vergelijken, maar ht is wel heel lief en attent dat Lov rekening houdt met de gevoelens van Lieke. En wat jij zegt klopt ook: Al lig je helemaal in de kreukels omdat bij wijze van spreken je lievelingsgoudvis is overleden , dan nog heb je indd alle recht om ook jouw verhaal te doen. Dat is juist het fijne dat we zoveel dingn met elkaar kunnen delen hier. Wat het ook is. Hoe is het verder met alle dames? Hier nog altijd erg druk en ERG moe!! We slapen al 5 weken niet door, ivm 4 doorkomende kiezen van mn dochtertje. Vannacht heb ik van 0:00-4:00 geslapen en daarna steeds wakkere huilende kindjes. En om 6:30 ging de wekker weer. Ach ja
Lieve lov ,een hele dikke knuffel in deze moeilijke tijd en ik hoop dat je alles een plaatsje kunt geven! Mocht je gelijk weer of hoe bekijk je het? Kunnen we voor je duimen naar je nod toe!
Snap ik Claudia...... Babbel je wat moet ik anders....het is gelijk al helemaal gedaan..... Ik zou al bijna weer vruchtbaar kunnen zijn.... Ja dat denk ik ook dat het misschien van de echo is geweest....maar kreeg wel gewoon even weeen.... Ik bedoelde het puur uit respect naar lieke toe idd... Nimme dank je.....ja we gaan er gelijk weer voor hoor.....