Ja mijn zoon is nu bijna een jaar zindelijk en ook direct 's nachts. Maar hij had bijna altijd droge luiers 's ochtends, dus die stap was maar klein. Ik heb de luier uitgedaan en nooit meer aangedaan, ook niet 's nachts haha. Alleen poepen heeft een dikke week geduurd voor hij dat helemaal door had. Maar ieder kind is anders en je kunt ze niet dwingen. Ze volgen hun eigen pad en dat is prima. Het een is niet beter dan het ander, want het is het pad dat je kind kiest/volgt Mijn zoon was weer laat met praten en zingen hihi.♥ Komt allemaal goed!
Lekker op tijd zeester.. heb je goed voor elkaar!! Lov.. fijn dat je toch nog extra controle krijgt! Hier was mijn zoon 3 weken na zijn 3e verjaardag zindelijk en mijn dochter 3 maanden voor dat ze 3 werd. Beide in 1 x dag en nacht... wat was ik blij... op een gegeven moment was ik die luiers toch wel zo zat!!! Hihi.. en dat straks allemaal weer opnieuw HOOP IK TOCH ZO GRAAG
Hallo dames, ik zie dat jullie al een tijdje 'bezig' zijn in dit topic, maar mag ik misschien ook meeschrijven? Ben ook wel actief in andere topics, maar als je al 2 kinderen hebt, zijn sommige dingen toch net weer een beetje anders in vergelijking met een 1e kindje... Ben 33 jaar, getrouwd en heb een zoontje van bijna 6 (die klassiek autisme heeft en naar speciaal onderwijs gaat) en dochter van bijna 4 jaar. En nu dus al een tijdje op weg met nr 3 , zoals jullie aan mijn banner kunnen zien. @ Lov: had je verhaal al in andere topics gevolgd. Verdrietig meid! Veel sterkte.
Ja ze kunne verder toch niks doen nu....als er iets zou zijn ga ik naar de spoed. Normaal bij een mk ga je toch ook pas na een aantal dagen kijken of de bm schoon is
Goed dat je gebeld hebt lov. Hopelijk kun je het dan afsluiten aankomende week! Ik hoop t voor je! Kache, welkom!
Ja dat hoop ik ook....ben r nu wel klaar mee eerlijk gezegd....dat thuiszitten. Jij morgen de echo!? Heel veel succes meid....!
zeester spannend morgen hoor, hoop op een mooie echo voor je. lov: wat schrikken zeg en ook best slecht dat het gemist is. hopelijk kun je het nu echt achter je laten en een plaatsje geven. dikke knuffel voor je. hier gisteren ook de schrik van mijn leven gehad.kreeg ineens hele erge buikpijn met braken en flauwvallen. ben toen even in bad gaan zitten onder begleiding van manlief en toen zakte alles weer. wel bleef mijn buik hard en leek de baby in een rare positie te liggen. helemaal dwars. de vk gebeld en de baby heeft een draaipoging gedaan die mislukt is want nu licht die helemaal in stuit. ook vandaag meerdere malen flauwvallen. de bloeddruk was aan de lagen kant. ijzer gelukkig wel goed. heb vanaf nu dus ook volledige rust opgelegd gekregen. vandaag meteen gesprek gehad met de baas dan heb ik dat ook gehad. ik ga zo lekker op de bank filmpje kijken met manlief even bijkomen van alles.
Ai klinkt pijnlijk Kim! Dat wordt misschien een kzsnede? Ja is eiegnlijk vreemd dat er niks te zien was.....weet niet of dat kan dat ze niks zien op de echo? Maar normaal ga je ook voor een echo na een mk om zeker te zijn dat alles weg is toch?
@love idd vreemd dat er op de echo niks was te zien en dan dit...sterkte! @babbelbol die gebroken nachten breken echt op! Heb het gelukkig maar weinig gehad maar na twee nachten ben ik dan echt al helemaal op! Grappig onze zoontjes schelen maar 1 dag! Luca is van 14-06-2009! @Zeester spannend morgen!! Veel kijk plezier! @Kim oh jee rustig aan doen! Hopelijk ben ik niemand vergeten? Het weekend super leuk nieuws gehad! Vriendin van ons heeft 2x kanker gehad en wad vervroegd in de overgang maar een hele sterke kinderwens. 1ex ivf mislukt, hadden zich al ingeschreven voor adoptie en nu bij de 2e poginf zwanger!!! Ben zooo blij voor hun!! Ze hebben al zoveel meegemaakt! Vandaag zelf bij de dokter geweest 2 dagen achter elkaar voelde ik me ineens helemaal niet goed worden, alsof ik flauw ging vallen, de 2e x zat ik in de auto met de jongste...ik schrok me kapot! Vandaag bloed laten prikken... hij dacht aan hyperventilatie...of er iets is waar ik de hele dag aan denk/mee bezig ben? Ehm nee... later dacht ik ehm noubja een derde kindje haha! Maar daar krijg je toch geen hyperventilatie van lijkt me....maar goed ff uitslag afwachten! Voor de nieuwelingen welkom! Nou dames heel verhaal...fijne avond!!
