derde kindje.....

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by Lov23, Jun 11, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. claudia1976

claudia1976 Bekend lid

Nov 8, 2010
    744
    0
    0
    Is me nu al een paar keer die naam opgevallen maar zegt mij totaal niets! Dramaqueen wie is dat en heeft zij een ongeluk gehad??

Lov nog steeds bloed???? Ben benieuwd wat je gyn woensdag gaat zeggen!!

Kimberly hoe was het bij de huisarts heb je iets gekregen tegen het hoesten??

Hier sinds gisteren weer kotsmisselijk vanaf 10.00 uur 's-ochtends tot vanochtend 2.00 uur alles eruit gekotst was op laatst alleen maar gal en oja nog iets onsmakelijks diarree. Nu gaat het een beetje maar heb alleen nog wat gedronken en nog niets gegeten.....

2. kimberly22

kimberly22 Fanatiek lid

Jan 24, 2007
    1,039
    0
    0
    lov: wat vervelend idd, ik hoop maar dat je niet terug aan de pil hoeft en dat er een andere oplossing is. ik duim voor je dat het snel over is en dat je cyclus weer normaal is. zo dat afwachten is ook niet leuk meer voor je. dikke knuffel.

claudia: dramaqueen was een van de dames die actief mee schreef op zp. ze was nu net weer pril zwanger van haar 2e kindje en is onwel geworden waarna ze is overleden.
    wat balen dat je ziek bent geworden, ik hoor iedereen praten over diarree en braken echt verschrikkelijk.
    voel je je verder wel ok?

ik ben net bij de huisarts geweest en heb toch een antibiotica gekregen. alles zit dicht en dat vele hoesten werkt niet bevordelijk met de harde buiken. dus hopelijk ben ik er nu snel vanaf.

3. Kache

Kache VIP lid

Jan 11, 2012
    6,257
    1,165
    113
    @ Januari: ben erg benieuwd... heb je nog eens een testje gewaagd??

@ Ka: hmmm, dat is lastig ja, als je lijf verwarrende signalen afgeeft. Dat was voor mij 1 van de redenen om te temperaturen (en ervaring bij mijn dochter, waarbij ik 10 dgn na NOD pas positief testte omdat ik opeens een heel laat ei had gehad). Daardoor weet ik dat ik 5 dagen voor eisprong al wat last van mijn buik kreeg en beetje misselijk e.d. En dan soms juist de dag voor eisprong even helemaal niets voelen. Dus misschien moest-ie nog springen? Succes met afwachten!
    Enne... mijn kindjes waren ook niet zo snel hoor ;). Oudste liep pas met 19 maanden, de jongste met 15 mnd.

Spannend is dat he, kijken naar scholen ;). Al hebben wij er maar 1 gezien, die staat zo ongeveer in onze achtertuin, dus dat leek ons het meest praktische :D. En omdat de rondleiding erg beviel, geen trek meer om andere scholen te bekijken. En bij zoonlief hadden we natuurlijk geen keus, hij moest naar dichtstbijzijnde cluster 4 school ;) (maar ook daar beviel de rondleiding).

@ Claudia: oeh meid, wat vervelend! Ik hoop dat je snel opknapt, beterschap!

@ Lov: veel succes dan bij de gyn deze week, ik hoop dat hij iets voor je kan betekenen! Want zo is ook echt niks...

@ Kimberly: he, balen dat je zo blijft hoesten! Ik heb daar in december last van gehad, heeft wel 5-6 wkn geduurd voordat hoesten eindelijk weg was... Wat zei de huisarts?

@ hier: tja het CB ;). Ik baal er eigenlijk gewoon een beetje van dat ik me zo van de wijs heb laten brengen, maar ja, ben emotioneel nu even niet de sterkste zullen we maar zeggen :p. Ik ga nog eens overleggen met de verpleegkundige, die ik in ieder geval wel ken, hoe nu verder (ogentest moet bijvoorbeeld nog steeds gedaan worden...).

In weekend bezig geweest met meubeltjes voor dochterlief, helaas heeft het bestelde bed een week vertraging opgelopen :x, dus schiet het nog niet echt op... Waren ook in Ikea, wat spulletjes voor aankleding gekocht en voor het eerst echt een kind 'kwijt' geraakt :). C is door autisme snel afgeleid (mn in drukke winkel) en geneigd zijn eigen gang te gaan, zonder nadenken, dus ging dwalen en opeens zagen we hem niet meer ;). Manlief was al druk aan het zoeken toen er werd omgeroepen dat C, 6 jaar, zijn ouders kwijt was... Gelukkig was hij er niet door van slag geraakt.

Vandaag ook met C op controle bij kinderarts, maar dat zal zo spannend niet zijn :p.

4. Lov23

Lov23 Niet meer actief

ja wat erg van die dramaqueen....herken de naam wel maar weet even niet meer precies wie ze was...

