derde kindje.....

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Lov23, 11 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kimberly22

kimberly22 Fanatiek lid

24 jan 2007
    1.039
    0
    0
    jan: hoe is het vandaag met de buikpijn? al wat minder.

lov: spannend vandaag, ik duim voor je dat alles ok is.

ka; ik hoop op een verjaardags cadeau voor je, zou erg leuk zijn.

ik ga zo maar eens aan de berg strijkwas beginnen hoort er helaas ook bij. de kids zijn lekker aan het spelen. en even bedenken wat wij vandaag weer eens zullen gaan eten.

2. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Idd Jan hoe is het?
    Ik ben zo weg....dank je meiden voor het aan me denken!!

3. claudia1976

claudia1976 Bekend lid

8 nov 2010
    744
    0
    0
    Vanochtend bij de gyn geweest en een groeiecho gehad!!
    Ze doen het alletwee goed! Mooi op de groeicurve.
    Over 2 weken mag ik weer echo en gyn.
    Tussendoor moet ik mijn suiker nog laten controleren, duurt 2,5 uur. Nuchter langskomen dan een drankje innemen, bloedprikken en aan het eind nog een keer bloedprikken. Ben benieuwd??

Lov heel veel succes vandaag!!

Ka zou inderdaad een fijn verjaardagscadeautje zijn......

Jan vervelend meid dat je nu buikpijn/krampen hebt, ik hoop zo dat het goedkomt!!

4. januari2010

januari2010 Niet meer actief

Kimberley: iedere dag weer verzinnen wat er gegeten moet worden! Soms weet je het toch gewoon niet meer! Hier worden het spruitjes vanavond! Niet echt favoriet maar ja...

Hoe vaak koken jullie gemiddeld in de week?

Lov: nog even en dan heb je hopelijk duidelijkheid! Je komt het toch wel even vertellen vandaag!!

Claudia: waarom moet je suiker gecheckt worden? Of haf jij nou zwangerschapssuiker gehad? Sorry soms haal ik het even door elkaar. Mijn nichtje heeft die test ook een keer gehad, je moet dan 2,5 uur niks doen, toch? Spannend! Fijn dat de 2 kleintjes in ieder geval goed op de curve groeien!!

Hier: geen krampen meer, nu vooral moe. Afwachten dus maar. Denk wel dat ik vrijdagochtend de huisarts ga bellen. Maar hoop dat het voor die tijd gewoon gaat beginnen. Test vanmorgen nog steeds niet donkerder... :(

5. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    @lov Denk ook aan je vanaf hier.

@claudia mooi nieuws dat ze het goed doen. Klinkt niet echt leuk die suiker test. Iig ben je ff onder de pannen die dag. Succes

@jan niet donkerder maar dus nog steeds wel een streep. Ik blijf erbij dat je gewoon zwanger ben hoor meid.

Eten we eten indische bami. Hmmmm met kipsate.
    We eten hier toch wel 4 keer een prakje in de week en verder een keer pasta of bami en een keertje patatjes. In het weekeind vaak wat makkelijker en dan een pan soep ofzo.

ga nu weer ff een muurtje in de verf zetten op zolder. vanmorgen in de voorstijk gezet dus kan hem nu proberen rood te maken zoals de jongens graag willen.

6. januari2010

Ik hoop dat je gelijk hebt tweety!

Wij koken 5-6 keer per week en 1-2 keer per week makkelijk. (Soep, friet, pannekoeken o.i.d).

7. Kache

Kache VIP lid

11 jan 2012
    6.257
    1.165
    113
    @ Lov: hopelijk goed nieuws vandaag!

@ Ka: nou, duimen dan voor je verjaardag ;).
    Jammer zo al die zieken in omgeving, het heerst echt, he?

@ Claudia: fijn dat controle weer helemaal goed is! Hebben ze een specifieke reden voor die suikertest, of doet gyn dat standaard? Lijkt me een gedoe, ben blij dat het mij bespaard is ;).

