derde kindje.....

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Lov23, 11 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lov23

Lov23 Niet meer actief

vraag me alleen af wanneer die zwschapstesten eindelijk eens lichter worden!

2. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

17 jan 2012
    4.226
    0
    0
    Oh jee Lov dat zou ik ook raar vinden... Ik zou anders toch nog maar even naar t ZKH gaan hoor meissie..

3. Lov23

Lov23 Niet meer actief

ja ik bel maandag mijn eigen ha die is nu op vakantie namelijk....dan eens kijken wat hij zegt.
    In principe ben ik gister pas eens wat verloren dus het kan toch wel dat de test zo blijft nu?

4. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

17 jan 2012
    4.226
    0
    0
    ik weet daar verder ook niet zoveel van indd, ik denk dat even je HA bellen een goed idee is indd. Is ook fijn vertrouwd.

5. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ja de vk is idg niks....krijg maar geen formulier voor het bloedprikken en die echo waarop zogenaamd alles schoon was...

6. Ralin

Ralin Actief lid

25 aug 2012
    250
    0
    0
    Verzorgende IG
    Friesland
    Zeester wat super dat je een mooie goeie echo hebt gehad!! Geniet ervan meid!!!!!!!!!!!

Kache... welkom!!!

Kimberly.. rustig aan meid, dikke knuff!!

Lov... hopelijk heb je snel meer duidelijkheid.. dit is ook niks zo..

7. Kache

Kache VIP lid

11 jan 2012
    6.257
    1.165
    113
    @ zeester: gefeliciteerd! Wat fijn, joh! Hopelijk kun je de komende weken de spanning langzaam loslaten en genieten.

@ Lov: als je gisteren het vruchtje pas verloren bent, kan het nog wel 1-2 weken duren voordat de zw-testen neg worden. Bij sommige vrouwen zelfs nog wel langer. Bij mijn (v)mk was het een week, 2 weken daarna weer eisprong en dus 5 wkn erna eerste menstruatie.
    Ik zou voorlopig dus even afwachten, zeker omdat het nu nog niet helemaal duidelijk is of je leeg bent.
    Maar wat jammer dat je zo'n slechte ervaring met vk hebt! Straks wel mogelijkheden om een andere te kiezen als het weer nodig is?

@ babbelbol: oh, ja, erg he, gebroken nachten ;), ben 4 jaar koningin van gebroken nachten geweest ;) (10 keer per nacht was geen uitzondering...), dus kan er helaas over meepraten. Gelukkig slapen de kinderen nu meestal wel goed door, maar goed dat was ook 1 van mijn 'vereisten' voor ik aan een 3e wilde beginnen :cool:. Zal vannacht vast wel weer een heel stuk beter slapen.

8. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Kache ik ga de volgende keer gewoon naar het zk.....maar dar wilde ze me niet helpen en toen heb ik gewoon de vk opgebeld.

9. lieke1979

lieke1979 Fanatiek lid

13 okt 2008
    1.438
    0
    0
    @zeester, wat fijn een goede echo! Proficiat!!!

@lov: wat vervelend allemaal. Heb veel aan je gedacht... Welke vk heb je als ik vragen mag?

@kache: welkom!

@kim, denk aan jezelf meid. De het rustig aan. Zal wel lastig zijn hè?

10. claudia1976

claudia1976 Bekend lid

8 nov 2010
    744
    0
    0
    Zoonlief kwam vanochtend om 5.00 uur met hoestbuien om u tegen te zeggen een hees stemmetje en voelde zo heet aan (39 graden koorts) dus die heeft lekker tussen ons in gelegen. En dochterlief heeft lekker geslapen van 17.30 tot 7.30 heerlijk!!
    Om 8.00 uur maar met beide naar beneden gegaan en ontbeten, gaat nu weer prima met zoonlief wel een lief hees stemmetje!

Hoe gaat het met de rest vandaag??

11. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Hier zijn ze ook ziek de kindjes.....de jongste heeft nog veel,last de oudste al niet meer gelukkig...

12. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

17 jan 2012
    4.226
    0
    0
    Beterschap voor de zieke kindjes!! Wij zijn er ein-de-lijk vanaf. Maar zoonlief heeft nachtangst en al 2 nachten last van gehad. Pffff wat is dat heftig zeg.

13. Lov23

Lov23 Niet meer actief

oh ja dat lijkt me niet leuk voor hem babbel...arme jongen!

14. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

17 jan 2012
    4.226
    0
    0
    Nee het is ook niet leuk, maar gelukkig merkt hij er vrij weinig van, het gebeurt in zijn slaap.. Maar voor ons is het vreselijk om te zien. En je kunt niks! Het duurt echt heel lang voor hij wakker wordt of weer in slaap valt.
    Nachtangsten

15. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Jeetje het is best herkenbaar wat ik lees?
    Hier heeft ze daar soms ook last van......net als ze in bed ligt.
    Huilen en dan eigenlijk helemaal niet wakker zijn.....zwrten doet ze ook enorm in bed.

Dit moet ik eens aan mijn vriend laten lezen...!
    Laatst was ze aan het huilen de oudste en toen mijn vriend ging kijken stond ze voor de kast? Hij dacht dat ze deed slaapwandelen..

Maar nu is het een tijdje weer goed .. het zijn fases lijkt het wel.

16. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

17 jan 2012
    4.226
    0
    0
    Ja dat is ook zo. Bij mijn zoontje is het als hij overprikkeld is of spanniingen heeft. Dan heeft hij er echt last van. Vannacht was het weer over gelukkig

17. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ja het is hier geen hele erg paniek gelukkig.......ik dacht al dat ze last had van ...in de diepe slaap komen.....
    Hmmmm nog nooit van gehoord dit? Hoe was jij hierachter gekomen eigenlijk?

18. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

17 jan 2012
    4.226
    0
    0
    Ik googlede de symptomen en kwam er bij uit. Heb toen t CB gebeld en zij bevestigden mijn vermoeden.

19. Lov23

Lov23 Niet meer actief

ah oke.....

20. Kache

Kache VIP lid

11 jan 2012
    6.257
    1.165
    113
    Beterschap voor alle zieke kindjes!

@ Babbelbol: oeh, nachtangsten zijn wel heftig ja (voor omgeving). Scheelt misschien wel dat jullie nu weten wat het is e.d.? Herken het gelukkig niet, al heeft mijn dochter ook van baby tot ongeveer 3 jaar wel regelmatig (hard) in haar slaap gehuild.

@ Lov: kun je dan een volgende keer zomaar naar het zkh? Heb je daar geen medische indicatie voor nodig?

@ claudia: van 17:30 tot 7:30 uur!? :$ Wauw. Dat hebben mijn kids nog nooit van hun leven gedaan, zelfs niet als ze heel ziek waren ;). Maakt ze daar een gewoonte van (zou wel lekker zijn voor je ;))?

@ hier: weer 2 redelijk goede nachten gehad en kindjes weer netjes op normale tijd wakker (6:30-6:45 uur), dat doet een mens wel goed. Als nu ook eens die sluimerende verkoudheid (die ik al meer dan 2 weken heb! :x) zou wegtrekken... Blijf maar kuchen, heel irritant (vooral ook omdat bekkenbodem al wat slapper is en ik het in een hoestbui niet altijd meer droog houd :)).

Hebben de vloer uitgekozen voor de zolder/nieuwe kamer van dochterlief, wordt 10 jan gelegd en dan kunnen we echt gaan inrichten. Verbouwing gelukkig voor kerst klaar gekomen!

Nog even een dagje rustig aan doen en dan beginnen de kerstverplichtingen. Hoop dat ik het allemaal een beetje volhoud ;).

Deel Deze Pagina