derde kindje.....

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Lov23, 11 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. VDV

VDV Niet meer actief

Hoi allemaal,
    Ik lees al even mee maar nu toch even een berichtje.
    Wij zijn ook aan het nadenken over een 3e kindje, maar begint toch in eens erg te kriebelen, wat ik niet had verwacht... Onze oudste is 4,5 en de jongste is 2,5 jaar. Vind het zo lastig wat te doen, heb aldoor gezegd als de jongste naar school is dan willen we nog graag een kleintje maar daar twijfel ik nu steeds meer over. Daarnaast zit ik nog met mn werk, ik ben nu bezig met mn2e jaarcontract, maar eigenlijk wil ik het daar ook niet vanaf laten hangen. Het gaat goed dus zie geen reden waarom ze het dan ineens niet verlengen... lastig hoor!
    Wie weet hebben jullie nog ideeen/tips voor mij :).

2. pffffff

pffffff Actief lid

21 mei 2008
    339
    0
    0
    Claudia wat een fijn bericht! En een jongen en een meid wat leuk! Heerlijk genieten nu je weet dat ze het zo goed doen!

3. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

17 jan 2012
    4.226
    0
    0
    VDV: Ja ik wilde het indd ook als de jongste op de BS zat. Maar ivm een operatie die pas kan als ik al mijn bevallingen heb gehad, toch maar wat eerder! Ik heb ook een contract tot juni in de opvang, maar kan direct als gastouder aan de slag daarna.
    Iedere deur die sluit, opent een ander. Ik heb dat echt geleerd van de afgelopen tijd... Het een hoeft het ander niet uit te sluiten :)

Pffffff hoe gaat het met jou meissie?

4. pffffff

pffffff Actief lid

21 mei 2008
    339
    0
    0
    hey babbelbol! Met mij wel goed hoor ik geloof er toch heilig in dat het bij ons ooit nog gaat gebeuren! (hoop doet leven toch?)

En hoe gaat het met jou en de kindjes? Lief dat je naar me vraagt!

5. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

17 jan 2012
    4.226
    0
    0
    Ik geloof gewoon met je mee meid!! Als mijn man van gedachte kan veranderen dan kan dat ook bij jullie :p:D

Hier gaat t wel goed. Zoonlief is net flink ziek geweest en dochter slaapt al weken niet meer door. Ze kreeg kiezen en was ziek, maar nu weet ik het even niet meer. Ik ben echt doodop, maar dat komt wel weer goed ;) Verder erg druk met werk en school en t gezinnetje :) MAar vandaag nog werken en dan heb ik even vakantie! :)

6. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Pff meiden volgens mij verloor ik net ons kindje op de wc?
    Werd al wakker in bloed vanmorgen en nu verlies ik grote stolsels op de wc? Ik zou schoon zijn maar dus niet....

Heb ook erge krampen gekregen...

7. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

17 jan 2012
    4.226
    0
    0
    Aaaah nee Lov toch wat naar. Ik zou toch even de vk of gyn bellen.. Want ze hebben duidelijk iets gemist :( En je wilt toch zeker weten dat je echt schoon bent he meissie... Sterkte...

8. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ja echt iets gemist ja!;)
    Dit had ik niet zien aankomen....

9. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

17 jan 2012
    4.226
    0
    0
    Nee dat kan ik me voorstellen. Hoe voel je je? Ben je erg geschrokken?

10. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ja opeens verlies je iets groots .....dat si even schrikken.....wist het wel gelijk wat t was.....kon het helaas niet meer zien...
    Maar nu kan ik het afsluiten,,,,l

11. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

17 jan 2012
    4.226
    0
    0
    Ja dat is ook heel belangrijk. Sterkte!

12. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Dank je...

