lieke;wauw mooie boom hoor, ben benieuwd als die klaar is. kache: flinke baby heb je al hoor hihih. fijn dat je nu geen spuiten nodig hebt. ik ga voor de 6 pond ipv 9 hihihi. jan: kan het niet dat je gewoon zwanger bent en dat de ene urine meer geconcentreerd was dan de andere? ik hoop het voor je want dit is toch echt een positieve test. de operatie van dochterlief is goed gegaan gelukkig. ze heeft gisteren de hele dag geslapen en vandaag lekker in bed met een filmpje. met ijsjes, koud drinken en toetjes is het goed te doen. ik hoest nog steeds vreselijk veel de noscapine doet naar mijn idee wel iets, je mag het helaas maar 3 keer per dag hebben enhet werkt dan ongeveer voor 2 uurtjes. we zijn geloof ik uit de naam voor onze uk. ik had 2 namen die ik echt geweldig vond helaas manlief niet. manlief heeft toch meer met de naam die wij voor de jongste hadden als ze een jongen was geweest en die naam vind ik ook nog steeds geweldig, dus komt helemaal goed. intussen is ook het geboortekaartje uitgezocht en in elkaar gezet, de adressenlijst is compleet dus weer een stapje verder.
Kimberkey: fijn dat het is meegevallen bij je dochter! Nu maar lekker verwennen! Vind het zo sneu voor die kleintjes. Wel jammer dat jezelf nog zo ziek bent! Ben heel nieuwsgierig naar de naam!! Fijn dat jullie eruit zijn en ook het geboorte kaartje al klaar! Goed bezig!!
Januari ik zou toch echt zeggen bij het zien van deze test dat je zwanger bent!! Anders test je over een paar dagen weer en/of langs de dokter voor een urine/bloedtest?? Kimberly fijn dat de operatie bij je dochter geslaagd is en nu maar herstellen!! Balen zegt dat je nog steeds zo aan het hoesten bent! Ik hoop dat er binnenkort toch echt verbetering intreedt bij je!
@jan ja dat heb ik ook ff gedacht maar das wel erg vroeg na mijn eisprong. mijn vriendin zei het ook al. nou ja we zien het wel het zet iig nog niet door dus kan nog vanalles zijn. maar ehh ik zie toch echt een streep bij jou dus ik denk toch echt dat je zwanger bent aangezien de ongi ook nog niet verschenen is. misschien een testje met ochtendurine doen? @kim fijn dat de operatie goed gegaan is. hebben jullie zelf een kaartje gemaakt? @hier zo heb eindelijk eens een weekeind vrij. al 6 weekeinden min 1 dag gewerkt nu eens ff niet heerlijk. hier nog steeds viezige "afscheiding" niet veel maar weer een druppie ofzo. merkte op de wc vanavond wel een meetje een beurs gevoel onderin mijn buik op. maar verder. ik dnek zelf dat ik weer een korte cyclus heb deze maand en dat de ongi aankomende week komt.
Tweety: voor jou dus ook weer afwachten, kan echt nog twee kanten op! Heerlijk een weekend vrij! Heb je plannen?? Lov: hoe is het met je? Bloedverlies gestopt? Op voor een nieuwe ronde? Dikke knuffel voor jou! Hier: dalijk met kids naar indoor speeltuin, vanmiddag wandelen met mijn oma en eten voor haar maken. Vanavond een verjaardag en morgen nog geen plannen. Heerlijk weekendje! Op mijn test zie ik ook duidelijk een streepje maar ik heb er geen goed gevoel over, is allemaal zo anders als bij de andere twee.
Hey meiden..... Hoe is het hier? Helaas bloed ik weer hier.....wordt er nu wel gek van en begin me zorgen te maken. Zolang bezig zijn met bloeden na een mk is toch niet normaal?
Ik zou de gyn of Vk toch even bellen, dit duurt wel erg lang! Misschien moeten ze de baarmoeder toch schoonmaken. Wat ontzettend vervelend voor je! Sterkte!
tweety: spannend weer dat afwachten, en maar lekker genieten van je vrij weekend. wij hebben een kaartje uitgezocht via een website, ik heb alvast de tekstjes aagepast zodat we straks alleen de datum, gewicht en lengte in hoeven te vullen. jan: klinkt als een leuk dagje vandaag. ik blijf het nog steeds nog anders vinden nu met een derde zo onwerkelijk. dochterlief mag pas vanaf maandag naar buiten ivm infectie gevaar dus wij zijn huisgekluisterd. ik denk wel dat ik vanmiddag even naar een verjaardag ga, er toch even uit. love: nee toch, het lijkt wel of je hele lichaam van slag blijft. ik zou ook even maandag bellen met de gyn. zo is ook niks. je blijft in die onzekerheid zitten. dikke knuffel.
