derde kindje.....

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by Lov23, Jun 11, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. lieke1979

lieke1979 Fanatiek lid

Oct 13, 2008
    1,438
    0
    0
    Gelukkig nieuwjaar allemaal! En voor iedereen een gezonde baby in 2013!!!

2. januari2010

januari2010 Niet meer actief

Happy new year!! Dat al jullie. Dromen en wenden uit mogen komen!

Hebben jullie allemaal een gezellige avond gehad? Wij hebben een leuke avond gehad en de kinderen hebben door al het vuurwerk heen geslapen! De jongste heeft wel om 4.15 een fles gekregen maar slaapt nu nog steeds! (Is niet helemaal lekker).

Kimberley: ik vind het niet egoïstisch hoor! Het is natuurlijk geweldig om van allebei wat te hebben. En wie weet komt er toch ooit nog een vierde... Geniet nu maar lekker van je zwangerschap! :)
    Is je kalkoen goed gelukt en hoe waren de reacties op de kleinzoon in spe?

Maris: heel heftig! Je staat er ook niet bij stil dat dat jou ook kan overkomen. Hopelijk krijgen jullie gewoon groen licht voor ren volgende zwangerschap!

Kache: de eerste ronde begint voor ons pas in januari, maar op de een of andere manier ben ik er minder mee bezig dan bij de eerste twee en zou ik het ook niet erg vinden als het even duurt. ( denk ook dat we niet 'verplicht' gaan klussen... Deden we zeker bij de 1e wel!)

Het lijkt me wel fijn dat je nu weet wat je zoon heeft dan kan je er zelf ook wat mee. Wij weten helaas nog niks maar kan ook dat het een laatbloeier is en dat ze gewoon over een jaar van alles zegt. Ze is wel vaak boos als we haar niet begrijpen en gooit zich op de grond als het teveel word. Gisteravond kwamen mijn ouders met mijn oma binnen en gingen een liedje voor haar zingen, dan weet ze niet wat ze daar mee moet en gilt 'nee nee nee' en gaat op de grond liggen.
    Ik wil er ook niet teveel op letten en haar in haar eigen tempo laten opgroeien maar helaas heeft iedereen zijn/haar mening altijd klaar liggen en blijft het over haar gaan.

Lov: ik heb geen idee hoeveel hcg je aanmaakt in het begin, maar ik denk ook dat je gevoel wel genoeg zegt. Nog 1 dagje en dan ben je (hopelijk) van deze onzekerheid af!! Hoe laat mag je morgen?

Hoop dat ik niemand vergeten ben!

Fijne nieuwjaarsdag!

3. januari2010

januari2010 Niet meer actief

Vandaag ongesteld geworden, wat ik ook wel verwacht had! Vanmorgen begonnen met foliumzuur! Kijken of ik rond mijn ei nog steeds durf... Haha. Twijfel twijfel twijfel :)

4. Kache

Kache VIP lid

Jan 11, 2012
    6,271
    1,182
    113
    @ Januari: ha ha, ja, van mij had het ook echt niet in ronde 1 gehoeven ;) (alle keren niet, eerlijk gezegd), maar ik was er wel meer mee bezig, heb getemperatuurd. Niet om het dan sneller raak te laten zijn, maar om diverse andere redenen (lang verhaal ;)).
    Fijn dat je ongi netjes op tijd (zoals verwacht) was en dan nu niet meer nadenken en gewoon plezier maken :D.

Ja, mensen hebben helaas veel meningen ;), daar hebben wij ook veel last van gehad. Bij ons ging het overigens wel 'andersom', men vond het maar overdreven dat wij op zoek gingen naar een etiketje (maar ja, zij zagen natuurlijk ook niet hoe het thuis ging!). Of hadden ideeen hoe we bepaald gedrag moesten aanpakken (maar gewone opvoedtechnieken werken vaak niet bij autisten ;) en dat hadden wij ook al ervaren).
    Ik heb zelf idd lang gedacht dat het wel goed zou komen, dat hij gewoon zijn eigen tempo volgde, maar dat was vooral ook omdat ik geen vergelijk had. Wist ik veel wat kindjes normaal op bepaalde leeftijd konden/deden?? Als ik eerst mijn dochter had gehad, was ik veel eerder hulp gaan zoeken...
    Maar het was een enorme opluchting toen voor het eerst een kinderpsycholoog zei dat zijn gedrag zeker niet normaal was. En complimenten gaf hoeveel we bij hem toch bereikt hadden. En na het lezen was ik er zelf heilig van overtuigd dat hij autisme had, was ook erg fijn dat alle professionals dat dus bevestigden. Ik begrijp mijn kind nu tenminste, ik weet waar (ongewenst) gedrag vandaan komt en kan het nu ook duidelijk uitleggen aan anderen. Het werkt gewoon heel anders in zijn hoofdje en je kunt niet van hem verwachten dat hij 'normaal doet'.