@ Januari: he meid, wat vervelend zo die onzekerheid :(. Klinken als 'gewone' zw-kwaaltjes, maar zo jammer dat je gewoon geen goede bevestiging krijgt. Ik hoop dat je snel duidelijkheid krijgt!
    Misschien eens een keertje met een ander merk? Ik hoor wel eens van vrouwen hier dat ze met een bepaalde test lichter streepjes blijven houden, maar met andere test een duidelijke knalstreep.

@ Kimberly: mijn kids hebben ook wel in box/kinderwagen geslapen. Als ze daar in slaap vielen, dan liet ik ze vooral liggen overdag ;). Er kwam vanzelf een moment dat slapen in box niet goed meer ging en dat echt de rust van eigen kamertje nodig was (bij oudste vanaf 3 mnd? Bij jongste vanaf 2 mnd of zo?).

Tja, wat we gaan eten? Elke dag weer die vraag ;)... Ben er ook nog niet uit. Ik kook ongeveer 6 keer per week, en dan 1 keer per week simpel (bakje uit diepvries, pizza, friet, soep met broodje e.d.).

@ hier: nog steeds erg moe (en misselijk), ben al dagen met de kinderen naar bed aan het gaan (19:30-20:00 uur), maar schiet nog niet echt op ;). Teveel afspraken/dingen de laatste tijd vrees ik.

Vanochtend dochterlief voor wenochtend naar school gebracht. Toch even emo, hoor, als je dan je kleine meisje met nieuwe prinsessenrugzakje achterlaat in klas vol onbekende kindjes ;). Maar ze heeft het super gedaan en erg naar haar zin gehad. Ze is nu echt groot ;)!

8. claudia1976

claudia1976 Bekend lid

8 nov 2010
    744
    0
    0
    Suikertest krijg ik omdat ik iets overgewicht heb, had ik bij de vorige 2 ook en ben nu nog steeds minder aangekomen dan bij de vorige 2 zwangerschappen. Dus ik vroeg ook gelijk waarom nu wel en bij de vorige 2 niet???? Kon ze geen antwoord op geven.

Eten doorgaans 5 a 6 keer normaal koken (aardappelen, groente, vlees, pasta) en 1 a 2 keer patat of pizza

9. Lov23

Lov23 Niet meer actief

@Claudia hopelijk is alles gewoon goed met je suiker!
    @Kache eerste keer school? Ohh das altijd even moeilijk he...

@De rest....supernieuws! Hcgwaarde 1......nu is het eindelijk afgelopen meiden!

10. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    @lov op naar de volgende ronde met een schone lei :)

11. Lov23

Lov23 Niet meer actief

nou alleen maar al het feit dat eindelijk het verhaal van "de miskraam'" voorbij is ben ik al zo blij om...

En dan nu weer proberen om zwanger te raken....wauw ben zo blij!

12. claudia1976

claudia1976 Bekend lid

8 nov 2010
    744
    0
    0
    Dat is pas goed nieuws!!!! Succes met het klussen dan maar????

13. Lov23

Lov23 Niet meer actief

hahaha ja dank je

14. kimberly22

kimberly22 Fanatiek lid

24 jan 2007
    1.039
    0
    0
    clau: fijn dat alles goed is met je ukkies, top. ben benieuwd idd je suiker. merk je zelf iets?wel raar dat het nu wel moet en toen niet.

jan: ja het verzinnen is mij wat zeg, ik kook 6 dagen per week. wij eten altijd 1 keer in de week frietjes. vandaag hebben wij aardappelen, verse boontjes en koteletten. wat enorm balen van die onzekerheid zeg, dat die test nu maar gewoon donkerder gaat worden. goed dat je vrijdag toch even gaat bellen.

kache: wat fijn dat je meisje het goed gedaan heeft, ik vond dat ook echt een emotioneel moment. lekker hoor zo vroeg naar bed. ik slaap op het moment erg slecht helaas. gelukkig heb ik overdag nu weinig om handen dat scheelt enorm.

lov: wauw geweldig nieuws, eindelijk kun je nu verder. ben zo blij voor je.

