derde kindje.....

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by Lov23, Jun 11, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

Jan 17, 2012
    4,226
    0
    0
    Fijn Januari dat ze weer aan t opknappen is!!!

2. claudia1976

claudia1976 Bekend lid

Nov 8, 2010
    744
    0
    0
    Op dit moment op marktplaats aan het rondsnuffelen naar een extra knuffel voor Emma. Ze heeft zich juist gehecht aan een knuffel waar we er maar 1 van hebben!! Balen!!
    Denk dat ik hem heb gevonden, want in de winkel is ie niet meer verkrijgbaar en gemaakt worden ze ook niet meer!!

3. kimberly22

kimberly22 Fanatiek lid

Jan 24, 2007
    1,039
    0
    0
    januari: fijn dat het iets beter gaat dat lucht vast weer wat op.

claudia: ik hoop dat je hem gevonden hebt, drama lijkt mij dat.
    alleen mijn oudste heeft het gehad tot haar 3 jaar die was helemaal gek van een speciale winnie the pooh beer. en die krengen kosten 10 euro per stuk. dus hebben we toen toch maar 3 extra gehaald.

ik heb vandaag heerlijk uit mogen slapen van ml, ik was pas om 11.30 uit mijn bed, wat heerlijk is dat zeg zeker als je snachts zo lang wakker ligt.
    net even alles gepoetst beneden, en boven is het kamertje van beebje al leeggehaald. straks behang snijden en dan komt morgenochtend mijn moeder behangen die is daar goed in.

4. Kache

Kache VIP lid

Jan 11, 2012
    6,257
    1,165
    113
    @ Januari: oh, wat fijn dat het weer wat beter gaat met je dochtertje! Blijft lastig inschatten wanneer je aan bel moet trekken, als ik twijfel bel ik gewoon altijd om te overleggen met assistente/HAP wat te doen. Ik heb ook wel eens gehad dat de arts me dan terugbelde bijvoorbeeld.

@ Kimberly: oooohhh! Jaloersssss! Tot 11:30 uur!? Lijkt me idd heerlijk, heb vannacht ook weer wakker gelegen van 00:30 tot 2:30 uur :( (waardeloze uitvinding van moeder natuur, dat je juist in een zwangerschap slapeloosheid krijgt!)
    Ha ha, zo zie je maar, als je het over de duivel hebt :p. Nou, fijn dat er verder geen bijzonderheden zijn. Bij mij lag vandaag brief van UWV in de bus, dus die moet ik ook nog even 'geruststellen' ;).
    Maar spannend, dus maandag... (kan er gelukkig niet over meepraten)
    Hoe is het met lies/been trouwens?

@ Babbelbol: ha ha, ja, waterijsjes! Ook een mooie bron van vocht. Hebben mij ook geholpen de uitdroging buiten de deur te houden in 1e trimester ;).

@ Claudia: succes met zoeken! Ik moet eerlijk bekennen dat beide kids een favo-knuffel hebben, maar ik heb geen reserves (idd, ze hechten zich natuurlijk net aan die ene knuffel die tante zus en zo uit Parijs heeft meegenomen ;)). Gelukkig nooit drama gehad en tegenwoordig zijn ze oud genoeg om een verlies redelijk goed te kunnen accepteren, denk ik. Ze varieren beide met welke knuffels in bed mogen :p.

@ hier: in principe laatste keer vandaag op werk, alles opgeruimd en overgedragen. Ben bekaf nu... (en dus erg misselijk ;))

Controle bij psychiater was helemaal ok, het gaat heel goed met hem, dus vooral niets veranderen nu! Hij was weer mooi gegroeid (1.23 m alweer) en relatief weer wat slanker geworden :D, YES! (hij had als peuter wat overgewicht, te hoog BMI, maar nu sinds een jaartje niet meer) Is erg mooi, want veel voorkomende bijwerking van zijn medicatie is gewichtstoename, maar daar heeft hij dus geen last van.

5. claudia1976

claudia1976 Bekend lid

Nov 8, 2010
    744
    0
    0
    Kimberly uitslapen oooooohhhhhhhh wat lijkt me dat lekker!!! Bofkont!!

Kache wat goed zeg!!! Harstikke trots op je zoon zeker!! En ook nog mooi gegroeid en nog slanker geworden!

Even nog over het knuffeldoekje van Emma denk toch echt dat het hem is, heb al via de mail gereageerd wat ze er voor willen hebben. Alleen het oude doekje van Emma zal even gewassen moeten worden ziet er al niet zo lekker meer uit!! Dit zal dan de derde of vierde keer zijn dat ik hem uitwas......

