Ah ben zo blij.....zou ze fijn zijn als ik het eindelijk kam afsluiten.....duurt nu toch al meer dan een maand allemaal pffff
Jammer dat je nu nog niks weet! Vind ik altijd zo het nadeel in het zh! Je kijkt altijd heel erg uit naar een afspraak om vervolgens met lege handen en een vervolg afspraak naar huis te gaan! Spannend maandag! Hopelijk is het snel achter de rug!
Hallo meiden, Mag ik me bij jullie aansluiten? Wij willen ook voor een 3e kindje gaan Ik vind het wel heel spannend! Heb altijd een cyclus van meer dan 40 dagen. Bij de oudste duurde het een dik half jaar en bij de jongste was het in 1 keer raak. Ben erg benieuwd hoe het deze keer gaat lopen! Daarnaast hebben we kleine kindjes. Bij de jongste heb ik nog in het zh gelegen met bedrust vanwege de groeiachterstand (die uiteindelijk wel mee bleek te vallen). Rustig(er) aandoen wordt met 2 kindjes over de vloer toch best lastig. Ik hoop in ieder geval op een kindje met een mooi gewicht en een thuisbevalling ipv inleiden in het zh en we zien wel waar het schip strand
Sorry meiden, maar ik kom even nietn toe aan reageren. Ik hoop het snel weer op te pakken, maar net is hier de paniek weer togeslagen. Maud heeft alle symptomen van de vijfde ziekte en dat kan schadelijk zijn voor de baby. Morgen maar meteen de huisarts bellen en hopen dat het meevalt...
Hey meiden.. ik lees zo af en toe nog mee maar heb heel erg het gevoel dat mijn lichaam me in de steek laat. Na de curretage is mijn cyclus erg van slag.. ik maak ook geen cervixslijm meer aan... alles voelt anders.. het voelt allemaal niet zoals het hoort... echt stappen ondernemen schuif ik telkens een maand op maar eigenlijk zou ik gewoon de gyn moeten bellen.... voor nu eerst maar weer een ronde verder afwachten...
ai Ja gewoon de gyn bellen hoor....nu heb ik nooit cervixslijm... Maar gewoon even een echo vragen dan kunnen ze nakijken of er genoeg bmslijmvlies is Helaas kun je van een curretage complicaties krijgen...hoop heel erg dat jij dat niet hebt ...
Verloskundige heeft het zh gebeld en blijkbaar hebben ze vorig jaar getest en heb ik het ooit gehad. Ik ben dus gelukkig immuun!
PPPPffffff Lieke, wat een geluk dat je imuun bent!!! Zit gelijk te denken wat is ook alweer de vijfde ziekte??? Kimberly balen dat je niets bent opgeschoten bij het ziekenhuis!!Zo jammer altijd ga je vol hoop er naar toe en denk je antwoorden te krijgen en je krijgt alleen maar meer vragen!!
Ppfffffffffffff Lieke gelukkig!!!! Kim: Balen dat je niks opgeschoten bent meid... lov: JAaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!! Ik duim voor je!!!!! Ralin: Meid toch wat naar Ik hoop dat het allemaal meevalt en je snel weer je eigen cyclus terug hebt!! Hier net Mvm op bezoek gehad.
Ja een superknaller Ik wil m wel spammen, maar ik vind het niet leuk voor jou en Ralin enzo... Ik wil ook mooie plakbeebjes in jullie buiken!!!!