@lov domein de schatberg in sevenum, vlakbij toverland. Dichtbij huis, maar mooie huisjes en betaalbaar!
Hai Meiden, Ja inderdaad ik was vanmiddag even ingelogd, maar ik moest naar de zwemles van de oudste dus vandaar dat ik al snel weer weg was. Ik heb even afstand genomen van zp omdat ik er emotioneel en lichamelijk even helemaal doorheen zat. Alle spanning rondom deze nieuwe zwangerschap en het niet verwerken van de miskraam speelde daarin emotioneel een grote rol. Toen alles goed leek te gaan met deze zwangerschap kwam alles er pas echt uit. Ook nog een hoop verdriet van de miskraam. Nou ja gelukkig had ik allerlei lichamelijke kwaaltjes van een zwangerschap er ook deze keer erg. Erg misselijk en moe enzo. Tel daar het drukke werkleven en gezinsleven bij op en daar liep de emmer even over.... Gelukkig gaat het nu wat beter en kom ik stiekum weer eens even neuzen, want ik mis jullie wel en ik ben ook zo benieuwd hoe het met iedereen gaat. Gelukkig zie ik een hoop blij nieuws voor bij komen. Met de baby gaat het dus goed. We hebben nu 4 echo´s gehad. 3 geplande en een cadeautje van de vlos zeg maar en daar hebben we ons frummeltje al goed op zien groeien tot een echt mensje van twaalf weken, springend en zwemmend en wel. Erg leuk. Nu ben ik 13 weken vandaag en het lijkt echt heel goed te gaan. Volgende week mag ik op controle bij de vlos en hoop ik het hartje te kunnen horen. Ik lees in ieder geval mee en ik probeer ook te reageren, maar dit lukt niet altijd. Nu ga ik nog even een paar bladzijdes terug lezen.... Liefs Zeester
Kimberley: nu ik het in mijn kaart las, weet ik inderdaad dat ik er veel last van had vanaf een week of 30, alleen bij de eerste. Zij lag ook heel laag! Ben ook benieuwd naar mijn test morgen, kan ook een vals positieve zijn... We wachten het nog even af. Toch maar werk mee naar huis genomen? Jij zit toch eigenlijk in de ziektewet nu?? Hart voor de zaak hoor! (Ik hou wel van die instelling!!) Claudia: zeker spannend! Morgen maar weer testen! Heb een foto op de site gezet en de meeste mensen zien het streepje ook maar een aantal niet... Het moet toch haast wel dat je het kaartje helemaal kan voorbereiden en dan op het laatst de foto's toevoegen! Denk dat je weinig tijd hebt om het kaartje in je kraambed te ontwerpen! Lekker even de tijd voor nemen, leuk!! Mrsdee: het gaat goed met onze dochter, ze heeft er weinig last van gehad, gelukkig. Kwa gehoor merken we nog weinig maar we moeten haar ook wat tijd gunnen. Ik hoop voor je dat je snel zwanger bent!! Duim voor je. Babbel: super goed nieuws! Heel blij voor je dat alles er goed uitzag, je zal wel opgelucht zijn!! Zeester: wij kennen elkaar nog niet maar ik begrijp dat je een heftige tijd hebt gehad. Goed dat je het nu aan het verwerken bent en alles een beetje een plekje kan geven. Ik hoop dat je lekker kunt genieten van deze zwangerschap!! Ik ga lekker slapen, morgen weer vroeg op!
Hey lieve zeester! Ik snap je meid.....wat fijn dat je echo's allemaal zo goed zijn..... @jan vergat je helemaal hihi....maar wanneer ga je testen?!
Morgen weer... Ik ben natuurlijk te vroeg maar op de test van vanmiddag staat echt een streepje! Ik vind de streepjes ook altijd duidelijker worden als ze opdrogen... Alhoewel je dan eigenlijk niet meer moet kijken. Maar het kan evengoed een indroger zijn! Maare... Huttenheugte is echt leuk! Wij hadden een vip huisje met veel korting geboekt, was super mooi!!
Weer getest en ik zie al ik heeeel goed tuur toch weer een licht roze streepje! Morgen weer testen Begreep alleen dat de kv 2 voor 5 niet meer zo betrouwbaar zijn als voorheen, jammer! Het kunnen dus ook vals positieve zijn.
@babbel, hé dat is toevallig!!! We zijn daar ik november 2010 geweest. Gaan jullie vaak naar Toverland? Wij wonen vlakbij Gaiazoo en gaan heel regelmatig met abbonnement er naar toe! @jan, hoop dat het niet vals positief is. @lov, kan ik me voorstellen... @zeester, welkom terrug en ik hoop dat alles goed gaat en je steeds meer vertrouwen krijgt...
Januari bij de laatste foto zie ik inderdaad een tuurstreepje (laatste op deze pagina gezet) Ik hoop dat het geen valse test is voor je, wat je wel eens hoort bij die van de kruidvat! We gaan gewoon uit van het positieve!!!!! Zeester welcome back!! Wat geweldig dat je nu een aantal echo's hebt gehad waarop je een heerlijk zwemmend, buitelend kindje hebt gezien!! Het is je gegund!!
zeester: fijn om even wat van je te horen en heel goed dat je het zo hebt angepakt, tijd voor jezelf is niet verkeerd. fijn dat nu alles goed is met jullie frummel. neem de tijd om alles goed verwerken en pas goed op jezelf. jan: ik zie ook zeker een streepje, hopelijk wordt die steeds duidelijker. ik zit idd in de ziektewet maar voel mij heel betrokken bij de praktijk dus wilde toch wat doen om ze te helpen. vandaag suiker laten prikken die zou tussen de 4 en de 5.6 moeten zijn en die van mij is verbazingwekkend 3.8???? erg vreemd dus. maar goed er wordt nu niets mee gedaan. volgende controle weer gewoon urine testen. ik heb dus in ieder geval geen zwangerschapssuiker dus dat is mooi.