13. zeester

zeester Bekend lid

28 jun 2012
    780
    0
    16
    Oei lov, toch niet schoon dus. Ik zou misschien toch nog even laten controleren hoor. Aan de andere kant ik verloor het en hierna werden alle klachten minder. Ik heb vijf dagen gevloeid en drie wekenerna had ik alweer een positieve ovutest. Ga jij die nu ook doen? Of hou je het nog even gewoon zonder? Heftig toch wel he zo allemaal? Sterkte meis,

Claudia en kim, fijn dat jullie weer goedgekeurd zijn! En claudia een jongen en een meisje....wat leuk!

Ralin, hihi ik heb mijn echo dus morgen......morgen al!! Vind het zo eng. Alles in me zegt dat het goed zit, maar stel je voor dat we weer slecht nieuws krijgen?! Dat kan maar zo....morgen om deze tijd ben ik onderweg!!! Ik kom het wel gelijk vertellen hoor.

Nu lekker kerstvakantie. Twee weken heerlijk niks doen en lekker een paar daagjes naar euro disney! Ik heb er zo,n zin in.
    We hopen met nieuwjaarsdag het nieuws de wereld in te helpen!

Fijne dag allemaal ennuh tot morgen.....!

14. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

17 jan 2012
    4.226
    0
    0
    Spannend Zeester!!!! Ik zit klaar, want ik heb ook vakantie!! :D

15. claudia1976

claudia1976 Bekend lid

8 nov 2010
    744
    0
    0
    Och jee Lov is me dat even schrikken met wakker worden en met het naar de wc gaan!!!! Sterkte en ik zou zeker de vk bellen voor een extra echo of het nu wel schoon is??

Vanochtend pas om 6.45 wakker geworden van een zoon die schreeuwt ik moet plassen!! Snel luier afgedaan en laten plassen op de wc. Hij is overdag al zindelijk, alleen 's-nachts heeft ie nog een luier om. Maar is hard op weg om ook 's-nachts zindelijk te worden!! Hij is bijna 3,5 voor een jongen is dat toch best vlot??

16. Ralin

Ralin Actief lid

25 aug 2012
    250
    0
    0
    Verzorgende IG
    Friesland
    Lov.. toch wel schrikken zeg.. dat verwacht je natuurlijk niet als ze gezegd hebben dat je schoon bent. Heb je al gebeld??

Zeester.. jaaaa morgen DE dag!! Hoe laat moet je? Wil je alvast heel veel succes wensen... komt vast goed.. en daarna..... GENIETEN!!!!!

Vorige maand heb ik goed mijn eisprong gevoeld.. nu nog niks.....

17. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

17 jan 2012
    4.226
    0
    0
    @ Claudia: wat goedf van zoonlief!!! Het is sowieso heel knap voor welke leeftijd dan ook. maar als ik eerlijk moet zijn niet heeeeel vroeg :). voor n meisje staat 2,5 jaar gemiddeld en voor n jongen 3 gemiddeld. :) Maar dat maakt niets uit het is een hele stap en is superknap en met alle recht mag je trots zijn! grappig: onze zonen zijn van dezelfde leeftijd!! :D

18. zeester

zeester Bekend lid

28 jun 2012
    780
    0
    16
    9.30 uur!! Gelukkig niet de hele dag in spanning!!

19. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Heb gebeld.......was best boos en heb dit ook laten merken....
    Stel je voor ik had rondgelopen hiermee?!! Maar goed ze heeft het zk gebeld en ik mocht nu al komen maar dat vindt ik niet nodig....nu zal alles er wel langzaam uit zijn.....ik zag zelf ook geen vruchtzakje meer maandag. Donderdag mag ik om 9:00 naar het zk komen voor een echo.

20. claudia1976

claudia1976 Bekend lid

8 nov 2010
    744
    0
    0
    Babbelbol inderdaad een maandje verschil tussen de jongens en 4 maanden tussen de meiden!! Had ik niet eens gezien!!
    Is jouw zoontje 's-nachts al zindelijk?? Die van mij begint het te worden. Overdag is hij al meer dan een halfjaar zindelijk!

Zeester heel veel succes morgen en geniet van je echo!!!

Deel Deze Pagina