derde kindje.....

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by Lov23, Jun 11, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Over 3 weken pas weer een bloedtest;)
    Misschien doe ik nog een kruidvat om te kijken of ga naar de HA voor nog een bloedtest....

2. Lov23

Lov23 Niet meer actief

@ka ja echt....heb mijn lichaam weer terug !

3. januari2010

januari2010 Niet meer actief

Iemand van jullie wel eens een uitgedroogd kindje gehad? Dochter heeft gister niks gegeten en ruim 400 cc gedronken, vandaag ook niks gegeten en nog geen 250 cc gedronken.
    De koorts lijkt te zakken maar ze wilt niks drinken, ze is ontzettend slap en moe en om der ogen is het helemaal blauw...

Op internet stond dat je moet kijken of de huid blijft staan als je het in een plooi trekt (dat heeft ze niet). En ze plast nog wel held kleine beetje (sterk ruikend).

Zal ik dokterspost bellen of nog 1 nacht aankijken?!

4. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

Jan 17, 2012
    4,226
    0
    0
    Ik zou bellen JAnuari!!! Daar zou ik geen risico's mee nemen, je gaat wel de nacht in! Als t vannacht verslechterd en je slaapt... :(

5. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

Jan 17, 2012
    4,226
    0
    0
    Ja dat lijkt me een goed plan!! Kon je t thuis maar doen he ;) Gewoon ff een druppeltje bloed op een plaatje en 3-2-1 PIIIIIEEEEEP de uitslag...;):cool:

6. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ja dat zou handig zijn.....:D

@ januari vi dt dat altijd moeilijk te zeggen dat. Moe je echt als ouder zelf aanvoelen.....waarom ben je vandaag noet naar de HA gegaan?

7. januari2010

We kijken het nog een nachtje aan en misschien morgen naar de ha. Mam zegt ook dat haar huid er nog prima uitziet en aanvoelt.

Tja en waarom niet eerder... Het is altijd op en af met die kleintjes, dacht dat ze aan de betere hand was maar ga je toch weer twijfelen als je zelf naar bed gaat...

Morgen dus maar even kijken hoe en wat!

8. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

Jan 17, 2012
    4,226
    0
    0
    Nou ja als ze nog plast is t goed indd :)

9. januari2010

Blijft lastig maar om nu op stel en sprong met haar naar de hap te tijden lijkt me ook niet de oplossing...hoop dat ze straks wakker word en wat wilt drinken...

10. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

Jan 17, 2012
    4,226
    0
    0
    ooooh waarom denk ik daar nu pas aan: IJSJES!!! Waterijsjes!!! Dat eten ze meestal wel en daarmee krijgen ze vocht binnen!!

11. januari2010

Thanks voor de tip!

12. kimberly22

kimberly22 Fanatiek lid

Jan 24, 2007
    1,039
    0
    0
    januari: als ze goed reageerd en allert is dan mag je best even wachten tot morgen anders zou ik toch wel aan de bel trekken.
    beterschap.

voor degene die het vroegen, mijn dochter wordt maandag geholpen aan keel en neus amandellen.

love: wij zijn idd nog niet begonnen aan babykamer, wel alles in huis gehaald maar we moeten nog behangen en alles op zijn plaats zetten. maar we hebben nog even de tijd.

13. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ja herkenbaar.....en daarbij gaat het s'avonds altijd slechter dan overdag niet? Hier wel altijd..of juist in het weekend;)

14. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ja klopt Kim je hebt nog even hahahaha...
    Ah bah lijkt me toch eng als je kindje geopereerd moet worden.....sterkte

15. januari2010

Ja vind het altijd zo lastig! Ben ook al een paar keer voor niks geweest, Dat ze weinig konden doen en dat ze gewoon moest uitzieken.
    Hopelijk is ze morgen weer beter en gaat ze weer eten en drinken. Als ze met koorts wakker word dan bel ik morgenochtend wel gelijk huisarts.

Bij mijn zoon ging ik een keer voor controle naar het ziekenhuis, vanwege zijn heftige geelzucht. Ik dacht dat het al veel beter ging maar toen werd ie direct opgenomen... Zo zie je maar dat je er soms toch behoorlijk naast kan zitten.

16. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ja is ook moeilijk.....en daarbij moet je je kindje ook leren kennen. De oudste kan nogal paniekerig zijn en de laatste keer met oorpijn zat ik gelijk boj de hap en viel het wel mee....ze had alweer praatjes op weg naar huis,....maar ja liever te vaak dan dat er echt iets ergs is:(

Het is gewoon altijd moeilijk met kleine kinderen

17. januari2010

Dochter werd om 3.30 wakker zonder koorts en dronk 30 ml, vanmorgen nog eens 20 dus het gaat de betere kant op!

18. lieke1979

lieke1979 Fanatiek lid

Oct 13, 2008
    1,438
    0
    0
    Gelukkig januari!

19. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Hè hè januari....altijd zo fijn als ze weer de goede kant op gaan..!

20. claudia1976

claudia1976 Bekend lid

Nov 8, 2010
    744
    0
    0
    ppppfffff Januari blij dat je kleintje weer iets drinkt!!! Is toch altijd schrikken als ze niet goed drinken! Zo'n kleintje kan namelijk makkelijk uitdrogen.
    Bij mij is altijd zodra ze helemaal suffig worden en haast niet meer reageren, dan gaan bij mij alarmbellen af en dan is het gelijk bellen!

Paar maanden terug wilde Emma ook niet meer drinken, echt drama. Ha gebeld krijg je zo'n assistente aan de lijn. En die vraagt maar ze eet nog wel?? Mijn antwoord NEE want ze krijgt nog flesvoeding dus niet drinken is ook niet eten!!! Toen kreeg ik te horen dat ik O.R.S. bruis moest halen dat is tegen uitdroging.
    Ze ging gelukkig 's-avonds weer iets drinken! Wat was ik opgelucht!!
    Kan je nagaan hoe snel een kleintje iets heeft. Vertrouw altijd op je gevoel en als ze anders reageren dan normaal aan de bel trekken!!

Share This Page