tweety: oh dat klinkt als ....spannend hoor, lekker even 4 daagjes uitslapen, geniet daar optimaal van. bianca: leuk dat je meiden zo reageerde, ben benieuwd naar de echo, blijft zo mooi. en wat leuk hoe je het de meiden verteld hebt. ze hebben idd een leuke leeftijd om er bij betrokken te zijn. lov; spannend zeg het kan dus wel. nu maar hopen dat jij hem ook gehad hebt des te meer kans op een normale cyclus en natuurlijk om zwanger te worden.
het uitslapen is een beetje veranderd morgen onverwachts een nachtje werken in de terminalethuiszorg. voor het eerst dus super spannend.
pfff ben niet vooruit te branden heb alleen vanmorgen ff een muur geverfd en verder niks maar ben me toch een partij lui en moe. zou zo een tukkie kunnen doen. wat gaan die wachtdagen toch langzaam. moet af en toen ff doorbijten maar zou het lieft NU testen haha. testdrang is niet leuk. her is hier wel rustig zit gewoon tegen mezelf te kletsen
Tweety: die wachtdagen ben je gewoon meer op zp te kijken ik keek toen ook steeds en dacht waar is is iedereen en nu denk ik..... Il hou het niet bij!! Lov: hij word inderdaad al donkerder!! Ik kom dalijk even bijlezen en schrijven als kids in bef liggen! Net bij de kapper geweest, was echt weer nodig! Verder gister veel krampen gehad, vandaag gelukkig niet meer!
lov: hij wordt idd donkerder, tijd voor gezelligheid bijna. tweety: spannend nog even wachten. ik snap je wel dat je moeite hebt met wachten. ik vind dat ik best veel gedaan heb vandaag, niu gebroken op de bank. alle was is gewassen en gestreken, de beneden verdieping is gepoetst, weer heerlijk gekookt vandaag zuurkoolstamp met speklapjes. morgen de bovenverdieping nog en boodschappen doen voor maandag. dan wordt mijn oudste meisje alweer 6. we houden het klein want ze wil liever in de vakantie wat leuks doen voor haar verjaardag. ze mag altijd kiezen groot feest met veel bezoek of klein feest en een dagje uit. ze wil graag naar de bioscoop en dan achteraf nog naar de macdonalds.
Lov hij wordt inderdaad donkerder!!!! Kimberly wat ben je weer druk geweest!! Hier ook bezig met de was.... Heeft bijna een week stilgelegen en nu ligt er toch een partij was!! Gisteren ook stampot gehad maar dan met wortelen!! Lekker!! Je dochter alweer 6 jaar maandag!! Alvast gefeliciteerd!!
ben gezwicht voor de test drang en helaas zoals ik toch wel verwachten omo wit maar ja het is ook veel te vroeg natuurlijk om te testen. nu test ik niet meer tot na mijn nod
Tweety: wat jammer dat je test negatief is, maar inderdaad nog een beetje vroeg! Het kan echt nog allebei de kanten op!! maandag nog eens proberen?! Ik kan me ook nooit inhouden.. hihi enne is je muurtje na 3 keer eindelijk rood?! Wat een rotwerk vind ik dat altijd en vandaag in terminalenhuis... brrr... lijkt me heel spannend, niks voor mij. Ka: ook al zo spannend op de wachtbank!! Spannend, mijn duimen draaien hoor!! bianca: leuk om het je meiden te vertellen en spannend de echo!! Claudia: balen dat je nog zo'n last hebt van maagzuur, kan je daar niks tegen nemen? Lov: hoe is je testje van vandaag? word ie al donkerder? kimberley: ook al zo aan het poetsen geweest ik heb gister ook alles gedaan. De toiletten, badkamer, slaapkamer, keuken, alle deuren en 1e en 2e verdieping stofgezogen. Vandaag eigenlijk het bed even verschonen maar ik denk dat ik het naar morgen opschuif.. haha. Even geen zin. en maandag je meisje alweer 6 jaar!! ooooh, aan de ene kant lijkt me dat zo leuk maar aan de andere kant is het kleine er dan echt al vanaf...! Gelukkig komt er bij jullie nog een kleintje bij hier: weinig spannends, druk weekend voor onze zaak dus veel werken.
http://i.imgur.com/vSsj2HJ.jpg joehoe mijn ei komt er echt aan! Toch even een hcg testje gedaan zodat ik weet waar ik aan toe ben. Jan hoe is het met je meid?
Spannend love!! maak het gezellig vanavond!! Ze zeggen dat je na een miskraam extra vruchtbaar bent dus hoop dat het in jou geval ook klopt! Hier gaat het wel goed hoor, lief dat je het vraagt. Donderdagavond wel heel erg krampen gehad, heb lekker in bad gelegen. Nu geen krampen meer maar wel heftig bloedverlies. (meer dan ik gewend ben) Ik ga ook ovualtie testen bestellen voor de volgende ronde!
Denk dat je dan toch echt een vmk hebt gehad lieverd... daarom heb je ook meer last. Sterkte meissie is niet niks dit hoor. Maar misschien besef je het niet zo.....ik had dat tenminste ook in het begin. Ja zou dat voor mij nu ook nog gelden na zo'n lange nasleep?
@love welke sticks gebruik jij? @jan hij is bijna goed hahahahaha. nog 1x volgende week moet eerst nog ff verf bij halen. het is bij iemand thuis. via de thuiszorg.
Tweety: o, zo! ik had ook nog nooit gehoord van een terminalen huis hopelijk gaat hij of zij niet vannacht... Lijkt me zo akelig! Ben ook benieuwd welke sticks dit zijn lov! Ik ben ook wel overtuigd van een vmk maar het doet me eigenlijk weinig... Misschien komt het nog hoor maar ik denk dat er toch iets mis was en dan is het maar beter dan het gelijk in de eerste weken misgaat!
Jan zo was ik ook....maar ik had wel al een hartje gezien dus dat was wel weer iets echter zeg maar. De zwangerenkids.nl
Dan is het inderdaad wel heftiger lov! Dan lijkt het me ook moeilijker. Sinds een klein half uurtje zijn de krampen weer terug, erg vervelend!