derde kindje.....

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by Lov23, Jun 11, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Lov23

Lov23 Niet meer actief

@ Kim gewoon altijd even doorgeven aan je vk, zij weet of je er iets mee moet doen. Goed voor jezelf zorgen als je zwanger bent dus zeker even bellen.

@ Jan ach nee meid........:(

2. tweety

tweety VIP lid

Oct 2, 2005
    10,054
    0
    36
    dordrecht
    @jan nee toch grrrrrrrr was er toch echt van overtuigd dat het goed zat bij je.

3. claudia1976

claudia1976 Bekend lid

Nov 8, 2010
    744
    0
    0
    Januari das echt balen!!
    En wat voor streng dieet bedoel je??
    Vindt het zelf ook raar dat ze het nu checken en niet bij de vorige 2 zwangerschappen. Misschien zijn ze op hun vingers getikt en moeten ze het nu meer checken, zekere voor het onzekere???

Heb nog steeds een beroerd gevoel en kan nog steeds niet alles eten, kan ook door de tweeling komen deze lange nasleep??

4. januari2010

januari2010 Niet meer actief

Kimberley: bij twijfel bellen hoor! Ik vind het ook altijd een hele drempel maar het is wel jou kindje, hè!!
    Ik vind 13 kilo voor 90 cm ook niet zoveel hoor! Volgens mij is 12,5 kilo bij 90 cm gemiddeld. Dus 500 gram meet is niet zo gek, toch?

Tweety: ik hoopte dat jij gelijk zou krijgen maar mijn gevoel was al niet goed over die lichte testen.

Claudia: over dieet weet ik niet precies. De vrouw van mijn neef had het en hij gaf aan dat het wel zwaar was maar als ze zich er goed aan zou houden de diabetes waarschijnlijk na de geboorte over zou zijn, anders kan het blijvend zijn.
    Maar lik zou niet op de zaken vooruit lopen! En anders gaat het jou ook wel lukken! Bijkomend voordeel voor haar was dat ze na de bevalling 12 (!) kilo minder woog dan ervoor.

Onze jongste is vandaag gaan wennen bij de opvang, hij gaat voortaan 2 ochtenden in de week. Vooral omdat hij er zelf echt aan toe is.

5. tweety

tweety VIP lid

Oct 2, 2005
    10,054
    0
    36
    dordrecht
    @jan maar je hebt alleen licht roze verlies nog toch of al echt ongi? het kan nog he. ik spreek uit ervaring. heb bij allebei mijn jongens bloedverlies gehad. bij de jongste een neg test en bloedverlies na mijn nod de volgende maand geen ongi en een pos test bleek bij de vk 3 weken langer zwanger te zijn als gedacht.

6. januari2010

Tweety: helaas nu krampen en echt bloed verlies... Het is niet anders.
    Ben wel blij dat het nu duidelijk is, dat wachten is helemaal niks.

Is dit dan gelijk eerste dag volgende cyclus?! En hoeveel dgn moet je nu dan gaan aanhouden?!

7. tweety

tweety VIP lid

Oct 2, 2005
    10,054
    0
    36
    dordrecht
    @jan idd beter gelijk duidelijkheid ipv al dat onzekere wachten. volgens mij is het de eerste dag van je nieuwcyclus

8. januari2010

Net onze jongste opgehaald bij de opvang, in het begin ging het hartstikke goed en ging ie lekker spelen maar het laatste half uur was ie op zoek naar ons. Vond het heel zielig!
    Hij moet ee echt even aan wennen want ik denk juist dat hij het heel leuk vind!!

Hou ik dan voor deze cyclus gewoon 28 dgn aan?!

Tweety nog maar 6 dgn!! Ik testte steeds al 4 dgn voor nod licht positief en het werd dan met de dag donkerder!! Spannend!
    Wat zegt je gevoel?'

9. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Jan ik zou dit idd weer als eerste dag kiezen....je cyclus kan nu matuurlijk wel anders zijn dus dat is afwachten.

Sterkte meid!

10. januari2010

Bedankt lov! We moeten het maar vaak gezellig maken deze maand :) geen idee wanneer de eisprong is natuurlijk. Vaak voel ik het wel maar niet altijd. Afwachten dus :)

11. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Misschien ovutesten gebruiken?

12. tweety

tweety VIP lid

Oct 2, 2005
    10,054
    0
    36
    dordrecht
    hoe waren je andere cyclussen? ik heb nu als geniddelde 29 gedaan omdat ze bij mij ook al 2x op 30 en 1x op 29 uit kwamen.

mijn gevoel zegt???? ik weet het eigenlijk niet ik denk aan de ene kant ja het is raak want bij de andere 2 was het ook in de 6e ronde raak. haha soms met vlagen misselijk savonds. verder weinig klachtjes al ben ik vandaag wel erg moe. en dat terwijl ik toch 2 nachten goed geslapen heb wat ik normaal niet zo goed doe.

maar aan de andere kant denk ik nee het is niet raak om teleurstelling te voorkomen. heb niet echt klachten verder die ik bij de oudste wel had. bij de jongste had ik die ook niet wat daar was ik opeens 3 weken verder zwanger nadat we het ondekte. dus ja ik weet het niet hahahahaha.

het enige wat ik nu had rond de eisprong (waarschijnlijk) was bruinbloed verlies een paar keer enkele dagen.

