derde kindje.....

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Lov23, 11 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lov23

Lov23 Niet meer actief

............balen meid........
    Ja is wel moeilijk....ik heb ons kindje nog zien vechten :(

2. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    @jan er zijn wel speciale "huizen" dat zijn de hospice daar kunnen mensen hun laaste rust vinden. draait voor 80-90% op vrijwilligers is heel mooi vind ik.

3. kimberly22

kimberly22 Fanatiek lid

24 jan 2007
    1.039
    0
    0
    jan: wel balen zeg, hopelijk volgende ronde zwanger van een plak beebje.

love: wordt idd mooi donker nu, dat wordt klussen ;)

tweety: jammer van je omo test, misschien maandag of dinsdag een mooie test. hier om de hoek zit een hospice en ik heb gezegd dat ik na de bevalling daar als vrijwillger wil komen. ben benieuwd. ik vind het zo'n dankbaar werk.

ja maandag ben ik officieel mijn kleine meisje kwijt, ik merk dat ook echt aan haar dat ze ouder wordt. ze begint nu echt een meisje te worden met schaamte enz.

4. lieke1979

lieke1979 Fanatiek lid

13 okt 2008
    1.438
    0
    0
    @jan, wat ontzettend balen dat je ongesteld bent geworden en ook nog veel last had, als ik het goed heb begrepen...
    @lov, moeilijk he als je je kindje toch al hebt gezien en het gaat dan mis. Hoop op een vruchtbaar weekend voor jullie!
    @tweety, wow dta lijkt me ontzettend zwaar stervensbegleiding. Knap hoor dat je dat kunt!En balen van je test, hoop dta het te vroeg was...
    @kim, spannend zeg dat je kleine meid al naar school gaat... Ben benieuwd hoe dat gaat bevallen. Als ze er aan toe is, gaat het waarschijnlijk makkelijker...

Hier vandaag al lekker carnaval gevierd! Heerlijk hoe onze meid daarvan geniet!
    Even een vraagje: ik wil alle kleertjes van Bart verkopen, omdat ik ze niet voor de nieuwe baby wil gebruiken. Er zit te veel herinnering aan vast. ik had ze vor hem gekocht. Nu zijn er al twee mensen die me dit ontraden hebben afgelopen weken. Wat vinden jullie hiervan?

5. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Lieke juist niet verkopen?
    Ja je wilt ze niet meer bewaren toch.....wat zou je dan ermee moeten doen hè......:(

6. lieke1979

lieke1979 Fanatiek lid

13 okt 2008
    1.438
    0
    0
    @lov, ja als ik ze in een zak op zolder zet, heb ik er toch niets aan... En hij heeft ze niet aan gehad, dus ze zijn echt splinter nieuw.

7. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ja dan zou ik ze ook verkopen hoor....zal moeilijk zijn natuurlijk maar als jij eraan toe bent zeker doen!

Als ik alleen maar al denk dat ooit de kinderwagen enz weg moet...pffff toch een moelijk momentje.
    En voor jou natuurlijk extra beladen hè.

8. januari2010

januari2010 Niet meer actief

Lieke: stel dat je nu een zoontje krijgt wil je de kleertjes die je voor Bart gekocht hebt dan zeker weten niet aan doen?!

Persoonlijk zou ik het niet weg doen... Allemaal nog zo vers en stel je krijgt nu een jongen en achteraf wil je het toch aandoen dan kan dat niet meer.

Je hebt de kleertjes met liefde voor Bart uitgekozen, misschien vind je het dan juist erg leuk als een evt volgende zoon ze met trots en liefde kan dragen?! Ik weet niet hoe je er over denkt en denk ook dat je zelf de keuze moet maken maar verkopen is wel heel definitief.

Ik heb alle prematuur pakjes nog bewaard... Tja wat moet il ermee?! Geen idee maar weg doen gaat me echt aam mijn hart!

Pfff.... Moeilijke keuze! Sterkte!

9. kimberly22

kimberly22 Fanatiek lid

24 jan 2007
    1.039
    0
    0
    lieke: ik zou uit gaan van je gevoel, als je ze echt weg wilt doen moet je dat zeker doen, maar misschien net wat jan zegt wil je ze toch gebruiken als de beeb er eenmaal is. je zou ze nog even appart kunnen zetten en een besluit nemen als je beebje er is.

ons meisje gaat allang naar school, ik denk dat je mij verward hebt met een van de andere dames:) mijn dochter wordt maandag alweer 6.

10. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    ik zou ze persoonlijk ook niet weg doen nog. dat kan altijd nog als je ze echt niet aan hebt gedaan.

11. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    nou volgens mij komt ongie er al aan. vanacht wat oud bloed bij het vegen en mijn buik is aan het zeuren. dus het zal straks wel door zetten of iig morgen.

12. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Hier werd ik wakker met een dik oog....lekker dan, ontstoken ofzo...
    Ovu gedaan want ik had vanmorgen nog geplast en netjes 3 uur gewacht. Volgens mij nog steeds positief zoals gister. Dan is ie nog niet gesprongen.
    Heb wel iets eerder de test gedaan dan gsiter zou dat uitmaken?

13. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Maar lieke geeft aan dat ze dat niet kan meiden.....weer gebruiken voor dit kindje....
    Jan je hebt wel gelijk maar ze kan het niet .... Snap dat wel...:(

14. kimberly22

kimberly22 Fanatiek lid

24 jan 2007
    1.039
    0
    0
    ik begrijp lieke goed, ik denk als ze er echt afstand van wil doen dan moet ze dat zeker doen. de kleertjes waren bedoelt voor bart en niet voor dit kindje.
    ik kan mij ook voorstellen dat je ze liever appart legt en er afstand van doet als je kindje er is je zeker weet dat je het niet wil, zodat je er geen spijt van krijgt.
    in ieder geval denk er over na en ik weet zeker dat je voor jou de juiste keuze maakt. dikke knuffel.

tweety: balen zeg,ik hoop natuurlijk stiekem dat het niet doorzet.

love: spannend hoor. nog steeds klussen. en bah een dik oog. maar goed spoelen met lauw water.

15. januari2010

januari2010 Niet meer actief

Lov: je hebt gelijk dat ze aangeeft ze niet voor het nieuwe kindje te willen gebruiken, het is ook echt een keuze die ze zelf moet maken en waar niemand haar bij kan helpen beslissen. Persoonlijk zou ik het nog niet doen omdat het dan zo definitief is maar het kan ook juist een afsluiting betekenen, in de goede zin van her woord!
    Het maakt overigens niet uit dat je de ovu test wat eerst hebt gedaan! Ik deed de laatste keer s'ochtends en s'avonds een test zodat ik precies wist wanneer ei geweest was!

Tweety: ik wilde juist vragen of je nog een keer getest had... Balen dat je je ongi al aan voelt komen! Hoe ben je de nacht door gekomen bij de terminale patiënt? Hoop dat hij of zij de nacht goed is doorgekomen!!

Kimberley: hoe gaat het met je? Weer beetje de oude?

Hier: vannacht begon dochter te huilen dus ik eruit maar mijn been sliep waardoor ie niet deed wat ik wilde... Ik struikelde over mijn eigen teen.... Die is nu mooi blauw/paars en behoorlijk pijnlijk :)

16. Lov23

Lov23 Niet meer actief

http://i.imgur.com/dNR3SOa.jpg
    Nou de laatste twee zijjn van vanmorgen van dezelfde urine .... De eerste die ik deed zag er vreemd uit dus ik dacht, die heb ik te vroeg opgeplakt ofzo :D dus weer een nieuwe gedaan en ondertussen gaan eten. Nou gek is het dat de onderste duidelijker is dan die ervoor terwijl ze allemaal van vanmorgen zijn van dezelfde urine .

17. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Klopt helemaal die keuze moet ze zwlf maken....

Oei Jan dat klinkt pijnlijk!

18. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ja Kim met lauw water? Het wordt gelukkig als iets minder.....gek hè. Vroeger vaker een ontstoken oog gehad....maar heeeel lang niet meer.

19. lieke1979

lieke1979 Fanatiek lid

13 okt 2008
    1.438
    0
    0
    Hallo lieve meiden. Allemaal bedankt voor jullie reacties! Ik heb al vaak op t punt gestaan alles te verkopen, dus denk dat mn gevoel heel sterk zegt: weg ermee! Maar het kan natuurlijk geen kwaad tot na de bevalling te wachten... Ik heb overigens nog voor mijn vorige bevalling alle babyspullen t huis uit gedaan. Ze staan bij mijn ouders op zolder. Als ml de muren heeft gewit, gaan we alles weer bekijken en opnieuw neerzetten. Ben benieuwd hoe dat voelt.

Lov wat gek met die test. Ik had dat overigens vaker dat de test twee dagen positief was. Extra lang klussen dan hè. Veel plezier vandaag :)
    Wel vervelend van je oog! Afgekookt water heb ik vaker gehoord toen Maud dit als pasgeboren baby had.

Kim, auw dat klint pijnlijk... Ik geloof dat ik je berichtje over je kleine meid verkeerd had begrepen. Hahaha

Tweety, op naar de volgende ronde dus... Veel succes!

20. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Doe gewoon rustig aan meid.....misschien de kleertjes ook bij je ouders laten?
    Ja hij is nog niet gesprongen blijkbaar hihi....ach ja dan moetem we maar whahahah

Deel Deze Pagina