@jan leuk dagje speeltuin. kids vinden het hier ook altijd erg leuk. het kan idd 2 kanten op want nu is er weer niks te bekennen. @lov hej hallo. weer bloedverlies? ik zou ook idd ff de ha of gyn bellen maandag ff voor de zekerheid navragen. hier niks bijzonders op de planning ben nog bezig met een taart maken morgen ook 1 taartje op de planning verder niet veel bijzonders. wil ff op zolder gaan ruimen verder en misschien ff een muurtje sauzen moet nog gebeuren haha.
@ Januari: oeh, meid , nu wordt het wel heel spannend, want... dat is gewoon een positieve test! Zo zag mijn eerste test er ook uit afgelopen juli. Misschien dat die tuurstreepjes van eerder door een (latere) eisprong gekomen zijn?? Dat heb ik hier wel vaker gelezen. En dan zou het logisch zijn dat je het 2e streepje nu nog niet knalt. Ik ben erg benieuwd, meid! En idd, vreselijk bericht van dramaqueentje . Ik kende haar niet (de naam zegt me niets), maar het idee alleen al om zo jong (en zwanger!) te overlijden... wat een drama. @ Tweety: hmmm, duim voor je dat het geen korte cyclus is, maar een positiever soort bloeding... @ Kimberly: fijn dat de operatie goed gegaan is. Vertroetel haar maar lekker en ik hoop dat ze er goed van opknapt. En leuk dat jullie uit de naam zijn, geboortekaartje (moeten we nog steeds aan beginnen )... weer wat stapjes dichterbij! @ Lov: nee toch :x!? Weer bloedverlies? Jeetje, wat balen! Nee, dat lijkt me echt niet normaal, zou ook zeker even contact opnemen met gyn. Een collegaatje van mij bleef 5 wkn bloeden na een miskraam en is toen toch gecurreteerd (maar daarmee was het wel opgelost!). Sterkte! @ hier: van slag geweest van een kl*te-bezoek aan CB met een vreselijke -piep- arts. Ik kende hem niet, maar ik had wat vragen over gedrag van mijn dochter, maar in plaats van tips kreeg ik alleen maar commentaar en toen wilde mijn dochter ook al niet meewerken met testjes e.d. en dat was 'mijn' schuld met mijn softe gedoe etc. Ik voelde me even helemaal de grond ingeboord als moeder en zo overdonderd dat ik niet eens een weerwoord heb gegeven. En na het prikje kon E alleen nog maar heel hard huilen, dus ook niet echt gelegenheid om te praten. Eerlijk gezegd wilde ik gewoon zo snel mogelijk weg daar ... En mijn vragen zijn dus nog steeds niet beantwoord... En het zullen de hormonen wel zijn, maar ik heb er echt een nacht slecht van geslapen, opeens twijfelend aan alles . (wat een vreselijke gedachte dat ik straks weer opnieuw aan CB riedeltje moet beginnen met nr 3...)
kache: wat erorm balen zeg van het cb, ik vind dat ze altijd wel wat te zeuren hebben en vraag dan ook altijd zo min mogelijk. maar ik vind wel dat de arts je op zijn minst wat tips had kunnen geven ipv aanvallen. daar zitten ze tenslotte toch voor. misschien zou je anders je vragen over het gedrag van je dochter aan de huisarts kunnen stellen, die zal er vast wat tips voor hebben.
Lieke gave boom! Dramaqueentje, ik kende haar ook niet, maar jeetje wat heftig zeg!! Moet je toch niet aan denken dat je zo jong komt te overlijden! Man en je kind(jes) achter laten... Januari ik zie echt wel een streepje hoor! Morgenochtend nog eens testen? Kimberly fijn dat de operatie van je dochtertje goed is gegaan. Nu lekker verwennen en hopen dat ze snel weer de oude is. Jij zelf nog beterschap! Tweety oeh lekker een vrij weekend! Ik ook. Alleen manlief die werkt het hele weekend. Beetje ongezellig. En afwachten dus met je cyclus. Spannend steeds! Lov jeetje alweer bloed... Ik zal misschien toch de gyn bellen voor advies. Duurt wel erg lang zo hè. Sterkte! Kache hè bah wat een vreselijk cb-bezoek was dat dan! Ik dacht dat het cb was bedacht om je te ondersteunen, maar op deze manier is dat ver te zoeken! Kan je niet nog een nieuwe afspraak maken met een arts die wel de tijd neemt voor je en je serieus neemt? Dan kan je in ieder geval je vragen kwijt en misschien een klacht indienen over de manier waarop je vandaag bent behandeld. Echt belachelijk! Fijn dat alles goed was bij de vk! En weer op weg naar een 9 ponder! Spannend als ze voor het eerst naar school gaan lijkt me!! Wij zijn net aan het kijken naar scholen. We hebben er inmiddels 2 gehad en aankomende week de laatste. Ben benieuwd naar die school! Daar gaan eigenlijk alle kinderen hier in de straat naar toe. Wat waren jullie kindjes allemaal snel zeg! Lopen net na de eerste verjaardag. De jongste kon pas rollen met bijna 11 maand Ze liep dan 'al' wel met 15 maand. Toen ze eenmaal wat bewoog ging het ook wel snel. Ik snap helemaal niks meer van mijn cyclus. Ik heb de hele afgelopen week al een zeurend gevoel in mijn buik en wat steken. Ik dacht mijn eisprong. Gisteren had ik nergens meer last van. Vandaag weer zo'n zeurend gevoel en nu ook van die vruchtbare afscheiding. Die had ik afgelopen week niet. Vreemd toch weer...
