clau: dat doet ze super goed zeg. jan: mijn kids zijn heel veel bij mijn ouders gemiddeld toch wel 3 a 4 keer per week. mijn ouders wonen om de hoek en houden zelf erg van dingen ondernemen, de kids gaan vaak mee naar een pretpark of zwemmen. ik heb allebei de kids het eerste half jaar bij mij gehad. de meiden liggen al vanaf dat de jongste 6 maanden is bij elkaar. dat wilde de oudste heel graag en dat is ook altijd heel goed gegaan. bianca: spannend vanmiddag, geniet lekker van de echo. hier heeft manlief vanacht genoten van extreem drukke uk in mijn buik. hij legt zijn op mijn buik en de beeb werd ineens extreem druk en is zo ruim een half uur doorgegaan, toen had ik er genoeg van en wilde verder slapen dus andere zijde gaan liggen hihhihi. vandaag mijn meisje alweer 6 jaar, ze was om 7 uur wakker en stond toen al te stuiteren. rond 13.00 uur komt er een beetje bezoek, opa en oma, mijn broer, schoonzus en kids en mijn zusje en haar vriend. dan kunnen we straks lekker naar de macdonalds eten. woensdag komt er een nieuwe animatiefilm in de bioscoop waar ze graag naar toe wil en morgen gaat ze stadten met mijn moeder voor cadeautjes. die gaat zich zeker niet vervelen deze week.
Heerlijk zo'n opa en oma....hier helaas niet zo ondernemend. Soms wel jammer. Oh lekker Kim.....leuk,als ze zo op papa reageren hè? Merk je al verschil kwa karakter in de buik? Ik had dit wel....de eerste was echt lekker rustig en dat is ze nu ook....tweede was tegenovergestelde en nu ook hahaha
@bianca nog niks te zien. Voel me weer iets fitter haha. @jan nee heb niks meer en ben ook nog niet bij het kruidvat geweest hihi. Ook nog geen ongi te zien. @kimberly gefeliciteerd met je dochtertje. Leuk zon ondernemende opa en oma hier helaas ook niet zo maar ja het is niet anders wij zijn wel heel ondernemend met ze. @hier geen ongi of oudbloed of iets wat er op lijkt meer gezien. Ik heb toch wel het gevoel dat de ongi eraan komt heb een zeurend gevoel in me onderbuik. Maar we zullen zien de komende dagen. Het blijft nog ff spannend tot nu toe. Straks weer werken op mijn eigen afdeling. Heb geen schijt zin haha maar ja komt wel weer goed. Als het goed is is het vrij rustig zijn wat clienten naar huis gegaan vrijdag en vandaag als het goed is.
lov: dat is idd wel jammer dat opa en oma niet zo ondernemend zijn. hier is dat altijd zo geweest, toen mijn vader 50 werd zijn wij met het hele gezin en aanhang 10 dagen naar spanje geweest. en wij zijn met veel mijn vader is echt van de uitjes en feestjes organiseren. ik merk idd wel verschil van karakter, de oudste was druk in de buik en is dat nu ook, de tweede was heel zacht en rustig en nu ook. dus dit wordt een drukke hahahaha.
tweety: dat zeurend gevoel kan ook als je zwanger bent. dit is nu de 3e zwangerschap waarbij ik elke maand gewoon voel als ik ongi had moeten worden. ik duim voor je, ik zou het erg leuk voor je vinden als het gewoon raak is. ik weet niet hoe oud de opa's en oma;s bij jullie zijn misschien scheelt dat ook. mijn moeder is net 50 geworden en mijn vader is 53. dus waren al vrij vroeg opa en oma ook.