@Claudia iedereen is ziek om ons heen te erg gewoon. Beterschap!

@Kim ook al ziek...bah beterschap hoor....zwanger zijn en ziej is niks! Moet zeggen dat ik alijd iets sneller ziek was als ik zwanger was....minder tegenstand ofzo?

@kache laten we het hopen....wil eigenlijk liever dat mijnlichaam het zelf doet...maar ja dan moet het wel goed gaan.

Ahhh erg lijkt me dat als je kind weg is...ik zou gek worden!

5. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

Jan 17, 2012
    4,226
    0
    0
    Hoe is t gegaan meid? Oh ik lees dat t goed is gegaan, gelukkig!!
    Leuk leuk de naam n het kaartje!!!!! Wel echt rot van je hoest meid, ik heb echt met je te doen...

Claudia: Snelle lopers heb je ;) Mn zoon liep met 13 mnd en mn dochter kon het met 13 mnd, maar loopt niu pas vrijwillig grote stukken hahaha

Lieke: Erg leuk je boom!!! Mooi hoor!!

Tweety: Hoe zit t bankje? Ik duimmmmm!!!!!

Kache: Fijn dat alles goed is met de beeb!!!!
    En mn zoon mag 14 juni naar de BS oefenen.... SPANNEND!!!

Jan: Ja afschuwelijk nieuws he :(:(:( Ben er ook helemaal kapot van... En het maakt me ook bang hoor... Ze was ook nog zwanger... :(
    Oooh je test is wel posi, maar nog steeds heel licht... Pfffff spannend maak je t meid!!!!!!!!!

Lov: Jeetje meid wat een ellende :(:(:(:( Ik zou de gyn echt even bellen hoor!! Dit duurt veel te lang!!! Heb je mn test nóg niet binnen dan? :$ :(

Kache: WAAAAAAAAAAAAAAAAT???????:x:x:x:x:$:$ Niet normaal!!!!!!! Jeetje zeg wat zijn dat toch voor een monsters en wat heb ik een geluk met mijn CB zeg... Ik kan alles vragen en ze helpen echt heel goed en fijn. Je moet dit eht melden bij bureau jeigdzorg, want dit is NIET wat ze daar willen. zij willen ook de rotte peren er uit!! Oh liefe ga niet twijfelen aan jezelf. jij weet wat je kindjes nodig hebben en niet zo'n draak van het cb. Knuf voor jou en je bent een kanjer en laat ze aub gewoon lullen!!!

Ka: Lastig dat je cyclus zo raar doet meid :( Succes!!!

Kache jeeeeutje wat eng zeg!!! Wat goed dat hij naar personeel is gegaan!!!

Hier: Zwanger, misselijk, niet fitjes, obstipatie, bekkenpijn. Maar verder gaat t prima. Mn buik groeit enorm hard al, lang leve mn darmen ;) Ik heb t heeeeeeeeeeeeel druk met afstuderen.

6. Lov23

Lov23 Niet meer actief

nee babbel die komt ook niet meer denk ik hoor..........jammer vindt het lullig voor jou hahaha.

woensdag mag ik naar de gyn dus komt wel goed.
    Maar wat was er gebeurd met dramaqueentje?

7. kimberly22

kimberly22 Fanatiek lid

Jan 24, 2007
    1,039
    0
    0
    kache: gelukkig was je zoon niet in paniek en tja het kan iedereen overkomen. en wat betreft het cb, ik snap dat je er door van de kaart was, en zeker met de hormonen nu. de verpleegkundige vragen lijkt mij een goede optie.

lov: ik merk idd ook dat mijn weerstand echt helemaal niks is op het moment, ben al vanaf het begin aan het kwakkelen.
    zou fijn zijn als je lichaam het zelf oplost, maar het duurt wel al best lang vind ik hopelijk weet de gyn meer.

babbel: echt zwanger dus, hopelijk ben je er er na de 12 weken vanaf, liever eerder natuurlijk. wanneer studeer je af?

8. Lov23

Lov23 Niet meer actief

@Kim ja soms kan het denk ik wel lang duren. Het was natuurlijk ook nog niet zo lang terug dat pas mijn hcg zakte.....

9. januari2010

januari2010 Niet meer actief

Er is weer flink geschreven!!

kimberley: balen dat je nog steeds zo ziek bent, wel fijn dat je nu een ab kuur hebt gekregen. Natuurlijk niet echt fijn als je zwanger bent maar dit is ook niks! Hopelijk knap je er snel van op!

Tweety: maak je vaak taarten? Wat voor taarten maak je dan? foto?!
    Spannend met je cyclus! als het niet heeft doorgzet was het misschien toch een vroege innesteling!! Ben heel benieuwd!

Kache: och dat consultatie buro! Pff, wat een drama af en toe. Ik heb ook een keer een aanvaring gehad. Moet zeggen dat wij wel een hele lieve arts hebben maar de verpleegkundige is een drama!

