derde kindje.....

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Lov23, 11 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

17 jan 2012
    4.226
    0
    0
    Lov, meid... Wel geruststellend gelukkig, maar jee ik had toch ook wel gehoopt op een daling. Maar indd hopelijk volgende week dan!! Wat dan kun je verder he meissie :) Knuf!

Kim: Oooh stoer!! Dat is wel de eerlijkste manier van vlees eten vind ik :)

Ik heb vandaag nog een testje gedaan, om te kijken hoe donker ie nu zou zijn :):

2. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Mooi babbel!

3. Maris22

Maris22 VIP lid

7 aug 2007
    5.402
    2
    38
    Vrouw
    Assistent Manager Horeca
    Zuid holland
    Mooie test babbel!!! ;)

4. claudia1976

claudia1976 Bekend lid

8 nov 2010
    744
    0
    0
    Een hele mooie donkere test Babbel!!!

5. lieke1979

lieke1979 Fanatiek lid

13 okt 2008
    1.438
    0
    0
    Super babbel! Wanneer heb je de eerste echo?

6. kimberly22

kimberly22 Fanatiek lid

24 jan 2007
    1.039
    0
    0
    lov: wat lastig zo. een gewone ongi zou nu wel op zijn plaats zijn zodat je weer gewoon verder kan.

babbel: mooie test hoor, lekker donker.
    ik vind zelf ook dat vlees dan lekkerder smaakt. wij doen zo ook zelf de varken voeden tot die groot is en die brengen we dan naar de slachter. kippen en kalkoen doen we gewoon zelf.

wat een weertje vandaag zeg, zo saai die regen.
    wel een mooie dag om te beginnen met behangen eindelijk. ik heb echt nesteldrang volgens mij. maar goed we hebben dan ook nog niks gedaan. zo even ml lief aankijken die is vandaag ook vrij dan hebben we mooi de tijd ervoor.

7. claudia1976

claudia1976 Bekend lid

8 nov 2010
    744
    0
    0
    Nesteldrang mooi woord ben benieuwd of ik er nu wel last van zal krijgen bij de vorige 2 had alleen mijn man er last van.......

8. lieke1979

lieke1979 Fanatiek lid

13 okt 2008
    1.438
    0
    0
    @claudia, hier hetzelfde! Hahaha!

9. claudia1976

claudia1976 Bekend lid

8 nov 2010
    744
    0
    0
    ppppffff gelukkig ben hierin niet de enige, dacht al dat er wat mis met me was...... hahahaha

10. kimberly22

kimberly22 Fanatiek lid

24 jan 2007
    1.039
    0
    0
    ik heb het altijd wel, maar tijdens zwangerschappen dan ben ik een monster daarin hahha, had ml maar een beetje van die drang die is meer van het"wat vandaag niet komt dat komt morgen wel"

11. lieke1979

lieke1979 Fanatiek lid

13 okt 2008
    1.438
    0
    0
    Hahaha grappig, bij ons is het echt andersom. Ik heb alle tijd en ml wil na de 20 weken echo beginnen met het kamertje van Maud. Er hoeft alleen maar een muur geverfd te worden en de meubeltjes verhuisd... En daarna de babykamer opbouwen. Dat zouden we kunnen uitstellen wat mij betreft, maar goed...

Nee claudia je bent dus niet de enige! Haha

12. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

17 jan 2012
    4.226
    0
    0
    Ja hoor hier ook zo'n kerel, maar ik ook wel een beetje hoor ;)

Test: Vanmorgen was ie nog donkerder dan de C-streep! Nu is t klaar met testen. :) 23 januari heb ik intake en echo. :) Jippie!

13. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    @lov balen meid. dat er nog neeg ongi is. hoop dat het snel komt dat je verder kan en dan je as week geen hoge hcg meer hebt.

nesteldrang heb ik bij bijde niet gehad haha was juist aan de luie kant hihi.

14. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ja tweety....ik ook.

15. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

17 jan 2012
    4.226
    0
    0
    Ik ook Lov!! Jammer dat t nog niet heeft doorgezet :( Maar kun je ongi worden als het HCG nog hoog is eigenlijk? Sorry als je mijn vragen vervelend vindt, maar ik weet het echt niet :) Eerlijk zeggen hoor!!!

16. januari2010

januari2010 Niet meer actief

Hallo allemaal,

2 drukke en volle dagen gehad! Wel beetje meegelezen maar geen tijd gehad om te reageren.

Kache: meningen hebben wij soms ook andersom! Je weet niet waar je goed aan doet. Mijn schoonmoeder zegt het ene moment dat ik meer actie moet ondernemen en het andere moment dat ze nog zo klein is en pittig genoeg, die mankeert echt niks! Word er echt gek van!
    Maar... Vandaag eindelijk 'goed' nieuws. Had een afspraak gemaakt bij een andere kno arts in hetzelfde ziekenhuis (omdat die andere echt een ... Is!) omdat ik wilde dat er een gehoortest werd gedaan. Na het eerste onderzoek gaf ze al aan, uw dochter hoort niet goed! Na 3 kleine onderzoekjes bleef de uitslag zo. Ze heeft veel vocht achter haar trommelvliezen, en aan beide kanten strak getrokken trommelvliezen naar binnen toe. Ze hoort waarschijnlijk de hele dag een ruis! Ben heel blij dat er nu eindelijk iets gevonden is. Over twee wkn worden haar oren leeggezogen en buisjes geplaatst! Ben echt blij. De kno arts vond haar gedrag ook heel erg passen bij een slecht horend kind! Ben echt blij dat ik een second opinion ben gaan vragen, zij gaat het gelukkig ook opnemen met haar collega want dit was echt niet ge missen, gaf ze aan!!