@kach dat cb grrrrr ik liet ze vaak ook lullen pfff niet leuk dat je zon naar gevoel had erna. @hier niet veel bijzonders te melden haha.
ka: het ene kind snel en de ander langzaam. mijn oudste was extreem snel en dat is ze helaas nog. gelukkig doet de jongste alles een beetje op normaal tempo. zou je dan nu niet je ei kunnen hebben? je lichaam kan je soms zo voor de gek houden. is je cyclus normaal wel altijd hetzelfde? jeetje wat een vreselijk nieuws idd zo jong overlijden en een kindje van 15 maanden achterlaten. daar moet je toch niet aan denken. de oudste is alweer zo goed als opgeknapt, ze eet weer alles en speelt weer lekker. ik ga morgen toch even langs de huisarts ik wordt helemaal gek van dat hoesten en dat alles vast zit in mijn holtes. wil er nu eindelijk wel vanaf. ik ga zo even wat opruimen en verder een luie dag vandaag
@jan, indoorspeeltuin altijd leuk in deze tijd van het jaar! Wij zijn vrijdagmorgen ook geweest. Heerlijk! Vreselijk nieuws zeg van dramaqueentje... Die test vind ik er trouwens wel heel positief uit zien hoor. @tweety op welke dag van de cyclus zit je nu? Klinkt zwaar zoveel weekenden werken! @kim, wat goed dat de operatie goed is verloen en ze al goed is opgeknapt! En wat schiet je al goed op met alle voorbereidingen! Wel baen dat je zo ziek blijft... @lov dat duurt wel heel lang. Zou inderdaad de gyn even raadplegen... Hoe is het verder met je? @ka, zou je eisprong niet nog gewoon komen dan? @kache, wat een vreselijke lui toch steeds bij het cb. Ik heb die ervaring vooral van het behin. Ze maakten me zo onzeker. Niks van aantrekken! Maar ja, is makkelijk gezegd. De laatste keer had ik een jonge man en dat beviel prima. Die zijn toch wat nuchterder of zo.. Wij hebben dochterlief gisteren verhuisd naar de nieuwe prinsessenkamer. Leuk geworden! Alleen zagen we daarna dta de babykamer een muur met roze vegen heeft. Waarschijnlijk van het dekbed? Dus wij meten nog witten! De boom schiet al goed op. Alleen de blaadjes nog even plakken. Hoop zo dat het leuk wordt.
grrrr denk ik klaar te zitten voor ontvoerd is het niet meer @lieke ik zit nu op dag 19 3 dagen na mijn eisprong als het goed is. dus nog een dag of 10 voor mijn nod.
lieke: ben benieuwd straks naar het eindresultaat, klinkt erg leuk allemaal. moet eigenlijk wel even lachen over het cb, hier zit een vrouwelijke cb arts en toen ik en manlief de eerste daar kwamen met onze oudste hebben wij elkaar wel een paar minuten vreemd aangekeken. die vrouw lijkt niet 100%. ze ziet er al raar uit en dan praat ze ook nog eens alsof wij kleuters zijn en ze moppelt net alsof ze te veel gedronken heeft. die hebben we dus nooit veel vragen gesteld uit angst dat we dan dubbel zou liggen. ik heb over een half uurtje een afspraak met de huisarts, ben benieuwd of die mij kan helpen met mijn hoesten. hoe is het verder met iedereen? lov: nog bloedverlies gehad? ga je nog bellen?
Hey meiden.... Ja het is niet meer leuk. Moet woensdag naar de gyn dus vraag het eens. Mijn bm was altijd schoon....dus ik denk dat ik ga vragen of ik niet aan de pil mag....