Dank je ! Ook bij u problemen met de oudste? Hier ook een zorgenkindje en hij overheerst (soms)in heel het gezin wat vaak niet aangenaam is. Lol (moest lachen) met je verhaal rond de condooms , nu die hebben we ook gebruikt toen ik bv.gaf maar ik werd er geirriteerd van vanbinnen
Alles kan ,zaad kan lang leven hoor! Wij hadden bij de oudste op dinsdag 'geklust' en had pas zaterdagavond men eisprong en het was raak Wanneer is je NOD ?
@Condooms ik kan er ook niet zo goed tegen.... @verbouwen badkamer verplaatsten ... woonkamer vergroten....en dan boven wat aanpakken, geen grote verbouwingen....alleen zolder in orde maken voor de oudste...onze slaapkamer opnieuw behangen enz....
Amai is niks e Is toch een deel niet?Gaan jullie nog dit jaar proberen of pas in 2013? Oja mag 14/08 op gynècontrole gewoon check-up ben curieus
spannend!!!! Ja ach het lijkt veel maar mijn vriend is erg handig hahahahaha. Nee hoor we gaan er dit jaar nog voor....kan niet nog langer wachten whahahaha
JOEPIEEEEEEEEEE Ik had een leuke droom eergisteren ,droomde dat ik onverwachts zwanger was ,was het maar lol Thans heb zo'n schrik maar in men droom was ik er rustig onder
hoi hoi ik breek ook even in ! en mijn geheugen is nog een zeef dus denk dat ik het topic vergeet! hier ook een mama van drie... en ja het is druk en heftig heb ze ook vrij snel op mekaar ! maar het is oh zo leuk en gezellig en je vind vanzelf voor alles een oplossing... het gaat vanzelf nummer drie past zich aan aan ons, en de rest aan nummer drie. echt gaaf ! en allemaal moeten we wat "opgeven "maar allemaal krijgen we er veel voor terug! en wat de rest zegt laat ze lekker lullen, je moet doen waar jij / jullie je goed bij voelt ! succes
@Nimme mijn NOD 12 aug. Inderdaad zaad kan lang overleven, bij mijn oudste door de pil heen. En ook ik had een droom over drie kinderen.... Met een vriendin op de fiets, oudste achterop (jongen) meisje voorop de fiets en een hoogzwangere buik. Op het moment van de droom was ik 18 jaar. En ik dacht toen al 3 wat een enorm geluk! Wat voor geslacht de derde zou worden wist ik toen nog niet, maar tot nog toe zijn er al 2 kinderen die kloppen volgens de droom van toen. Hoe raar kan het lopen.....
Zo had ik dat met mijn verlovingsring er zitten 5 steentjes in en ik zei altijd 1 voor elk kindje en als de 4e komt is dat ook zo want de jongste was een twin.
Raar met die dromen klinkt allemaal een beetje zweverig, alleen het gevoel overheerst! Heb sinds een gistereren last van mijn buik, een beetje steken onderin en last van gevoelige tepels, klinkt natuurlijk ook weer vaag kan komen door de ongi die volgende week komt of door ...... We zien het wel ga volgende week zondag testen dan is het mijn nod-dag. O ja dan zijn we ook 4 jaar getrouwd zou een leuk cadeautje zijn.
ladybabs: leuk een mama van 3, ik denk ook dat het allemaal wel goedkomt. en leuk dat ze kort op elkaar zijn. hebben ze ook wat aan elkaar. love: fijn dat jullie verbouwen, dan heb je dubbel mooie vooruitzichten. ik hoop dat als jullie er straks voor gaan, dat je dan snel mag aantellen. haha die dromen zo herkenbaar. vooral de laatste 2 weken droom ik erg veel. ik ben vandaag bij de huisarts geweest, ik kon niet meer wachten hahah. en aangezien ik vandaag om 9 uur moest beginnen dacht och waarom niet. heb nu een verwijzing gekregen voor een echo want bloedpprikken had volgens hem nu weinig zin. en een echo is natuurlijk altijd leuker. volgende week vrijdag krijg ik een echo. is wel nog een week wachten maar laten we hopen dat wachten beloond wordt.
jezus kim wat een geduld heb jij?!!!! Bloedprikken had je toch morgen al een uitlag kunnen hebben dus die begrijp ik niet zo goed? ja we beginnen eindelijk...dus komt het zwanger worden hopelijk ook in zicht. En wanneer het raak is...ach we zullen het zien. Het komt als het moet komen denk ik altijd.
ja het is slopend en emotioneel al zeg ik het zelf. ik maak geen/weinig hcg aan dus bloedprikken zal dan geen zin hebben. omdat het nog pril is, zal er dan ook geen hcg te zien zijn. en dan is de teleurstelling misschien groter dacht de arts. dus dan maar meteen een echo helaas is er niet eerder plaats dan vrijdag. ik ga er morgen nog een testje tegen aan gooien op goed geluk. en zeker waar het komt als het moet komen. hoe is het met iedereen?
ah op die manier...maar eerder had je toch juist duidelijkheid gekregen door bloed te prikken he geloof ik? Nee dit is om gek van te worden lijkt mij...jeetje hahahahaha