@ Zeester: veel succes bij de echo! Ik weet nog hoe rete-spannend dat was, hopelijk krijg je nu wat moois te zien. @ Kimberly: oeh, dat is dan even schrikken ja! Je kunt er behoorlijk beroerd van zijn als ze draaien, ja, dat heb ik bij mijn dochter ook meegemaakt. Die heeft ook eens een paar dagen dwarsgelegen, was erg onaangenaam (en daarna idd weer terug naar stuit ). De laatste keer draaide ze van stuit naar hoofd met 36 wkn, ben zo beroerd geweest die nacht... Hopelijk komt je buik tot rust nu en jijzelf ook! @ pfff: wat leuk voor je vrienden! Prachtig is dat he, als er toch zo'n wondertje gebeurd. Maar balen zeg, hyperventilatie is heel akelig. Hopelijk is het bloed gewoon goed en was het eenmalig. @ hier: wat een belabberde nacht... Om 2:00 wakker gemaakt door dochterlief, die even de aai over de bol wilde, daarna kon ik niet meer in slaap komen en werd ik helemaal naar in de buik. Toen spugen, weer niet in slaap kunnen komen. Toen honger (en dus wat gegeten), maar nog steeds niet in slaap kunnen komen. Toen ging baby eens flink gymnastieken, misselijkmakend tegen mijn maag. Ben pas weer tegen 5:00 uur weggezakt en om 5:45 uur wilde zoonlief de dag alweer beginnen . Beetje erg brak nu... Gelukkig heeft manlief vakantie nu en kan ik het rustig aan doen! Een dagje bankhangen dus.
Kache welkom, zie dat je inderdaad al een tijdje onderweg bent!! Lov, hopelijk is het nu wel helemaal schoon, vindt het nog steeds raar dat ze het niet hebben gezien met de echo!! Kimberly zo dat kan flink pijnlijk zijn denk ik, heb het zelf nog nooit zo meegemaakt. Bij mij waren ze alletwee dwarsliggers en pas de laatste 2 weken hebben ze zich eigenlijk ongemerkt goed gedraaid. Hoe het bij deze 2 zal gaan geen idee nog, tot nog toe liggen ze dwars boven elkaar!!
pffff super van je vriendin... Nou ik hoop jet maar niet dat het is van je wens vor een derde dan zou je er wel echt te veel mee beizg zijn he.. Kache klinkt erg vermoeiend allemaal. Hier beide kindjes ziek...hoesten en koorts dus ook s`nachts veel hoesten enz....dan slaap je niet he Claudia ja is ook vreemd. Nog gekker is dat ze gelijkr een forumulier zou opsturen nadat ik dinsdag met ze gebeld had. Nog steeds niks ontvangen. Slechte vk dus!
Onze echo was heel goed. Mooi frummeltje met kloppend hartje en zelfs een paar dagen vooruit gezet naar 8.1 wkn. Wij zijn dus heel erg opgelucht en blij! Ik hoop niet Lov dat het voor jou te pijnlijk is. Dat vind ik nu wel moeilijk hoor om zo'n blij berichtje te plaatsen.... Liefs
nee meissie...soms doet het wel pijn maar dat is normaal had jij vast ook Ik ben idg erg blij voor jullie en ik hoop dat ik je achterna mag gaan
kache: wat vervelend zo'n nacht zeg, dan geloof ik meteen dat je brak bent. zeester: wat fijn dat je een goede echo hebt gehad, ikben echt heel blij voor je. pfff: wat leuk voor je vriendin zeg, je gunt het iemand dan extra graag. wat eng zeg dat je je zo voelde en je kunt echt van de meest gekke dingen hyperventilatie krijgen zelfs zonder dat je weet of je stress hebt. hopelijk is het niet meer dan dat. ik heb nooit geweten dat je je daar zo beroerd van kan voelen zeg. mijn anders 2 kids hebben altijd direct in de juist positie gelegen dus dit is nieuw voor mij. deze uk laat het allemaal niet ongemerkt voorbij gaan, de bewegingen gaan zo lomp. misschien omdat mijn buik nu een andere vorm heeft en kleiner is in vergelijking bij de andere 2. vandaag lekker de kids uit logeren, even tijd voor ons zelf. morgen avond ga ik naar de bioscoop met mijn moeder en zusje, mijn moeder trakteert op een meiden avond.
Pffff: Jeetje wat akelig zeg.. Je zult wel geschrokken zijn. Panic-attacks lijken het wel.. Sterkte! Maar wat heerlijk voor je vriendin!! Oh man wat lijkt me dat een afschuwelijke weg... Maar als het dan wordt afgesloten met een wonder is dat fantastisch ♥ Kim: oh jee meid, deze zwangerschap gaat niet vanzelf he meissie. Wat krijg jij t voor je kiezen!!! Sterkte! Zeester: Oh fantastisch meissie!!! FOTOOOOO En nou lekker genieten!! Lov: Hee wijffie ik duim zo voor snel een lief plakbeebje voor jullie. Niet om dit kindje te vervangen, maar wel om je grote wens te vervullen! Kache: Welkom! Jaaaa gebroken nachten ik weet er op dit moment ALLES van, maar ik ben niet 25 wk zwanger Heel veel sterkte!!!!
nee idd niet om dit kindje te vervangen.....kan ook niet. Maar we willen gewoon graag weer zwanger zijn......wchten heeft dan ook weinig zin toch? En je schijnt vruchtbaarder te zijn nu?