vanochtend met dochterlief op controle geweest bij de ggd. alles was goed alleen wat te dun. tja kind heeft al een week niet goed kunnen eten door die operatie. zij valt altijd heel snel af als ze ziek is, volgens mij bijna alle kindjes wel.
    ik weet zeker dat ze bij het cb over de jongste zullen zeggen dat ze te zwaar is. die weegt zwaarder dan haar nichtje van 3,5 jaar.

zo wij gaan aan tafel, manlief heeft het eten klaar. vandaag eten we wat later dan normaal

15. januari2010

Kache: lijkt me vreselijk lastig zo'n eerste schooldag! Je kleine meisje achterlaten in zo'n grote onbekende klas! Aaah! Gelukkig ging het goed!

Lov: wat een super nieuws!! Is het bloeden inmiddels al gestopt?!

Kimberley: heerlijk als je man kookt, hè! De mijne kookt ook vaak, ik zet S'morgens alles al klaar en hij maakt het s'avonds af!
    Het is natuurlijk niet gek dat je meisje is afgevallen!! Onze kinderarts zegt ook altijd dat het gewicht veel minder belangrijk is dan de lengte! Zolang ee kindje in de lengte groeit is het goed. Onze dochter is ook een lichtgewichtje.

Claudia: wel raar dat je nu wel die test krijgt en bij de andere twee niet maar ach... Beter iets teveel checken dan te kort, toch! Hoop dat je het niet hebt want san krijg je wel een streng diet, geloof ik!!

16. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ja het is nu alleen nog maar beige, maar ik vroeg me dus nu af of je niet ongi wordt als eindelijk je hcg zo laag is?.....

17. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Kim hier is de oudste ook erg smal...dus als ze ziek is tja...dan ee ze niks en wordt ze nog dunner hihi. Ik maak me daar nooit zodruk om. Ze volgen hun eigen patroon. En liever iets te dun dan te dik.

18. lieke1979

lieke1979 Fanatiek lid

13 okt 2008
    1.438
    0
    0
    @lov, wat een goed nieuws meid! Fijn dat je eindelijk weer vooruit kunt kijken...

@claudia, super dat alles goed was met je tweeling! Balen van de suiker. Ik hoop dat het meevalt.

@kim, ook hier een smalle: ruim een meter en maar 14 kilo. Ik heb me er eerst altijd druk over gemaakt, maar heb me er bij neer gelegd dat ze smal is.

@kache, spannend de eerste schooldag. Kan me voorstellen dat dat heel last is. Wij zijn in augustus aan de beurt.

@jan, balen die onzekerheid!

Hier ook een kokende man: heerlijk! Voor ideeën kijkt hij vaak op voedingscentrum.nl even uitproberen en dan heb je weer wat nieuwe ideeën.

19. januari2010

Lieke: goede tip van voedingcentrum.

Ik ga helaas toch het stokje van lov overnemen, vanmorgen licht roze verlies. Verder geen krampen.

20. kimberly22

kimberly22 Fanatiek lid

24 jan 2007
    1.039
    0
    0
    jan: oh nee, ik hoop toch echt dat je nu snel duidelijkheid hebt.
    ik zie idd het probleem met dat afvallen ook niet zo. ik zeg altijd maar zo" mijn dochter is atletisch gebouwd ;) "

ze is nu een 1.20 en weegt nu 19 kilo, normaal weegt ze bijna 22.dat komt er nu vanzelf wel weer bij denk ik dan.
    de jongste is 90 cm en die weegt ruim 13 kilo.

wat lekker dat jullie mannetjes ook allemaal koken, ik vind het heerlijk zeker nu met de zwangerschap.

ik heb nu al 2 dagen veel last van hoofpdijn, en last rechts onder mijn borst. ik twijfel of ik hier iets mee moet. s'ochtends gaat het wel, het wordt dan in de loop van de dag meer.
    soms denk ik echt dat ik mijzelf stress bezorg door te veel na te denken.

Deel Deze Pagina