Kache medische indicatie heb ik al........maar je moet tegenwoordig altijd een verwijsbrief hebben. Balen dat ej maar verkouden blijft.... hier ook druk met verbouwen maar wij doen alles zelf...
allemaal fijne kerst gewenst en beterschap met de kindjes. babbel: spannend, het zou een geweldig kerst cadeau zijn. ik duim voor je.
Oeh, babbelbol, wat spannend!! Ik zie hem wel, heeeeeeeel vaag... Duim, duim, voor een mooie 2e streep na de kerst!! Verder voor iedereen fijne kerstdagen!
Hmm nu is iedereen wel zwanger volgens mij....behalve ik diegene die het topic opende.....niet leuk! Maar hopelijk mag ik snel weer erbij horen.....
Een mooie test voor 10 dpo, babbelbol! Geniet van je kerstcadeau! @ Lov: dikke knuffel meid... Doet toch pijn, he, als je droom zo uit elkaar gespat is . Ik hoop dat je snel mag volgen!
babbelbol gefeliciteerd!! Dat is een hele mooie test en vroeg getest....misschien zijn het er ook wel twee
Babbel wat een mooie test!! Ik zeg gefeliciteerd!!! Op tweede kerstdag zoonlief is al aardig opgeknapt nu begint dochter te blaffen als een zeehond maar zijn er nog maar net een halfuur uit dus dat valt mee!! manlief slaapt nu nog en zoonlief doet gezellig mee!!
Thanks meiden! Em Lov sorry wojffie ik wilde jou niet rot laten voelen. En Ik weet niet of t goed zit... Vanmorgen erg lichte test.. Nu tweede gedaan. die is net als gisteren, dus donkerder. Wel veel grdronken gister (geen alcohol). Kleine krampjes maar had ik ook bij de andere 2
@babbelbol, bij die tweede test zag ik ook een streepje. Blijft spannend hè die eerste weken. Maar ik zeg toch alvast gefeliciteerd! @lov, wat vervelend dat jij nog met een lege buik zit. Laten we hopen dat daar snel verandering in komt! Vlgens mij ben je na een mk extra vruchtbaar! Dus laten we hopen dat dat klopt en je volgende maand ook erbij zit! @claudia, wat balen dta je kindjes om de beurt ziek worden! Het heerst heel erg hè? Kreeg net een telefoontje van een lotgenootje (1e kindje 1 dag na bevalling voerleden) die nu met haar baby van vijf weken in het zh zit. Ze is opgenomen met rs virus...
Ja lieke hopelijk ben ik extra vruchtbaar! Nu maar eerst morgen horen of ik echt schoon ben vanbinnen !