@ Kimberly: ja die rugpijn. Hoort erbij, he, net als de bandenpijn als ik een stukje loop. Heb het nu idd ook minder dan bij de 2e, maar ik hoef ook veeeeeeel minder te tillen, dat scheelt flink. Tja, logisch dat je alles nieuw hebt gekocht , ik heb natuurlijk al 1 van elk, dus jongens/meisjes kleren te over. Al het jongensspul kan nu dus weg. @ Januari: fijn he, zo'n vent ... Manlief heeft ook hartelijk gelachen om mijn gestrompel (in plaats van dat hij een handje uitsteekt...). Hoop dat je teen snel beter wordt. @ Claudia: fijn dat het goed ging, je kids op 1 kamer! Soms valt het ook gewoon mee. @Lov: fijn dat je oog weer wat beter is. En na mijn mk was alles een stuk gevoeliger, voelde opeens ook mijn bm rond eisprong en voor NOD, wat ik normaal echt niet had. @ Tweety: spannend... Gevoel dat ongi elk moment kan komen, kan ook passen bij... (bij mijn eerste heb ik een heel pak maandverband voor niets gebruikt, omdat ik overtuigd was dat bloed ieder moment kon komen ) @ opa's/oma's: mijn schoonouders vragen nog wel eens spontaan of ze de kinderen mogen meenemen (in vakantie), voor een dagje speeltuin e.d. Maar ze zijn errug druk met 1000 andere dingen, dus dat soort dingen worden dan al weken van te voren afgesproken. Meestal ben ik degene die vraagt of ze een (mid)dagje kunnen oppassen. Mijn ouders wonen verder weg, dus die zien we automatisch minder. Als ik het vraag, willen ze wel oppassen, maar spontaan komt er nooit wat. Maar ja, in mijn jeugd waren ze ook verre van ondernemend . Mijn moeder vindt alles al snel te duur, te druk, te lawaaiig, en na 2 uur kleinkinderen om zich heen, vindt ze het al wel weer genoeg. (zijn allemaal overigens tussen 62-65 jr) @ drukte in buik: 1e was druk en lomp, nu nog. 2e was stukken rustiger, nu nog. En deze 3e? Lijkt toch wel het meest op 2e, voel haar niet veel, dus we zullen zien of dat ook een rustige wordt... @ hier: dochterlief heeft goed geslapen. Vannacht 1 keer geroepen, maar dat is niet echt bijzonder, dat heeft ze wel vaker. Even slokje water en aai over de bol, dan is het goed. Ik ben nog steeds 'herstellende' , van al mijn inspanningen... (bleh, zo misselijk en moe vanmiddag... Kids dan maar weer extra lang voor TV )
@kimberly ik duim ook voor mezelf hahahaha. mijn ouders zijn 56 en 57 maar het scheelt ook mijn ma zit in een rolstoel en die wil het wel maar kan het niet en me pa die doet het gewoon niet haha die heeft het druk met alles in huis en me ma. nou ben werken kijken hoe druk het is op afdeling. tot vanavond meiden.
zo hier is het bezoek weer de deur uit. het is dan even heel druk en nu lekker rust. de kids zijn beide nog erg moe van gisteren carnaval vieren. dus het wordt denk ik frietzaak want de macdonalds ligt namelijk niet om de hoek. dan doen we die morgen wel weer. kache: lekker dat deze rustig is hihi, dat geeft toch goede hoop och en een keer wat langer voor de tv kan geen kwaad. ik heb zowiezo 2 tv monsters. ik vind dat ook niet erg. dat is idd een verschil dat je ouders niet naast de deur wonen, dan is de stap ook groter. tweety: dat is wel erg vervelend voor je moeder als ze eigenlijk wel wil maar niet kan. jou ouders zijn ook nog vrij jong. werkse nog en hopelijk is het rustig. ik ben ook uitgeblust, dus zo lekker eten en dan voetjes omhoog.
wat een rust hier vandaag zeg hihi. nou hier nog niks veranderd voel me niet lekker in me vel zitten kan door de nachtdienst komen van van het weekeind of toch een beetje grieperig of natuurlijk zwanger maar ik denk het toch nog steeds van niet. als ik de pendels moet geloven al helemaal niet want die wijzen allemaal op april onderhand. ach nog 2 dagen wachten en dan gaan we testen. nu snel me bedje in morgen weer vroege dienst.
Even een snelle update: gister bij gyn geweest en baarmoeder is schoon. Op naar de volgende ronde. (Even weinig tijd, sorry!)
Pendels is toch niet iets waar je je aan vasthoudt tweety hihi.... Hier vandaag weer licht streepje op de ovu dus ei is voorbij...spannend!
jan: fijn dat alles leeg was, wel balen natuurlijk dat je naar de volgende ronde moet. knuffel voor je. lov: spannend zeg, ik duim mee. tweety: hoe is het vandaag bij jou? dochterlief zou meegaan met oma, cadeautjes kopen. maar jeetje gisteren na het eten is mijn broer nog met zijn kids geweest en dat zijn kids zonder remmen en nu dacht mijn dochter dat ook te kunnen proberen gisterenavond en vandaag. dus helaas voor haar heb ik oma afgebeld. ze dacht echt dat ik dat niet zou doen. normaal zie ik nogal snel dingen door de vingers. dus staat raar te kijken nu. zowel zij als mijn moeder. pff kinderen worden echt met de dag brutaler lijkt het wel.
Wat goed van je Kim dat je nu hebt volgehouden. Ik betrap me er ook op dat ik soms iets te makkelijk ben.. met als gevolg dat op een gegeven moment de bom barst.. wil liever wat consequenter zijn.. hebben de kids ook meer aan! Maar ja makkelijker gezegd als gedaan. Nu zal je dochter er vast wat van geleerd hebben... hoop je dan maar..hihi!! Tsja... hoe gaat het hier... heel erg onzeker en kan nog niet genieten van mijn zwangerschap... 5 Maart heb ik een echo... dus nog 2 lange weken wachten....pfffff..
Begrijpelijk! Ben eens beneiuwd hoe ik me ga voelen als het weer raak is. Heb je dam nu niet al een beter gevoel gewoon?