derde kindje.....

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by Lov23, Jun 11, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ja eerlijk gezegd had ik dat toen dus ook.....ik zag het omdat ik extra 3 dagen gewacht had met de laatste test om die knaller te krijgen. Helaas was die dus al lichter :(....
    Nu naderhand voelde de hele zwschap anders en niet overduidelijk.....

Ik zou ook even afwachten als jij dat voelt.....
    Maar wie weet....komt het gewoon goed! Ik zou nu anders even doortesten met gewoon kruidvat testen om verschil te zien.

2. tweety

tweety VIP lid

Oct 2, 2005
    10,054
    0
    36
    dordrecht
    @lieke mijn 1e of 2e cyclus na het verwijderen van het spiraaltje was ff van slag daar had ik opeens een periode van 21 dagen. Verder zijn ze allemaal tussen de 28 en 30 dagen geweest. Totaal 5 rondes gehad nu.

@claudia beterschap

@babbel het bankje zit wiebelig hoor haha niet lekker zal blij zijn als we een week verder zijn.

@jan ik blijf er bij hoor je ben zwanger. ik maak regelmatig taarten. van marsepein is een hobby van me.
    27271_130349053799509_1532384746_n.jpg

3. januari2010

januari2010 Niet meer actief

Tweety: wat gaaf!! Echt heel erg mooi. Heb je een cursus gedaan? Maak je de cake etc ook zelf?!
    Wil het ook zo graag gaan doen maar de aanschaf in het begin lijkt me best prijzig of niet?

4. tweety

tweety VIP lid

Oct 2, 2005
    10,054
    0
    36
    dordrecht
    ja het bakken doe ik ook zelf. het is idd geen goedkope hobby

5. lieke1979

lieke1979 Fanatiek lid

Oct 13, 2008
    1,438
    0
    0
    Even showen...

Attached Files:

6. januari2010

januari2010 Niet meer actief

Super leuk lieke!! Echt te gek.

Tweety: ziet er echt super uit. Geloof gelijk dat het een dure hobby is! Vind het al knap dat je er tijd voor weet vrij te maken!

Hier was het echt een drama nacht, de jongste is constant aan het huilen, overdag ook al maar kan niet echt vinden wat er aan de hand is. We houden het maar op kiezen die doorkomen.

7. claudia1976

claudia1976 Bekend lid

Nov 8, 2010
    744
    0
    0
    Tweety wat een mooie taart en wat zal het een werk zijn!

Lieke wat een leuke boom! En wat ziet het er fleurig uit!

Hier gaat het vandaag iets beter, heb best goed geslapen, ondanks het onweer en harde regen. Mijn maag is nog best een beetje onrustig, maar dat zal ook wel door die 2 komen die in me buik zitten.......

8. Lov23

Lov23 Niet meer actief

heerlijke taart en een mooie boom!

9. lieke1979

lieke1979 Fanatiek lid

Oct 13, 2008
    1,438
    0
    0
    Wauw wat een mooie taart! Ik bak ze ook zelf, maar zo goed ben ik niet... Echt super!!!

10. kimberly22

kimberly22 Fanatiek lid

Jan 24, 2007
    1,039
    0
    0
    lieke: de boom is super leuk zo.

tweety: en wauw die taart, ik twijfel ook vaak of ik er aan moet beginnen maar het lijkt mij zoveel werk.

claudia: fijn dat het iets beter gaat, nog maar lekker rustig aan doen.

11. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Hier maken we ook vaker zo`n taarten....superleuk en zo lekker hahaah

12. Kache

Kache VIP lid

Jan 11, 2012
    6,257
    1,165
    113
    @ Babbelbol: wat jammer dat je niet fit bent, juist als je nog even flink aan de bak moet ;). Schiet het wel een beetje op, dat afstuderen? (en petje af, dat je het zwanger en met 2 kids doet!)
    Hoe was het nu eigenlijk met je suiker afgelopen, of heb ik daar overheen gelezen?
    (en bedankt voor de knuffel :), lief!)

@ Januari: hmmm, ik kan me voorstellen dat je nog niet echt aan het juichen bent. Testjes zijn idd nog steeds vrij licht :(. En niet om je bang te maken, maar bij mijn miskraam was dat ook zo, die hebben nooit geknald... Uiteindelijk kwam bruin bloedverlies pas met ruim 5,5 wkn, toen waren mijn testjes al tuurstreepjes geworden (HCG bij gyn slechts 30). En na 2 dagen licht bloeden opeens heel heftige buikkrampen, dus de 'echte' miskraam met 6 wkn. Sterkte met afwachten!
    Hoop dat het toch een positief einde krijgt...

Wat balen van zo'n spooknacht, hopelijk zit je jongste snel beter in het vel! (toch niet stiekem de oortjes?)

