nou hier is de oudste echt wel rustiger dan de tweede hihi.... Als baby was de oudste ook wat erger...vooral als ze honger had. Maar ik merk goed dat de tweede iets drukker is hahaha....dus ik hoop voor jou dat die theorie niet opgaat.
Claudia: fijn dat het iets beter gaat, nu nog even rustig aan doen, anders heb je het gelijk weer te pakken!! Leuk om morgen weer even naar de kleintjes te kijken! Lov: ook al zo creatief met taarten!! Ik vind het er allemaal super leuk uitzien maar ik ben daar denk ik niet geduldig genoeg voor Ik hoop echt dat morgen alles goed is! Moet je ook weer bloed laten prikken vooraf? Kache: ik geloof er ook niet meer zo in, vandaag 5 wkn zwanger maar de testen blijven zo licht. Wel duidelijk zichtbaar en roze maar denk niet dat dit een plakbeebje is. Tja, oren zou ook nog kunnen maar hij grijpt er verder helemaal niet naar ofzo... Hopelijk vanavond een betere nacht! Wat vervelend dat je man ziek was en het daardoor op jou aankwam!! Echt balen dat jij vervolgens weer zo moet spugen! En vandaag ook maar weinig kan doen! Pak wel je rust, hè!! Kimberley: onze oudste sliep in hen begin ook best vaak in de box maar de jongste eigenlijk nooit. Hij heeft eerst 3 wkn couveuse gehad en haf daarom ook echt wel een eigen plekje nodig thuis! Tweety: ooooeeeh nog 7 dgn! Schiet al op! Ga je voor nod testen of wacht je netjes af?! (Ik heb helaas maar weinig geduld, haha) Hier: vanmorgen maar weer naar de indoor speeltuin gegaan, moet toch wat met dit weer! Daarna gelijk warm gegeten en ze liggen nu heerlijk te slapen. Verder vandaag 5 wkn maar testen blijven aan de lichte kant. Moet ik eigenlijk nog een Vk bellen of gewoon afwachten?
Jan ik zou eens je HA bellen voor een bloedtest? Ik moet idd eerst bloedprikken dus hopelijk zegt de gyn dat het nu op nul staat. Iemand hier op het forum zei dat met zo'n test het zeker wel op nul zou staan.
Je ovulatie test is inderdaad mooi licht dus ik hoop dat het idd op nul zal staan! Ik kijk het nog even een paar dgn aan en ga dan de ha bellen.
De test is echt niet donkerder? Dan ben ik bang dat het misschien vroeg is misgegaan.... Of wat demk jij
Ja, ongeveer hetzelfde als de laatste test. Gevoel is niet goed. Heb ook pijn links in mijn onderrug, ik herken dit niet van mijn andere zwangerschappen. Ga proberen er wat minder mee bezig te zijn.
Hmmmm anders eens je vk bellen kijken wat zij vindt......ik ben tegenwoordig toch wat voorzichtiger met eventuele bbz enz....
Nou volgens mij kun je ook helemaal niks merken en een bbz hebben.... Ik zeg ook niet gelijk....je hebt een bbz maar een vk kan makkelijk even een echo maken om te kijke of het wel op de juiste plek zit.
@jan haha nou ik heb ook niet veel geduldt het ik nu lieft zou ik nu al gaan testen haha. maar das wel erg vroeg.
jan: ik ben het wel met lov eens en zou toch een belletje wagen. je weet tenslotte nooit en misschien heb je dan ook meer zekerheid. lov: ik hoop dat het op 0 staat dat zou toch wel erg fijn zijn. ik moet eerlijk zeggen dat mijn kids nooit beneden geslapen hebben, al vanaf de eerste dag gewoon boven in bedje. na elke voeding lekker terug in bed en als ze een ritme gaan krijgen dan vaste tijden in bed. mijn jongste is nog steeds echt een slaapmuts.
absoluut, ik zou voor alle moeders hopen dat hun kindje zo lief is en zoveel slaapt hihi. mijn oudste is namelijk het tegenovergestelde.
Hoi meiden, ik kom weer even aanwaaien. Ik hou jullie niet zo goed bij. Sorry! We hebben ziekte op het werk dus extra werken. Daarnaast de beide meiden ziek en ik zelf ook niet fit. Heb even snel wat doorgebladerd, maar ik heb niet veel onthouden. Wel een gave boom en een hele mooie taart! Zonde om op te eten haha. Lov fijn dat je hcg zo ongeveer weg is nu! Januari lastig zeg met de testen. Ik zie nog zeker een streepje, maar wel lichter. Misschien toch de vk bellen en het daar voorleggen? Claudia fijn dat je je weer wat beter voelt! Kache rustig aan vandaag. Frustrerend is dat als je nog zoveel wil doen, maar je lichaam je tegen houdt. Slapen in de box, wij hebben de oudste ook een tijdje in de wagenbak laten slapen. Ze was dysmatuur en heeft lang met kruiken geslapen. Was wat makkelijker om haar in een kleine wagenbak warm te houden dan in het grote ledikant. De jongste heeft alleen in de kraamtijd beneden in de wagenbak gelegen. Daarna boven in bed. Ik heb mijn eisprong inderdaad zondag gehad. Snap de buikpijn van te voren dan niet, maar goed. We hebben het gezellig gehad dus wie weet over 2 weken! Zal een leuk verjaardagscadeau zijn!
Zeker spannend ka!! Hoe laat moet je morgen, lov? Ben heel benieuwd! Tweety: wanneer ga je je eerste test doen?? Kimberley: wij hebben gelukkig ook goede slapers al duurde het bij beide bijna 7 mnd voordat ze door gingen slapen maar toen wel gelijk goed en (bijna) altijd. Hier: wat een onzekerheid! Begin nu een beetje te voelen wat lov doormaakt! Begin nu zeurende buikpijn te krijgen, niet heel pijnlijk maar vooral vervelend! Ga lekker op tijd naar bed!
15 uur.... Jan ik hoop voor je dat het gewoon goedzit maar ergens heb ik het gevoel dat het niet goed is lieverd....sorry....
Het is inderdaad rustig! Ik heb eigenlijk ook weinig te melden. Vanmorgen naar de makro gereden met man en jongste. Veel boodschappen voor de zaak gedaan. Dalijk denk even een uur mijn bed in, ben zo vreselijk moe... Niet vooruit te branden. Nu eerst de oudste ophalen bij de psz!