@ oudejaarsavond: tja, die was een beetje saai hier. Ik was doodmoe en misselijk dus vroeg naar bed, maar helaas door het continue knallen niet in slaap kunnen komen en dus, zoals verwacht, begon even na middernacht het spugen weer ;). Rotnacht.
    Kindjes hebben heerlijk geslapen (wilden niet kijken naar vuurwerk), alleen een beetje vroeg weer paraat (6:15 uur :$) zoals eigenlijk ieder jaar. Zucht.
    Volgend jaar gaan we weer voor een knallend gezellig uiteinde!

5. claudia1976

claudia1976 Bekend lid

Nov 8, 2010
    744
    0
    0
    Gelukkig nieuwjaar allemaal!!!!

Hier op oudjaar met dochter naar de huisarts geweest. Ze greep steeds naar d'r oortjes en ging dan huilen dus ik dacht zal wel oorontsteking zijn. Maar is het niet! Ze heeft wel druk op d'r oren net als met vliegen (dalen en opstijgen).
    Daarna kwamen er vrienden met hun 2 kinderen en nog een ander stel! Was heel gezellig en de vrienden met 2 kinderen bleven ook slapen, dus die hadden aardig doorgezakt! Grappig hoe je anderen kan zien veranderen door drank als jezelf nuchter bent!!

Kache wat knap dat je erachter gekomen bent wat je zoon heeft!! Inderdaad vergelijkingsmateriaal heb je niet en je doet maar wat op je gevoel! Pas bij een tweede of derde heb je meer vergelijking qua groei en ontwikkeling

6. claudia1976

claudia1976 Bekend lid

Nov 8, 2010
    744
    0
    0
    Lov sterkte vandaag en ik hoop dat je twijfels worden weggenomen!

7. lieke1979

lieke1979 Fanatiek lid

Oct 13, 2008
    1,438
    0
    0
    @lov, sterkte vandaag!

8. Lov23

Lov23 Niet meer actief

dank je meiden...
    Het lijkt echter alsof ik gister ongi ben geworden...voelde me al een paar dagen alsof het ging komen...nu krampen en bloed...
    Laten we het hopen meiden

9. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

Jan 17, 2012
    4,226
    0
    0
    Allereerst:

ღ♪*•.¸¸¸.•*¨(¯`’•.¸(♥)¸.• ’´¯)¨*•.¸¸¸.•*•♪ღ♪•**•.
    ░H░A░P░P░Y░░░N░E░W░░Y░E░A░ R░░2013░░
    ♪ღ♪*•.¸¸¸.•*¨¨*•.¸¸¸.•*•♪ღ ♪¸.•*¨¨*•.¸¸¸.•*•♪ღ♪

Ja zeker begrijp ik je, het is een nachtmerrie waar je in terecht komt lijkt me. GELUKKIG nu weer schoon, maar toch... de angst blijft denk ik.

Lov: Ja echt heeeel raar. Met 4 weken gaan ze pas een dooierzakje maken en innestelen vaak. Als jouw innesteling later is dsn is ook je HCG later hoog. Wil niks zeggen indd. Maar echt heel raar van je VK. HEEL veel succes vandaag!! Hopelijk duidelijkheid meid!!!
    Ik had met 6.4 een echo met hartje... Maar dat was al bijzonder zei de echoscopist.

Januari: Jeutje ECHT??? Jemig dan neem je afscheid omdat je 'leeg' bent en dan ineens toch zwanger :$ heftig hoor!!

Lieke: Hahahah ik ben over 2,5 week ook alweer 32 hoor :D:D

Bianca: Jeetje meid 5 jaar wat een ellendig lange tijd.... En knap dat je zoveel geduld hebt gehad. Ja ik weet t je moet wel, maar toch. Welkom meid we duimen voor een plakbeeb!

Lov: Het kan wel meid. Heb je krampen gehad? Ook bij een innesteling kan je BM zich helemaal schoonmaken en zelfs ook oude stolsels naar buiten werken. Zo onzeker allemaal bah
    Oooh nu krampen en bloed... Hopelijk is t nu dan allemaal bijna voorbij...

