@ Lov: he, dat ziet er hoopgevend uit!! Hopelijk morgen ook een passend bloed resultaat, dat zou toch wel heel fijn zijn! Ik zag eerder dat jij (ook) Zuiden in je profiel had staan (je hebt het nu aangepast zie ik ), vroeg me eigenlijk al een tijdje af waar ongeveer? Ik woon al weer een tijdje in Maastricht (al ben ik wel 'import' , manlief is wel een 'echte' limburger). @ Kimberly: pffff, wat irritant dat je nu nog niets wijzer bent mbt je dochter . Maar wel misschien ergens geruststellend dat kinderarts het niet kent bij kinderen? Voorlopig dus nog onduidelijk... Nu eerst die amandelen, is ook al heel wat voor zo'n kind! Veel succes daarmee. Lig niet wakker van een stuit nu , mijn dochter is met 36 wkn nog goed gedraaid, nog alle kansen de komende maanden! @ Ka: welkom! Spannend idd , ik vond het iedere keer spannender, ha ha, omdat je nu zo goed weet hoe/wat/waar. Bij de eerste was ik nog zo heerlijk naief en je kunt je ook geen enkele voorstelling maken van het hebben van een baby/kind. @ Lieke: oeh, even schrikken dus, maar wat fijn dat het een keer bij jou gecontroleerd was en je nu weet dat je geen zorgen hoeft te maken! @ Ralin: he meid, wat vervelend zeg . Mijn lijf ging ook gekke dingen doen na de miskraam, maar dat zat hem alleen in (heftige) PMS klachten. Voelde mijn baarmoeder ook rond eisprong en voor menstruatie trekken e.d. Heel anders dan normaal. Lijkt me erg vervelend als je cyclus zo wisselt en je zelfs niet eens meer zeker van kunt zijn dat er eisprong is! Wat mij veel rust (en inzicht) heeft gegeven is temperaturen en inwendig voelen naar baarmoedermond/slijm (in mijn ondergoed vond ik cervixslijm ook niet meer terug, maar inwendig wel!). Kon ik tenminste een beetje begrijpen wat er in mijn lijf gebeurde en wat ik voelde relateren aan eisprong/menstruatie. Succes meid! @ Babbelbol: altijd heerlijk, een MvM knaltest! @ hier: op mijn werk gesproken met baas, ben nu weer 100% ziekgemeld en geen plannen meer om terug te komen. Bedrijfsarts was gisteren al akkoord. Nog 1 of 2 keer even langs om het een en ander netjes voor collega's achter te laten en dan ben ik 'los' tot augustus . Wel een raar idee om zolang niet te werken, maar ik weet dat het beter is voor mij. En ach, de afdeling draait ook prima zonder mij (heb tenslotte van 5-19 wkn ook al volledig in ziektewet gezeten met de HG)... Baal wel, de vloer voor de zolder kan pas 2 wkn later geleverd worden dan afgesproken! Kunnen we niet echt verder met opruimen/herinrichten. Bah. Had zo graag nieuwe kamer van mijn dochter in januari helemaal tiptop willen hebben! (want daarna moet de babykamer nog)
hahah stiekun wilde ik dat doen hahahaha... ik woon in de buurt van maastricht! Nou heb weer pokkezin....had nog een test gedaan en helaas weer gewoon donkerder dan gister......
ka: welkom, spannend en idd lange cyclus heb je. gelukkig weet je dat van jezelf dat scheelt.en wat een ukkies idd waren jou kids bij de geboorte. love: wat balen dat die test nu weer gewoon donkerder was. ik hoop toch echt dat het morgen gedaald is. wat zijn anders de volgende stappen? lieke: gelukkig ben je immuun dat is toch weer een geruststelling zeg. ralin: wat vervelend en zeker dat je er geen goed gevoel bij hebt. heb je al gebeld? ik hoop dat je snel meer zekerheid hebt. kache: idd spannend allemaal en het heeft toch inpakt op zo'n meisje. ik maak ook niet zo druk om die stuit maar vooralsnog lijkt het een voorkeurshouding wat mij betreft ook prima hihi. wat een geruststelling dat je nu in de ziektewet zit. ik wacht nog op een oproep van de arboarts ik zit nu al 3 weken volledig thuis op advies van de vk. ik kom ook uit het zuiden, uit brabant. ik ga zo even de oudste uit school halen dan is de rust weer voorbij.
dan gaan ze morgen bmweefsel weghalen.....nou als mijn hcg weer gestegen is dan moeten ze meer eens gaan kijken wat er zit ...