@ Lov: looking good, die ovu-testjes! Hopelijk goed nieuws bij de gyn deze week.

@ Tweety: wow, dat is nog eens een taart :D! Lijkt me idd geen goedkope hobby, maar wel lekker ;). Ik kom niet verder dan af en toe een appeltaart of een cake (of koekjes met de kinderen samen), maar heb eerlijk gezegd ook geen andere ambities :p...
    Om je verblijf op wachtbankje aangenamer te maken, heb ik nog wat chocolade in de aanbieding? ;)

@ Lieke: mooi! Dat schiet al op! Wordt die dan aan de muur geschroefd, of hoe zit het?

@ hier: heel moe. Manlief was gisteren ziek, dus ik heb veel met kinderen moeten doen en dus ook op controle bij kinderarts met C (alles weer prima). Ik ben echt total loss! (dus ook weer gespuugd vannacht ;), en flink misselijk vandaag, altijd hetzelfde liedje).

Zo min mogelijk van de bank afkomen dus, vandaag... (jammer, want ik zou eigenlijk wel 1001 dingen willen doen in huis, maar mijn lijf zegt nee!)

13. kimberly22

kimberly22 Fanatiek lid

Jan 24, 2007
    1,039
    0
    0
    ik zat net even even te lezen bij babyuitzet en zie dat veel mensen hun beebje overdag beneden laten slapen in box,kinderwagenbak of wiegje. misschien een rare vraag van iemand die zwanger is van de 3e maar waarom slapen de beebjes beneden en niet boven in wiegje/bedje?

kache: fijn dat alles goed was bij de kinderarts, ookv oor jou vandaag een rustig dagje inlassen en even bijkomen van alles.
    het houdt ook niet op met zieke zijn, iedereen om mij heen is ziek inclusief ikzelf.

14. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Toen we de eerste hadden kon dat idd maar nu zou dat echt niet meer gaan.....vindt ik zielig hoor...deed ik bij de tweede al niet. Of ze moet al in slaap zijn gevallen dan liet ik haar beneden, en misschien toen ze nog erg klein waren....

15. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Kache klinkt idd vermoeiend allemaal....sterkte hoor is niet niks als je zwanger bent?!
    Iedereen is werkelijk ziek niet normaal he....

Ik ga er wel vanuit dat het morgen goed neiuws is...en eerlijk erger dan dat het was wordt het nu niet meer....dus eigenlijk is het alleen maar positief

16. claudia1976

claudia1976 Bekend lid

Nov 8, 2010
    744
    0
    0
    Kimberly onze eerste viel gewoon in de box in slaap, pas toen ik de tijden in de gaten ging houden wanneer hij in slaap viel heb ik die tijden omgezet in slapen in bed.
    Onze tweede wilde alleen slapen in bed of tijdens een rit in de wandelwagen of buggy. Het is ook maar net wat voor slaapritme je kind heeft of waar hij of zij het liefst slaapt, daar pas je alles op aan. Bij ons dan!!

17. claudia1976

claudia1976 Bekend lid

Nov 8, 2010
    744
    0
    0
    Lov heel veel succes morgen!!!

Morgen mag ik weer kijken naar de beebs, ik hoop dat ze het goed doen, voel ze in ieder geval de hele dag dus ik denk dat het wel goed gaat!

18. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Geniet er lekker van claudia....is het al goed doorgedrongen dat je dalijk gelijk 2 baby`s hebt :D?

Moet zeggen dat de tweede ook goed met geluid kon omgaan...dan heb je daar ook geen moeite mee om ze onder te laten liggen. Kan je kindje daar nu niet goed tegen ... ja dan leg je ze boven in bed.

19. claudia1976

claudia1976 Bekend lid

Nov 8, 2010
    744
    0
    0
    Ja het is al wel goed doorgedrongen dat ik er straks 2 bij heb!!
    Ben alleen benieuwd hoe het gaat als ze eenmaal geboren zijn, wat voor temperament ze hebben????

Onze eerste liet zich makkelijker met allerlei geluiden in slaap wiegen dan onze tweede. Nu nog steeds trouwens leg hem op de bank met een dekentje en hij slaapt zo!! Dochter vind alles veel te interessant om te slapen en zal vechten tegen de slaap!

20. tweety

tweety VIP lid

Oct 2, 2005
    10,054
    0
    36
    dordrecht
    hier sliepen ook beide jongens regelmatig in de box. ik was/ben er niet zo moeilijk in vond het ook altijd wel gezellig. ze sliepen ook overal door heen. vanaf een maand of 4 ofzo zijn ze elke keer naar boven gegaan.

bij nummer 3 zal dat niet zo gaan denk ik. nog 7 dagen tot mijn nod het aftellen is begonnen hahahahahahaha

Share This Page