Kache: Jeetje meid wat een lijdensweg ook. Heftig hoor en goed dat het kdv aan de bel trok!!
    En wat fijn dat het nu zo goed gaat dat jullie een derde kindje willen!!!

Oud / nieuw: Nou ik ben aan al mijn grenzen voorbij gegaan en heb daar gister en vandaag de weerslag van. Zo misselijk en maagpijn. Doodmoe en verhoging. Ik heb geloof ik ook een blaasontsteking ;)
    Maar het was wel heel gezellig. We lagen om 4:15 pas in bed en dochterlief was om 7:30 weer wakker...

10. tweety

tweety VIP lid

Oct 2, 2005
    10,054
    0
    36
    dordrecht
    hallo allemaal,

iedereen de beste wensen en veel vruchtbaarheid in 2013 gewenst.

ik ben er weer na ff een pauze genomen te hebben ivm de verhuizing en het klussen in ons nieuwe huis. ook sloegen de twijfels toe. besloten om even te wachten en te kijken hoe het zou verlopen. tot 2 weken geleden toen ging het toch echt weer kriebelen. en na veel discussie en gepraat gaan we er dan toch weer voor. heb geen idee wanneer mijn nod precies is maar ik gok zo rond de 17e van deze maand.

11. Lov23

Lov23 Niet meer actief

12. Maris22

Maris22 VIP lid

Aug 7, 2007
    5,402
    2
    38
    Female
    Assistent Manager Horeca
    Zuid holland
    @lov
    Gelukkig heb je misschien dan nu een beetje meer zekerheid,kan me voorstellen dat je gek word van die onzekerheid en twijfel.

Meiden,allemaal een heel gelukkig nieuwjaar!!

13. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ja we hebben gewoon goede hoop....hetnis zo minimaal gestegen dat het vast wel goedkomt.

14. lieke1979

lieke1979 Fanatiek lid

Oct 13, 2008
    1,438
    0
    0
    Vervelend zeg dat het nog niet gezakt is, maar wel fijn dat ze echt niet denkt aan bbz of iets dergelijks...

15. claudia1976

claudia1976 Bekend lid

Nov 8, 2010
    744
    0
    0
    Wat een verhaal zeg!! Gelukkig is het hecg maar minimaal gestegen en gaat het vanaf nu zakken. Ik las dat je volgende week weer een echo krijgt en bloedprikken. Ik hoop dat je dan echt gerustgesteld wordt!!

16. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ja ik hoop dat het gaat zakken.....ja er is in eerste instantie wel Eem zwschap gezien in de bm dus wat dat betreft....

Soms kan het blijkbaar gewoon voorkomen.....ik denk dat er gewoon restweefsel is achtergebleven

17. kimberly22

kimberly22 Fanatiek lid

Jan 24, 2007
    1,039
    0
    0
    lov: wat fijn dat je iets meer duidelijkheid hebt en waarschijnlijk komt het dus snel goed. dan kun je er ook weer lekker voor gaan.

iedereen een goed oud op nieuwe gehad?

wij hebben het gezellig gehad het was zeer geslaagd. de kalkoen smaakte top en de kids hebben ook genoten.

ben blij als het maandag is, begint de school weer en moeten we smiddags met de oudste naar de kinderarts, hopelijk weten we dan meer over de eventuele zeldzame aandoening. ik hoop dat het vals alarm is.

18. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Hier hebben we ook kalkoen gegeten ....heerlijk! Hoe maak jij die Kim?
    Ja laten we hopen dat het gezakt is en er geen verder onderzoek nodig is.

Ik ben ook blij dat de oudste weer naar school kan pfff...hahha

19. kimberly22

kimberly22 Fanatiek lid

Jan 24, 2007
    1,039
    0
    0
    eerlijk ,hebben wij die kalkoen zelf vetgemest en geslacht. daarna schoonmaken en 12 uur in zoutwater laten liggen afgedekt. daarna kun je hem uitspoelen en vullen met wat je maar lekker vind en dan dan gaat die 5,5 uur in de oven.
    zo nu en dan even omdraaien en invetten met boter. en dan smaakt die geweldig.

ja heerlijk weer alles normaal als ze weer naar school gaan.
    hoe is het met het bloedverlies en krampen nu?

20. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Jeetje serieus?! Hahaha lekker hoor.....!
    Bloedverlies is er bijna niet....soms een druppel met nar de wc gaan....helaas....ik hoopte al op een ongi....
    Dacht nog even ik ga gewoon de pil slikken voor een paar dagen....maar dat zal ik maar niet doen hè..

Share This Page