13. januari2010

Lov: ja ovu testjes kan ook maar denk dat ik daar toch nog even mee wacht.

Tweety: wel verschijnselen dus! Duim heel hard voor je! Lijkt me trouwens wel te gek als je ineens 3 wkn vooruit word gezet!! :)
    Ik denk echt dat je gewoon een innestel bloeding hebt gehad!

Ik had bij de eerste overigens ook bloedverlies bij een week of 5-6 maar dit is gewoon goed gegaan.

Vandaag wel even Vk gebeld omdat ik wel graag wil dat ze kijkt of ik leeg ben. Maandagochtend mag ik nu al naar de gyn.
    Vind dit wel wat snel, denk dat ik dan nog wel bloed :) maar Vk zei dat ze dan al kunnen zien of ik leeg ben.

14. januari2010

O ja, mijn cyclussen zijn tussen de 27 en 29 dagen met 1 uitschieter van 34 dagen in oktober.

15. tweety

tweety VIP lid

Oct 2, 2005
    10,054
    0
    36
    dordrecht
    innesteling is toch een week na de eisprong ongeveer die zou volgens de berekeningen rond de 29-30 ste zijn geweest. de 31ste kreeg ik voor het eerst wat bruin bloed verlies. en slijm bleghhh hahaha.

ik zou dan gewoon 28 dagen aan houden. en misschien idd ovu's gebruiken.

16. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Wel fijn dat je even kan kijken Jan. Al ging je liever voor Eem goede zwschap.

17. Kache

Kache VIP lid

Jan 11, 2012
    6,257
    1,165
    113
    @ Claudia: hmmm, tja. Ik heb toch ook echt overgewicht, maar mijn VK vond een niet-nuchtere glucose vingerprikje afdoende ;) (heb verder ook geen risicofactoren, diabetes komt niet voor in familie).
    Ik lees hier op ZP ontzettend veel over die suikertest, die zelfs standaard is in Belgie, dus krijg wel het gevoel dat regeltjes veranderd zijn, zeker bij de gyn... Vreemd dat ze niet gewoon konden uitleggen/aangeven waarom ze dat nu nodig vinden.
    Nou ja, even doorheen dus, grootste kans dat uitslag gewoon goed is, he!
    Mijn ervaring met ziek zijn tijdens zwangerschap... dat het al snel 2x zo lang duurt voordat je er weer bovenop bent. Ik hoop dat je je snel weer wat beter voelt, maar geduld (en voldoende rust) zijn een schone zaak, denk ik.

@ Lov: Yes!! Wat fijn meid! Wat zei de gyn verder nog over het bloedverlies? Veel plezier in ieder geval weer de komende tijd ;)!

@ Kimberly: zo, 1.20 m, dat is best een grote meid! Mijn zoon is 1.23 m en al ruim bovengemiddeld voor een jongen. Jammer dat ze 'gezeurd' hebben over het gewicht, belangrijkste is dat jij weet hoe het komt. En als ze maar eten komt het wel goed ;).
    En laat ik je geruststellen ;), toen mijn dochter rond de 90 cm zat, was zij ook 13-14 kg en dat was helemaal niet te zwaar...

Vervelend dat je je niet zo goed voelt de laatste dagen, ik zou ook gewoon even overleggen met VK. Beter een keer teveel dan te weinig, toch?

@ Januari: he meid :( balen, maar nu idd wel duidelijkheid... Dat is ook wat waard. Fijn dat je nog even naar kunt laten kijken met echo.
    Ik zou dit idd rekenen als de eerste dag van je volgende cyclus, maar omdat je toch zwanger bent geweest, kan het wel allemaal anders lopen dan normaal, hou daar rekening mee. Mijn 1e cyclus was een paar dagen langer en ook de menstruatie verliep heel anders dan ik gewend was.
    Sterkte!

@ hier: bij de tandarts geweest, bah, helaas toch een klein gaatje. Maar daar gaan we pas na de bevalling wat aan doen, want ik werd na een paar minuten plat in de stoel al helemaal duizelig en naar omdat baarmoeder op mijn bloedvaten duwde. Zegt die knul (heb een jonge mannelijke tandarts met babyface :p) "probeer te ontspannen!" Moest inwendig wel een beetje lachen hoor, had natuurlijk niets met spanning te maken, maar met die basketbal in mijn buik ;)!

18. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Hahah kache!
    Nou het is wonderbaarlijk weg! Dus daarom was het nu goed...maar het duurde wel lang vond ze...zoals alles bij mij,

Mocht ik weer zwanger zijn mag ik bij 2 weken overtijd bellen en dan maakt ze gelijk een echo om te kijken of het goedzit. Fijn dat ze dat zei!

19. Ralin

Ralin Actief lid

Aug 25, 2012
    250
    0
    0
    Verzorgende IG
    Friesland
    Meiden.. long time no see... maar wilde toch graag mijn goeie nieuws met jullie delen.........

Vandaag positief getest!!!!!!!!!!
    Zooo spannend allemaal... hoop dat het dit keer goed mag blijven gaan!!

20. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Super ralin! Gefeliciteerd!

Share This Page