6. januari2010

januari2010 Niet meer actief

Claudia: heb je de knuffel gevonden op marktplaats?
    Lees nu dat het hem hoogstwaarschijnlijk is! Fijn!

Kimberley: wat heerlijk dat je kon uitslapen! En ook weer een schoon huis, vind ik ook altijd zo heerlijk!
    Fijn ook een moeder die goed kan behangen! Wij moeten bijna alles uit handen geven, niet echt een handige man en/of ouders.

Kache: wat een goed nieuws over je zoontje! Je zal wel heel blij en trots zijn!

Knuffeltjes: hier heeft onze dochter een speenknuffel, wij hebben toen voor de zekerheid ook een tweede gekocht maar nu is ze gehecht aan allebei der speenknuffel... Van de regen in de drup dus!

Hier: vanmorgen te vroeg gejuicht, het is gebleven bij de 50 cc limonade maar ze heeft wel 2 raketjes gegeten! Thnx voor de tip babbelbol!! Vanmiddag wel naar de huisarts gegaan omdat ze wel heel suf werd, Ze heeft inderdaad uitdrogingsverschijnselen daarom morgen om 8.30 terug komen om te kijken hoe het gaat.
    Haar temp is vandaag niet hoger geweest dan 38,2 dus je zou denken dat ze wel weer zou gaan eten en drinken...
    Bij de dokter woog ze nog 11,2 kilo... Niet echt veel.

Tot morgen.

7. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Oei sterkte Jan......hoop dat het snel beter zal gaan....

8. Ka85

Ka85 Fanatiek lid

Jan 14, 2009
    2,587
    0
    36
    Januari fijn dat je dochtertje weer wat aan het opknappen is!! Lastig is dat hè wanneer je wel/niet aan de bel moet trekken. Oh ik lees net dat het weer wat minder gaat. Goed dat je toch voor de zekerheid even langs bent geweest! Hopelijk knapt ze vannacht en morgen weer wat op!

Claudia fijn dat je de knuffel hebt gevonden!
    E heeft geen knuffels in bed. L wel 3 kleine knuffeltjes en die is helemaal gek van een pinguin ;) Pinpin noemt ze hem :) Heel schattig. Die krijgt altijd een kusje als ze gaat slapen.

Kimberley oeh wat lekker dat je zo lang hebt kunnen uitslapen! Ben je weer wat bijgekomen?

Kache fijn dat je zoontje is 'goedgekeurd'!! Mag ik vragen wat voor vorm van autisme hij heeft? Ik werk zelf met autistische jongeren.
    En heerlijk dat je je werk nu hebt afgesloten. Kan je alles op je eigen tempo doen en voel je je hopelijk wat beter.

Vandaag 'even' 5 uur vergaderd. Daarna was ik er wel flink zat van. De meiden waren bij thuiskomst ook niet bepaald gezellig. L had maar 45 minuten geslapen terwijl ze normaal echt nog wel 1.5 uur slaapt. We hebben net een nieuwe gastouder, omdat onze andere met zwangerschapsverlof is en ze had haar er meteen uitgehaald toen ze wakker werd. Die storte om 16 uur dan ook helemaal in. Ze is ook niet helemaal fit, verkouden, beetje verhoging, ontstoken oogje. Ze sliep om 18.30 ook al heerlijk.

9. kimberly22

kimberly22 Fanatiek lid

Jan 24, 2007
    1,039
    0
    0
    kache: fijn dat alles goed was. mooie lengte toch voor een jongen en top dat hij wat slanker is geworden.

jan: wat vervelend zeg dat het nog niet helemaal goed is. hopelijk veranderd het snel en knapt ze goed op want een opname is niks, spreek helaas uit ervaring met beide kids.
    wat een licht gewichtje idd, daar mag gauw wat bij. helaas zegt temp niets over uitdrogen, hoe is het nu vanavond met haar?

ka: balen dat ook jou meisje niet helemaal lekker is, hopelijk morgen weer aan de betere hand. bevalt de gastouder verder wel?

dat uitslapen had ik echt even nodig, niet dat mijn energie level daardoor hoger is geworden maar gewoon even die rust.
    ik had het er vandaag met mijn moeder nog over dat deze zwangerschap echt zo anders is. ik kan echt niet blij zijn alleen maar chagarijnig en emotioneel. dat klinkt dan zo ondankbaar.
    ik ben absoluut dankbaar met dit mooie wondertje, maar de zwangerschap ervaar ik echt als een domper en ik kan ook maar met moeite genieten. herkent iemand dit gevoel?

