derde kindje.....

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Lov23, 11 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ah ben zo blij.....zou ze fijn zijn als ik het eindelijk kam afsluiten.....duurt nu toch al meer dan een maand allemaal pffff

2. januari2010

januari2010 Niet meer actief

Snap ik heel goed. Je wilt nu ook gewoon door!! Woensdag wer bloed prikken, toch?

3. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ja laat ik dat maar eerst afwachten......stel je voor.....Dalijk zegt zij dat niks gedaald is...l

4. januari2010

januari2010 Niet meer actief

Jammer dat je nu nog niks weet! Vind ik altijd zo het nadeel in het zh! Je kijkt altijd heel erg uit naar een afspraak om vervolgens met lege handen en een vervolg afspraak naar huis te gaan! Spannend maandag! Hopelijk is het snel achter de rug!

5. Ka85

Ka85 Fanatiek lid

14 jan 2009
    2.587
    0
    36
    Hallo meiden,

Mag ik me bij jullie aansluiten? Wij willen ook voor een 3e kindje gaan :D Ik vind het wel heel spannend! Heb altijd een cyclus van meer dan 40 dagen. Bij de oudste duurde het een dik half jaar en bij de jongste was het in 1 keer raak. Ben erg benieuwd hoe het deze keer gaat lopen!
    Daarnaast hebben we kleine kindjes. Bij de jongste heb ik nog in het zh gelegen met bedrust vanwege de groeiachterstand (die uiteindelijk wel mee bleek te vallen). Rustig(er) aandoen wordt met 2 kindjes over de vloer toch best lastig. Ik hoop in ieder geval op een kindje met een mooi gewicht en een thuisbevalling ipv inleiden in het zh en we zien wel waar het schip strand :)

6. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Welkom ka!

7. lieke1979

lieke1979 Fanatiek lid

13 okt 2008
    1.438
    0
    0
    Sorry meiden, maar ik kom even nietn toe aan reageren. Ik hoop het snel weer op te pakken, maar net is hier de paniek weer togeslagen. Maud heeft alle symptomen van de vijfde ziekte en dat kan schadelijk zijn voor de baby. Morgen maar meteen de huisarts bellen en hopen dat het meevalt...

8. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Oei lieke! Ja is dat gevaarlijk.............sterkte....

9. Ralin

Ralin Actief lid

25 aug 2012
    250
    0
    0
    Verzorgende IG
    Friesland
    Hey meiden.. ik lees zo af en toe nog mee maar heb heel erg het gevoel dat mijn lichaam me in de steek laat. Na de curretage is mijn cyclus erg van slag.. ik maak ook geen cervixslijm meer aan... alles voelt anders.. het voelt allemaal niet zoals het hoort... echt stappen ondernemen schuif ik telkens een maand op maar eigenlijk zou ik gewoon de gyn moeten bellen.... voor nu eerst maar weer een ronde verder afwachten...

10. Lov23

Lov23 Niet meer actief

ai:(
    Ja gewoon de gyn bellen hoor....nu heb ik nooit cervixslijm...
    Maar gewoon even een echo vragen dan kunnen ze nakijken of er genoeg bmslijmvlies is;)

Helaas kun je van een curretage complicaties krijgen...hoop heel erg dat jij dat niet hebt ...:(

11. lieke1979

lieke1979 Fanatiek lid

13 okt 2008
    1.438
    0
    0
    Verloskundige heeft het zh gebeld en blijkbaar hebben ze vorig jaar getest en heb ik het ooit gehad. Ik ben dus gelukkig immuun!

12. Lov23

Lov23 Niet meer actief

pfieuw lieke!!!;)

13. claudia1976

claudia1976 Bekend lid

8 nov 2010
    744
    0
    0
    PPPPffffff Lieke, wat een geluk dat je imuun bent!!! Zit gelijk te denken wat is ook alweer de vijfde ziekte???

Kimberly balen dat je niets bent opgeschoten bij het ziekenhuis!!Zo jammer altijd ga je vol hoop er naar toe en denk je antwoorden te krijgen en je krijgt alleen maar meer vragen!!

14. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

17 jan 2012
    4.226
    0
    0
    Ppfffffffffffff Lieke gelukkig!!!!

Kim: Balen dat je niks opgeschoten bent meid...

lov: JAaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!! Ik duim voor je!!!!!

Ralin: Meid toch wat naar :( Ik hoop dat het allemaal meevalt en je snel weer je eigen cyclus terug hebt!!

Hier net Mvm op bezoek gehad. :)

15. Lov23

Lov23 Niet meer actief

dank je babbel....
    en een knaltest?!

16. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

17 jan 2012
    4.226
    0
    0
    Ja een superknaller :) Ik wil m wel spammen, maar ik vind het niet leuk voor jou en Ralin enzo... Ik wil ook mooie plakbeebjes in jullie buiken!!!! :)

17. Lov23

Lov23 Niet meer actief

meid spammen hoor....wat ben je toch altijd lief!

18. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

17 jan 2012
    4.226
    0
    0
    aaah lief ♥

19. Lov23

Lov23 Niet meer actief

ja ik waardeer het zeer dat je zoveel rekening houdt met ons....erg lief!

20. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Zeester hoe is het met jou meid?

Deel Deze Pagina