Waaaah wat leuk!! ♥♥♥ Ik duim nog steeds voor n tweeling in mijn buik hihi. Nog 2 weekjes en dan weet ik t! Zoooo leuk!!! Oh spannend met de placenta!! Januari: Oh beterschap meid... Ja ik heb alle keren meegedaan Tweety: Bijzonder van je vriendin Ka: Oei hahaha heb je snel gedaan!! JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA Lov!!!!! GOED NIEUWS MEID!!!!!!!!!!! Oooooh wat fijn!!!!
Aaaah heerlijl dit! Normaalwaarde? Geen idee.....hetnis idg heel eenk stuk minder....als het nu zo doorgaat ben ik binnen 2 weken hcg vrij!
Ja zeker heel goed!!! En ik hoop dat t nóg sneller gaat en je weer heeeeeel snel mag aantellen meissie!!! ♥
Ja ik ook......pffff eindelijk is het over....kan ik weer eens goed slapen.....je bent er toch veel mee bezig als er iets niet klopt en je weet niet wat. Het was erg uitzonderlijk dit wat ik heb meegemaakt....tja heb ik weer....maar ach nu is het voorbij
Oh en daarmee bedoel ik de lange staart niet het verloren kindje Daar komt geen streep onder natuurlijk, die blijft bij je ♥
@ Lov: YESSSSS! Meid, wat een opluchting, dat gaat de goede kant op! Hopelijk nu binnen een week of 2 week helemaal terug naar 0! (omdat je in principe alleen HCG hebt als je zwanger bent, is de normaalwaarde ongeveer 0-3) En dan weer vooruit kunnen. @ Kimberly: tja, arbo komt meestal niet echt snel op gang . Ik loop al vanaf 8 wkn bij bedrijfsarts, had zelf de afspraak gemaakt (in overleg met baas) gezien het om langdurige ziekte gaat. Ik hoef overigens niet meer terug, hij heeft me het beste gewenst voor de bevalling . @ Lieke: oeh, spannend de 20 wkn echo! Fijn dat jullie een keuze hebben gemaakt tav geslacht willen weten, wordt het straks hopelijk een mooie verrassing! @ Tweety: hmmm, spannend dus! Je kunt vanaf innesteling dingen gaan voelen he? @ Ka: tja, ik zit al vanaf 6 wkn in de ziektewet omdat ik tot 19 wkn niet kon functioneren ivm hyperemesis gravidarum. Daarna ben ik voor een paar uurtjes per week weer gedeeltelijk aan het werk gegaan, maar dat gaat nu dus niet meer. Mijn 2e-trimester opleving is weer helemaal voorbij . Ik ben iedere dag misselijk (en moe) en als ik teveel doe ga ik weer (flink) spugen, dus werken zit er niet meer in. Onze dochter gaat idd op zolder slapen (we willen onze autistische zoon niet verkassen) en dan krijgt baby haar oude kamertje. Onze verbouwing is helemaal klaar, alleen dus nog de vloer ... @ Januari: he gossie, wat een ziekenboeg. Je dochtertje is flink ziek zo te horen! Mijn baas (en bedrijfsarts overigens!) zijn heel begripvol en vinden het vooral voor mij heel vervelend, maar gaan dus helemaal mee in mijn wensen. Als ik zeg dat het niet gaat, is dat goed genoeg voor hun. We doen overigens geen echt thema. Manlief en ik zijn beide niet echt klussers (zeg maar: helemaal niet), dus we hebben de kamer zo gemaakt dat het ook voor een puber nog te doen is (effen muren). Wil ook neutrele meubels kiezen die jaren mee kunnen, en dan met assecoires kunnen we er nu een meisjeskamer van maken en dan in de loop der jaren aanpassen. @ Claudia: ja, bevalling is meteen een stukje spannender met 2, lijkt me! Mijn schoonzusje kreeg al snel te horen dat haar tweeling hoe dan ook met 37,5 wkn gehaald zouden worden, kreeg het idee dat dit standaard is voor een 2-ling. Hopelijk ligt de placenta strakjes niet meer voor de uitgang! @ hier: dadelijk op controle met zoonlief (kinderpsychiater), hopelijk is zijn bloed weer goed. Kunnen we meteen weer even spieken hoe lang hij is .
Snapte je lieverd En je hebt gelijk.....ben er ook zo klaar mee dat ik geen moeite heb nu om het compleet af te sluiten....we hebben ons kindje verloren dat zal ik nooit vergeten ...
Ja super kache! Oh op die manier ja dat klopt.....die moet wel helemaal laag zijn. Ja nu weet ik dat natuurlijk even niet wanneer dat dit is.l..maar even zelf testen...
love: wat een super goed nieuws ik ben echt heel blij voor je. dat het snel helemaal goed mag zijn en ook jij dit jaar een wondertje in je armen mag hebben. kache: toevallig zei ik vandaag tegen mijn moeder dat ik het raar vond dat ik niks hoorde van de arbo en ja hoor 10 minuten later wordt ik gebeld. ik wordt in februari nog een keer gebeld om te vragen of het goed gaat en ik begin gewoon pas weer na mijn verlof. gelukkig een begripvolle baas dat scheelt, zij is zelf 9 weken geleden bevallen. vandaag zijn we met de oudste bij de anesthesist geweest en ja het gaat maandag echt gebeuren spannend hoor. het weekend gaan we alvast wat doen voor het kamertje voor onze uk. gisteren nog even lakentjes en een deken gehaald voor in de wieg. ik ben echt aan het indelen wanneer ik wat allemaal klaar wil hebben hahaha. volgende week komt de babyswing die heb ik van mijn schoonzusje overgenomen hun hebben hem misschien 1 keer gebruikt. zo ik ga de kids in bed leggen weer even mama tijd op de bank met een kop thee
Wat gaat er precies gebeuren Kim? Heb je de babykamer nog niet af...... En fijn dat je baas zo simpathiek is ... Ja het is echt supernieuws...ben ze blij en opgelucht....aahhh
Gelukkig ♥ Ik zou ook lekker al gaan testen met ovu's als de HCG laag wordt!! Kim: SPANNEND maandag!!! Het is en blijft een rotidee je kindje onder narcose. Had ik ook. Het viel allemaal mee, maar t is wel echt op je lip bijten vond ik Fijn dat je zo'n sympathieke bazin hebt
Januari, ze gaat 2 ochtenden naar de psz. Het is een peuterochtend van onze wijkvereniging. Allemaal kindjes hier in de buurt en lekker kleinschalig. Erg leuk! Lov ooooh wat ontzettend fijn voor je!!!! Kache oh jeetje dat is niet niks zo misselijk/moe/beroerd je hele zwangerschap. Werken kan je dan echt niet opbrengen nee. Laat staan alle normale dagelijkse dingen. Kan me voorstellen dat je je zoontje lekker in zijn eigen kamer houdt. Kimberly wat moet er gebeuren met je dochtertje?
Je krijgt geen bloedtest meer begrijp ik? Dan zou ik beginnen als de hcg-testen echt licht worden! Ik zou wel effe blijven testen om de 4-5 dagen ofzo...