Ka: balen dat je cyuclus van slag in... gebruik je ovulatie testen? Misschien kunnen die anders wat duidelijkheid geven?

Lieke: Wat vind je dochter van de prinsessenkamer? Blijft ze wel gewoon lief liggen of moet ze wennen?
    Wel jammer dat je nu de muur nog moet witten door het dekbed...

lov: goed dat je nu weer een afspraak hebt gemaakt bij de gyn. Kan me voorstellen dat het nu echt niet leuk meer is!! (dat wat het 2 weken geleden al niet!!) Duurt allemaal wel heerl erg lang, heb toch het idee dat er iets niet helemaal gaat zoals het moet. :(

Claudia: wat balen dat je weer zo misselijk bent, zal het niet een buikgriep zijn dit keer? Het heerst hier ook zo vreselijk, hoop dat het ons bespaard blijft.

Kache: o, jee een kind kwijt in de Ikea. Moet er stiekem ook wel een beetje om lachen... je hoort toch ook altijd dat ze omroepen, ... wilt graag opgehaald worden uit smalland. hihi

Babbelbol: Spannend afstuderen! Wat studeer je dan?? Wel vervelend dat je veel 'klachten' hebt van de zwangerschap! De dagen duren dat altijd zo lang als je niet fit bent!

hier: nog steeds niet ongesteld maar ik weet zeker dat het niet goed gaat, de testen zijn wel positief maar ze worden niet donkerder. De ene dag test ik super positef en 2 dagen later weer een stuk lichter.
    Op zich ben ik redelijk nuchter dus heb er niet zoveel moeite mee maar ben het wel liever kwijt dan rijk...
    Ben benieuwd hoe lang het nog gaat duren, heb nog geen krampen of iets dat er op lijkt :(

10. Lov23

Lov23 Niet meer actief

jan ik heb niet perse het gevoel dat het fout zit maar meer dat mijn lichaam moeite heeft...
    Toen ik pas ongi werd ben ik ook aan de pil moeten gaan want ik bleef ongi...zwschappen niet helemaal vlekkeloos en bevallingen ook niet...dus het is niet vreemd zeg maar.

Balen dat je niet ongi wordt dan.......gek dat je zo op en af test dan zou je bijna dneken vasl posi niet?
    Heb je een foto ik wil best wel eens kijken...

11. januari2010

heb niet het idee dat het vals positief is omdat ik ook al een week overtijd ben.
    Dit is een foto van mijn testjes, de test van vanmorgen is weer een stuk lichter dan de onderste test, ongeveer als de tweede. Bij mijn vorige zwangerschap had ik echt wel knal testen een week overtijd.

12. Lov23

Lov23 Niet meer actief

wel wordt eindelijk mijn ovu lichter!
    test hiermee omdat hcg testen te duur zijn om te blijven testen;)
    Zo kan ik ook zien of het afneemt...
    hier de foto

13. Lov23

Lov23 Niet meer actief

\
    oh nee die zijn echt we posi;)
    Maar die testen zijn niet meer zo fijn hoor...ze blijven ook best licht..
    Ik zou eens wat bestellen via internet...?

14. januari2010

dat is wel fijn lov!

15. januari2010

Welke kan ik dan het beste bestellen? wil niet van die hele dure..

Maar dit is de test van vanmorgen....

Lijkt me toch niet echt duidelijk voor 1 week overtijd... is ook echt minder dan van de week. Er zit overigens steeds minimaal 2 dgn tussen de testen!!

16. kimberly22

kimberly22 Fanatiek lid

Jan 24, 2007
    1,039
    0
    0
    jan: ik heb met kruidvat ook niet zo'n knaltesten gehad ook telkens zoals jij nu hebt. en een clear blue test?

lov: idd worden steeds lichter dat is heel positief toch.

17. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ik heb wel eens de matcare testen gehad.....misschien die? Of ideeën cb kruis doen?

Nou ik test nooit duidelijk op nod dis het kan gewoon....of weet jij precies wanneer je ei was?

Ja ziet er idd goed uit toch? Nou komt vast goed. Heb denk ik alleen wat ijzertabl nodig want ben duizelig....gister al hoofdpijn.

18. januari2010

bedankt voor de positieve woorden!! zal ik dan toch maar een banner maken??

En ijzertabletten zou inderdaad best kunnen! duim heel hard dat je eindelijk weer een nieuwe romde in kan! wanneer heb je je mk gehad? Hoe lang geleden?

19. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ja zwanger ben je toch?! Dus doen hoor....
    Maar de testen moeten wel echt duidelijker worden en niet lichter ;) maar lees vaak dat kruidvat anders is tegenwoordig.

20. januari2010

doe het ook nog niet hoor, roep ik het echt over mezelf af :)

Gevoel is gewoon niet goed, gek he! Bij de andere kids werd het echt steeds donkerder tot een knal test nu blijft het steeds zo vaag.

Share This Page