10. tweety

tweety VIP lid

Oct 2, 2005
    10,054
    0
    36
    dordrecht
    @claudia volgens haar is het raak. Maar ik denk het niet. Waarom geen idee maar mijn gevoel zegt het.

@lov o wat een super daling. Gelukkig.

@januari nee niet aan iedereen een enkeling weet het. Me beste vriendin weet het een collega half en me moeder ook half. Mijn zwager en schoonzus heb ik mezelf schijnbaar voorbij gepraat op nieuwjaarsdag die vroegen aan mijn man opeens een paar dagen later of ik serieus was over een kleine. Oops. Hoop dat je kleine meid snel beter is. Heeft ze nog wat gedronken na de ha?
    @kache ja idd maar ik voel nu eigenlijk niks anders als anders.

11. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

Jan 17, 2012
    4,226
    0
    0
    Welke knuffel zoek je meid? Ik heb er ondertussen ZOVEEL!! Misschien kun je m (gratis) van mij hebben!

Janu: ooh neeeeeeeeeeeeee wat sneu :(:(:( beterschap!!!!! en sterkte! gelukkig eet ze wel ijsjes :)

Kache: gied nieuws!!!!! houden zo he meid!!! :)

Ka: oh dat is lang indd ;) beterschap!

Kim: Ja ik herken het heeeeel erg. bij nr 2 in de rolstoel gezeten ivm combi BI en pijnlijke HB... Ik kon niet meer voor mn zoon zorgen en ooooh wat was ik ellendig...

Hier ben ik bang weer diabetes te hebben... Waarde nuchter: 6.1 en gisteravind 7.9... :( Nu al...

12. claudia1976

claudia1976 Bekend lid

Nov 8, 2010
    744
    0
    0
    Januari ik hoop dat het alweer wat beter gaat met je dochtertje??

Babbelbol de knuffel die ik zoek heb ik in mijn fotoalbum staan..
    Zag net dat ik een reactie had in mijn mailbox staan. Ze heeft hem nog en de prijs valt mee! Gelijk gevraagd hoe we de betaling en verzending gaan regelen.

13. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

Jan 17, 2012
    4,226
    0
    0
    Oh nee die heb ik helaas niet. Gelukkig valt de prijs op MP mee :D

14. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Oh nee Claudia die heb ik ook niet......
    Babbel dus jij had al eerder diabetes?

15. Lov23

Lov23 Niet meer actief

@ka is altijd even wennen weer als je een ieuwe hebt hè....
    @tweety ja gelukkig! Hoe is het?
    @jan is je kindje al iets beter?

16. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

Jan 17, 2012
    4,226
    0
    0
    Ja helaas wel. Maar heeeeel laat pas gecontroleerd... 34 wk was ik al. En mn dochter was bijna 4 kilo met 37.2!!

17. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Pffffff;)
    Zul je nu gelukkig wel hoed in de gaten worden gehouden neem ik aan?
    Mijn bloeddruk is altijd te hoog als ik zwanger ben

18. claudia1976

claudia1976 Bekend lid

Nov 8, 2010
    744
    0
    0
    Tot nog toe geen last gehad van hoge bloeddruk... Waaraan kan je het zelf merken dat je een hoge bloeddruk hebt??

Zo knuffelkonijntje wordt opgestuurd nog een paar dagen en we zijn de trotse eigenaars van een extra knuffelkonijn!!!

19. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

Jan 17, 2012
    4,226
    0
    0
    Nou ja ik weet t niet. Mijn zoon was over de 4 kilo met 39.2 en dus zou ik standaard op diabetes getest meoten worden, maar dat is niet gebeurd dus. En ze weten dat er zoveel diabetes in mn familie voorkomt, dus ze hadden echt beter moeten opletten. Maar ik heb niet zo'n heel fijne vk-praktijk vind ik. De meesten zijn wel lief, maar ze zijn te nuchter. En nuchter is goed, zeker met al die zwangere hormoonballen, maar zij zijn echt te nuchter. Er is gebrek aan empatisch vermogen vind ik. Ja als je iedere keer zeurt over hoe zwaar je het hebt en hoe vreselijk je zwangerschap wel niet is, dan word je vroeg gestript en met je meegedacht. Maar zo ben ik niet!

20. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

Jan 17, 2012
    4,226
    0
    0
    oh hoge bloeddruk is ook niet fijn :(

Share This Page