Denk aan je Lov en ik kom je wel elders tegen Aan de andere dames ik wens jullie het allerbeste toe !! Ik vind het enkel jammer dat er niet echt meer gereageerd werd buiten een enkele en daarom trek ik me terug uit dit topic. Daag!
Aaaaaaaaah lieverd ben je toch ook!!! Nee hoor jij hebt me echt niet rot laten voelen, maar ik kan me voorstellen dat het zuur is voor je Dikke knuffel!!!!! HEEEEEEEEEEEEEEEEEEL veel succes met je echo vandaag!! Ik hoop dat je 'huisje' mooi schoon is en heel snel weer bewoond mag zijn ♥♥♥♥ @Nimme: HUH??? Wat doe je nou meissie??? Ik begrijp het niet helemaal, we leven toch met allen mee? Of vind je het te rustig? Jammer ♥ Hier: Ja gelukkig de test was weer een stuk donkerder, dus vooralsnog goed... Ik ben gerustgesteld ♥
Nou genieten babbel....en fijn dat je me begrijpt lieffie ! Wij gaan zo vertrekken en idd hopen dat alles goed is....ga er wel vanuit.
@lov, ja ff voor de zekerheid, zou ik ook willen.... @babbel, gelukkig ben je gerustgesteld! Volgens mij heeft drinken veel invloed op de uitkomst.... @nimme, jammer maar ik begrijp je keuze wel. Tenminste ik had het opgevat als dta je het hier te rustig vindt.
lov: ik denk aan je en hopelijk ben je snel zwanger.ik duim voor je. babbel: super dat hij donkerder word, lekker gaan genieten. nimme: ik snap het geloof ik ook even niet wat je pecies bedoelt. lieke: hoe is het met je? ben ook wel benieuwd hoe het met de overige dames is allemaal. wij hebben een goede kerst gehad, de kids zijn weer lekker verwend en ik merkte gisteren al dat de rust is terug gekeerd. de kids zijn ineens weer lief voor elkaar en niet zo druk. dadelijk mijn moeder vragen of ze een paar uurtjes op de kids wil passen, even lekker alleen tijd met manlief. samen een hapje gaan eten ergens. dat mis ik vaak wel jullie niet?
Ogh ja kim dat mis ik ook.....soms even lekker met zijn tweeen zijn is ook belangrijk! Hier gaan ze volgende week bij opa en oma slapen en dan gaan wij heerlijk uit eten.... Nou ben terug van het zk.....echo gemaakt en alles zag er goed uit. Alleen is mijn hcg vrij hoog....835....heb nu gelijk bloed moeten prikken en ik wordt vanmiddag gebeld of het gezakt is. Is dit niet zo dan moet ik bloed blijven prikken.
@ lov, wat gek zeg. ik hoop dat het gewoon de nasleep is en dat je niet meer bleod hoeft te prikken. Mag ej wel gewoon weer zwanger worden? @kim, heerlijk even zonder kids. Maud is vandaag naar het kdv dus wij hebben ook een dagje het rijk voor ons alleen... Ik voel me verder goed en ook best positief. Kerst goed gevierd, maar ook ons zoontje wel extra gemist... Heb wel vanmorgen steekjes in mijn buik gehad: echt in het midden. Ik hoop maar dat dat van het eten is. even afwachten..
Jeetje ja Lieke, dan mis je echt dat kleine mannetje nog even extra in je gezinnetje... Oh man ik krijg er helemaal kippevel van. Wederom meid: Je 'klinkt' zo krachtig en positief, ik heb daar zoveel respect voor. Lov: Oh nee wat vervelend dat het dan toch weer zo'n staartje krijgt... Hopelijk snel weer door kunnen!!
idd wat babbel zegt lieke! ja moest wel een ongi afwachten maar dat zeggen ze standaard...ga ik dus niet doen jhahaha...
@ Lov: fijn dat de echo goed was, maar oef... dat is idd nog een behoorlijk HCG. Balen zeg! Ik hoop dat het snel zakt. Enne... een maandje wachten... Zouden ze in zkh wel weten hoe ontzettend lang een maand duurt!? (zou denk ik ook niet wachten... veel succes, meid) @ Babbelbol: fijn dat test wat duidelijker is, nu een mooie banner zie ik! En go krampjes, da's een goed teken toch. Was je de vorige keren ook snel zwanger? (want ik zie dat het voor jou ook pas ronde 1 was) @ Claudia: he wat balen zeg, de ene beter, dan wordt de andere ziek (herkenbaar!!). Dat is dan een klein nadeeltje bij meerdere kinderen, he . Hopelijk straks iedereen gewoon beter. Hier zijn de kinderen (en ik ) ook al weken af en aan het snotteren en hoesten en kuchen, gelukkig geen hoge koorts erbij. @ Kimberly: tijd alleen met manlief, wat is dat!? Ja, dat mis ik wel eens, ja... Wij hebben geen 'uitgebreid' netwerk en kunnen onze autistische zoon ook zeker niet zomaar ergens of bij iemand laten, dus onze momenten alleen zijn op 1 hand te tellen. Maar ja. Het wordt wel iets makkelijker nu hij iets ouder wordt. @ Lieke: pfff, ja, ik kan me voorstellen dat het gemis extra voelbaar is bij zulke feestdagen . Fijn dat jullie wel een goede kerst hebben gehad! @ hier: op zich goede kerst gehad (24 en 25 dec), kindjes hebben het leuk gehad, maar wel (zoals verwacht ) erg inspannend voor mij. Heb het 2e kerstdiner niet binnen kunnen houden en hele slechte nacht met spugen, 2e kerstdag ziek, zwak en misselijk op de bank gehangen. Nu nog erg moe en misselijk, zal nog wel een paar dagen nodig hebben om bij te komen. Zie erg op tegen oud & nieuw ... (even korte uitleg: heb deze zwangerschap hyperemesis gravidarum en hoewel een heel stuk beter nu, nog steeds niet weg)