Wat balen dat je met oud en nieuw weer zo ziek bent geweest! Ben echt zo dankbaar dat dat mij bespaart is gebleven!

Claudia: hoe is het nu met je dochter? Opgeknapt of nog steeds last van haar oren? Klinkt erg gezellig jullie oudejaarsavond!!

Babbelbol: mooie testen hoor! En raar verhaal van ons, hè! Ze gaf ons na de eerste echo ook nog wel hoop omdat ze wel een zwangerschapsring zag maar bij de tweede echo was ze zelf ook wat verbaast! Toen dacht ze dat ik misschien minder ver was dan we dachten maar dat bleek ook niet zo te zijn! Wij waren en zijn nog steeds helemaal blij dat het toch goed ging!
    Hopelijk was je oud en nieuw wel gezellig ondanks dat je je grenzen voorbij bent gegaan! Die vermoeidheid van een zwangerschap vond ik ook zo erg! Alles lijkt dan ook wel teveel!

Tweety: leuk dat je weer komt schrijven, ik ben pas net erbij gekomen! Leuk dat jullie verhuist zijn! Zijn. Jullie groter gaan wonen?
    Tja, die twijfels! Hier ook heel erg, misschien schuiven we het toch nog een maandje naar voren.

Lov: fijn dat de gyn niet dacht aan een bbz, maar nu heb je nog geen zekerheid! Wat een rot situatie! Ben heel benieuwd wat ze volgende keer zeggen en hoe hoog je hcg is!

Kimberley: de kalkoen klinkt heerlijk! Hou je van koken? Spannend maandag naar de ka met de oudste! Wat is er aan de hand? (Of hou je dit liever voor jezelf.. Geen probleem uiteraard!)
    Tja en die nesteldrang!!! Ik heb het bij allebei behoorlijk heftig gehad, mijn man bij de eerste ook heel erg maar beetje op verkeerde vlak (op werk...) bij de tweede heeft ie keurig met mij het (steeds langer wordende) lijstje afgewerkt!

Denk dat wij toch nog 1 of 2 maandjes wachten, de kans dat het snel raak is is bij ons best groot en de kans op een te vroeg geboren kindje ook. Als ik deze maand zwanger zou worden dan ben ik begin okt uitgerekend, grote kans dat ik dan half/eind aug al beval... Klinkt misschien heel stom maar dat is voor ons echt een rot tijd. Wij hebben een eigen zaak en de drukste tijd van het jaar is maart tm sept/okt
    Ik weet wel dat er altijd wel iets is om het naar voren te schuiven maar denk wel dat wij hierdoor nog 1 a 2 mnd wachten! Als het kindje dan onverhoopt toch te vroeg komt dan hebben wij wel meer rust voor wat betreft werk.

Het is weer een behoorlijk verhaal geworden :)

Ik ga lekker languit op de bank!

Fijne avond!

17. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    @januari2010 nee dat niet echt eerder iets kleiner kwa huiskamer iig maar wel een splinter nieuw huis. in 2012 gebouwd en okober de sleutels gekregen.

18. kimberly22

kimberly22 Fanatiek lid

24 jan 2007
    1.039
    0
    0
    januari: wat fijn dat je meer weet betreft je dochter, zo zie je maar dat gevoel van een moeder niet gauw fout zit. hopelijk is je dochter na de behandeling grotendeels geholpen.
    bij mijn dochter zijn ze aan het zoeken wat haar klachten veroorzaakt, ze heeft in het afgelopen jaar, 5 keer een kraakbeenontsteking gehad van haar oortje waardoor die van vorm veranderd is en dat zou kunnen passen bij een zeldzame vorm van reuma helaas als je die verhalen leest wordt je daar niet blij van want het beloop is onvoorspelbaar, het kan goed gaan maar het kan ook levensverkortend zijn.
    hopelijk heeft ze het niet en valt het allemaal mee.

wat merkte jij bij jou dochter? veranderingen in gedrag?

19. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Nee hoor vindt het juist lief dat je intresse toont...ander voel ik me overbodig hier:)
    Nee misschien niet idd.l.l.het zeurt wel daarbeneden dus hopelijk komt er nog iets ;)

20. claudia1976

claudia1976 Bekend lid

8 nov 2010
    744
    0
    0
    Januari, dochter knapt gelukkig op nog steeds iets verkouden (maar ja dat zijn we allemaal nog). Maar voor de rest is het geen hangplant meer en zit ze goed achter haar grote broer aan.
    En dat je nog 1 a 2 maandjes wil wachten is prima toch!!
    Wat goed van je dat je toch een second opinion hebt gedaan! Kan je nagaan dat niet elke arts goed kijkt en het gevoel van de moeder meestal juist is!

Kimberly wat lees ik nou over je dochter misschien een zeldzame vorm van reuma, das niet mis!!! Kan je nagaan wat die kleine oortjes allemaal kunnen veroorzaken als er iets mis is. Heel veel sterkte ermee en ik denk als ik zeg ik hoop voor je dat het meevalt wij dit allemaal wel hopen!!

Deel Deze Pagina