@lov, wat vervelend zeg dat de test weer donkerder is. Ik hoop gewoon dat je urine iets geconcentreerder was en je morgen eindelijk eens goed nieuws krijgt en ze niets hoeven wegnemen... @ralin, wat vervelend zeg dat alles zo lang van slag is. Ik hoop ook voor jou dat het tij snel gaat keren! @kimberly, wat balen dat je nu nog geen duidelijke antwoorden hebt gekregen! Het blijft toch een moeilijke tak van sport dat medische circuit, ze weten het zelf ook vaak niet, heb ik het idee. En dan blijven ze maar proberen. @kache, wat balen dat je vloer later komt. Twee weken vertraging vind ik trouwens wel erg lang. Wel fijn dat je nu definitief thuis kunt blijven. @claudia: vijfde ziekte is met die rode plekken die in het gezicht beginnen (alsof ze geslagen zijn), die kunnen jeuken en ook vaker verdwijnen en terugkomen. Hoe is het nu met jou en de tweeling? Gelukkig zijn weer gerustgesteld, maar nu weer de spanning voor de 20 weken echo op vrijdag! En we hebben besloten dat we het geslacht deze keer niet willen weten voor mijn gemoedsrust. Volgens de verloskundige was dit ook het allerleukste. Dus voor ons twee namen verzinnen en een neutraal kamertje inrichten!
Ja dat zei iemand anders ook al.......ik zie het wel....dank je lieke. Jij alweer iets geruster nu,,,
@love balen meid dat die test nu weer donkerder kleurde. ik hoop ook dat je morgen goed nieuws krijgt en dat je hcg gedaald is. en niet dat ze je verder moeten gaan onderzoeken dan heb je nog steeds geen uitslag wat het nou is. hier een zeurend gevoel in be buik. net of me ongi eraan komt. maar dat zou nog 9 dagen moeten duren. gisteren vroeg me beste vriendin opeens hoelang moet je nog??? ik keek d'r vreemd aan en zei tot ie leeg is haha was met de kerstboom bezig. ze zei nee voor je wat weet. dus ik o een week of 2 hoezo?? verder zei ze dus niks maar keek heel vreemd naar me????
Lieke oei wat schrikken! Gelukkig ben je imuum! Ralin ik zou je gevoel volgen en voor de zekerheid toch langs de gyn gaan. Claudia wat leuk dat je een tweeling krijgt! Babbelbol nog gefeliciteerd met je zwangerschap! Kache hoe komt het dat je in de ziektewet zit? Balen dat de vloer op zolder later komt! Gaat jullie dochter op zolder slapen? Wij zijn de zolder ook aan het verbouwen. De dakkapel, frame van de muren en schuifwand zit erin. Alles moet verder nog gedaan worden. Maar tijd genoeg. Dat is bij jullie wel wat anders. Lov wat ontzettend balen dat de test donkerder was!! Ik duim voor je dat je morgen een positieve uitslag hebt en het gedaald is! Kimberly hoe komt het dat je in de ziektewet zit?
Meiden.. bedankt voor jullie lieve woorden!!!!! Babbel.... showen die test!!!!!!!! Ben onwijs blij voor alle zwangere dames hoor!! Onze tijd komt vast nog wel!!!!!
Hahahah jaaaa maar niet zo ver als jullie hihi. Ik kom uit omgeving ven.lo-ve.nray Dus ik ben wel een limbo hahaha Zeg maar uit t dorp van de hei.de.roos.jes Ka: Welkom meid!!! (of had ik dat al gezegd ) Ralin: Echt rot voor je meissie Ik hoop echt snel verbetering voor je.. maar ook dat had ik geloof ik al gezegd hihihi Kache: Oh nee wachten op een vloer is rampzaling als je zwanger bent hhaha. Wel fijn dat je lekker in de ww zit Lov: oh neeeeeeeeeeeee een donkerder test weer verd#$% wat vervelend Hopelijk morgen goed nieuws ik DUIM!!! Ralin ooooh lief van jou en Lov!!!! oke dan spam ik m wel ff Tweety: Dat had ik ook alledrie de keren na de bevruchting to ongveer 14 wk!!!
Hahaha nee klopt. Ik heb ooit een weekje in Maastr.icht gewerkt, maar dat was toch wel ver rijden hoor! Ik woon wat verder dan Venl.o van jou vandaan