derde kindje.....

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by Lov23, Jun 11, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Lov23

Lov23 Niet meer actief

nou meiden het wordt nog gekker....
    hcg waarde was vandaag 1017!
    Wat nu? Ze heeft alles gecontroleerd er was geen bbz te zien...maar wordt er zenwuachtig van hoor

2. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

Jan 17, 2012
    4,226
    0
    0
    HUH????? en nu? wat gaan ze nu doen dan??? meid wat vreemd :( sterkte!!!

3. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Wordt na 5 uur teruggebeld en dan hoor ik hoe en wat. Waarschijnlijk zaterdag weer echo en bloedprikken ....
    Hoop maar dat alles goed is...

4. Kache

Kache VIP lid

Jan 11, 2012
    6,257
    1,165
    113
    He gets! Wanneer moet je weer prikken?

5. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Hoor ik vanavond...

6. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

Jan 17, 2012
    4,226
    0
    0
    Ja jeetje ik ook meid!!! Pffff wat een ellende zeg :( Alsof t nog niet genoeg is dat je je kindje verloren bent :( Knuf!!

7. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Pff nee idd....

8. lieke1979

lieke1979 Fanatiek lid

Oct 13, 2008
    1,438
    0
    0
    Lov, wat een ellende zeg! Ik hoop dat je net wat meer duidelijkheid hebt gekregen! Duim voor je...

9. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ja als er maar niks geks aam de hand is ...... Maar ik neem aan dat als ze dachten aan een bbz dat ze me niet pas over een week laten komen?

10. pffffff

pffffff Actief lid

May 21, 2008
    339
    0
    0
    Jeej Love wat gek?? Ik ben ook wel erg benieuwd hoe dat kan...misschien al een nieuwe zwangerschap die nog niet goed op de echo te zien is?? Geen idee hoe hoog de hormonen in een begin vd zwangerschap zijn??
    Sterkte!
    @Nimme jammer dat je ons gaat verlaten...succes met alles!
    Wij hebben ook fijne dagen gehad maar ook wel blij dat het er weer opzit!
    Allemaal een fijne avond!

11. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ja het is een hcg van 4-5 weken.....maar zou niet kunnen hoor....heb sex gehad net voor het eerste bloedverlies .... Toen echo gehad waarop het niet goed uitzag....en vorige week pas weer sex gehad...in de tussentijd natuurlijk niet omdat we nog niks wisten.

12. kimberly22

kimberly22 Fanatiek lid

Jan 24, 2007
    1,039
    0
    0
    jeetje lov wat vreemd, zou je dan nog zwanger kunnen zijn?
    hoop het voor je.

13. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Heb even een stukje gekopieerd...Van een reactie van mij in een ander topic.

Want het kan meerdere dingen zijn...

:(er zijn meerdere scenario's....
    Bbz....maar dan laten ze me toch niet een week lopen met dit?

Korter zwanger.....heb 5dec licht positief getest ... Maar dan zou ik nog nu 6 weken zwanger zijn. Dan moesten ze toch iets zien?

Of er is nog restweefsel wat hcg aanmaakt......alleen was het gewoon gek dat mijn hcg zoveel gestegen was.

Tja en nu een week afwachten en hopen dat het geen bbz is....

14. lieke1979

lieke1979 Fanatiek lid

Oct 13, 2008
    1,438
    0
    0
    @lov, wat een bizarre situatie. Begrijp er niks meer van. Een week wachten is wel heeel lang. Moet je wel zaterdag al opnieuw bloedprikken? Duim voor je dat het allemaal meezit. En niet te veel gekke verhalen op internet lezen hè? Als ze echt verwachten dat het niet goed/gevaarlijk is, laten ze je echt niet pas over een week terug komen. Hoop da t je lukt om een beetje vertrouwen te hebben...

15. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Nee precies daarom pas over een week....nee pas volgende week bloedprikken...

Maar ik zat te denken....vorige week van alles ver,oren ....zal rond 6-7 weken zijn geweest. Dan is nu een week later een hcg van 4-5 weken niet echt gek....
    Aleen dat stukje stijging is vreemd..,..maar komt vaker voor lees ik...

16. lieke1979

lieke1979 Fanatiek lid

Oct 13, 2008
    1,438
    0
    0
    Ok, hoop dat je dan toch een klein beetje gerustgesteld bent...

17. claudia1976

claudia1976 Bekend lid

Nov 8, 2010
    744
    0
    0
    Wat raar zeg dat die HCG bij jou maar blijft stijgen! Het is in ieder geval goed dat je in de gaten wordt gehouden en dat alles gecheckt wordt!

Vanmiddag gaan we onze dubbele kinderwagen en aparte dubbele buggy halen, moeten er wel een uur voor rijden maar op de foto ziet het er goed uit.
    Zodra we ze binnen hebben zal ik kijken of ik een foto kan maken met batterijen (ml is thuis dus die kan meezoeken)

18. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Slapen ging wel moeilijk.....ergens ben ik toch bang voor die bbz .... En hoe gevaarlijk die kan zijn....pffff...

Ja de stijging is vreemd Claudia....hoop maar dat is volgende week weer gezakt is.

Maar je koopt m tweedehands de kinderwagen?

19. claudia1976

claudia1976 Bekend lid

Nov 8, 2010
    744
    0
    0
    Ja een tweedehandse, ze liggen er toch maar kort in!
    Zowel mijn zoon als mijn dochter hebben in een tweedehandse gelegen. Zodra ze eruit gegroeid zijn gaan ze ook weer op marktplaats en kunnen we iemand anders er een plezier mee doen.

20. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ja is wel waar....ik heb een nieuwe gekocht en alle kids hebben erin gelegen. Zou zelf nooit een tweedehandse kiezen maar dat os persoonlijk natuurlijk. Koop ook nooit tweedehandse kleren.....

Moet wel zeggen dat onze kinderwagen echt niet een van de duurste was...want wat kunnen doe dingen belachelijk duur zijn. Bv zo'n bugaboo...belachelijk wat dat ding kost!

Share This Page